Turistička zajednica i grad Zagreb u akciji

Malo para u novčaniku, a želja za romantikom hvata? Vozite se besplatno u zagrebačkim kočijama!

Zagrebačka kočija

Ako su vam prazni računi, a želite impresionirati bolju polovicu ili samo želite uhvatiti pokoji sebić, iskoristite ovu promotivnu akciju.

Turistička zajednica grada Zagreba i gradska uprava odlučili su, po uzoru na europske prijestolnice, od 31. svibnja pa do sredine srpnja ponuditi svim građanima besplatne vožnje kočijama.

Kočija je samo jedna od turističkih ponuda kojom će se kompletirati bogati sadržaj grada u predljetno vrijeme. 

Svoju kočiju možete uhvatiti na dvije lokacije: na Gornjem gradu s polaskom ispred gradske palače Dverce te kod parka Maksimir, ispred glavnog ulaza.

Jedna ruta traje približno 15 minuta, a bit će dostupne od 10 do 15 sati. 

S obzirom kako su bečki kočijaši poznati i kao vrsni poznavatelji grada, zagrebački kočijaši također će primiti adekvatne informacije za što zanimljiviju ophodnju.

Ako su vam prazni računi, a želite impresionirati bolju polovicu ili samo želite uhvatiti pokoji sebić, iskoristite ovu promotivnu akciju.

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

android vs iphone

Svibanj

Najbolji pametni mobiteli po izboru Business Insidera

Ljestvica trenutno najboljih pametnih mobitela u svijetu.

Komunikator

Prototip inspiriran kultnom serijom

Google je predstavio uređaj koji funkcionira kao komunikator iz „Star Treka“

Google je predstavio prototip komunikatora combadge iz „Star Treka“ s ciljem korištenja za pretraživanje, a ne za komunikaciju.

Facebook logo

Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.