Novi projekt ICTBusinessa

Kreće ICTBusiness.info Radio - Link

ICTBusiness

Radio – Link započeo je s emitiranjem na Gradskom radiju u Osijeku u proljeće 2001. godine i dosad je, u nekoliko oblika i termina emitiranja, doživio 461 izdanje.

ICTbusiness.info medijski projekt nastavlja sa svojim širenjem, nakon pokretanja ICTbusiness TV emisije i preuzimanja portala Gameperspectives.hr pokrenut je novi kanal distribucije sadržaja ICTbusiness.info Radio – Link.

„Od 1. listopada 2015. ICTBusiness.info postaje još bogatiji. Sljedeći dosadašnji pravac širenja, u kojem je nakon pokretanja portala započeta istoimena TV emisija, a potom i preuzet gamerski portal Game Perspectives, od ovog tjedna započinje i radijska produkcija. Projektu se, naime, priključuje i radijska emisija Radio – Link, odnosno njezin autor Boris Ocić, čiji glas možete čuti u svakoj emisiji ICT Business TV-a“, ističe glavni urednik ICTBusiness.info Dražen Tomić.

Podsjetimo, Radio – Link započeo je s emitiranjem na Gradskom radiju u Osijeku u proljeće 2001. godine i dosad je, u nekoliko oblika i termina emitiranja, doživio 461 izdanje. Ova polusatna radijska emisija bavila se brojnim aktualnostima iz IT svijeta, ali na način primjeren radiju. Naime, rijetko tko će slušati suhoparno nabrajanje raznih podataka pa je i sam oblik emitiranih priloga i intervjua koncipiran kako bi bio zanimljiviji za slušanje širem broju ljudi

„ICTbusiness.info Radio – Link sada će stizati u novom formatu i donositi vam informacije svakodnevno. Na našem ćete portalu od prvog listopada moći pronaći poveznicu na najnovije izdanje ove radijske emisije. tako ćete, dok se vozite u svojim automobilima i javnom prijevozu, pijete kavu i slično, na internetu, ali naravno i na radijskim postajama gdje ćete moći slušati dnevno radijsko izdanje najvažnijih vijesti s portala ICT Business. Vijesti ćemo vam donositi svakodnevno od ponedjeljka do petka u 12 sati i bit će kratki pregled materijala objavljenog na portalu u protekla 24 sata“, ističe glavni urednik ICTbusiness.info medijskog projekta Dražen Tomić.

Brojne zanimljive teme u posljednjih nekoliko godina mogli ste preslušavati i naknadno na internetu, ali od samog početka i uživo, putem streaminga spomenutog radija. Sada je ICTbusiness.info Radio – Link u trajanju od tri do pet minuta i donosi brzu i kvalitetnu informaciju koja prati sadržaj dvaju portala i TV emisije, pojašnjava Tomić, te dodaje kako su otvoreni za suradnju s radijskim postajama iz cijele Hrvatske i regije.

„Medijski projekt ICTbusiness namijenjen je svima koji žele zaviriti u nepresušan svijet noviteta, poslovnim ljudima koji će na jednom mjestu moći pronaći sve relevantne informacije koje će im pomoću u pronalaženju tehnologije za poboljšanje poslovanja i podizanje konkurentnosti“, zaključuje Tomić. 
 

Komentari na članak

Vezani članci

Andrey Shtylenko

Edukacijski program CareerStarters

Mladi sve spremniji na cjeloživotno obrazovanje

Čak četvrtina mladih Zagrepčana spremna je na cjeloživotno obrazovanje. Važnosti kontinuiranog ulaganja u obrazovanje sve su svjesniji i mladi u Rijeci te Splitu. Otkrilo je to istraživanje poduzetnika i predavača Andreya Shtylenka.

Google Drive, Dropbox, OneDrive

U borbi za konkurencijom

Google smanjio cijene Google Drivea

Odsad korisnici mogu dobiti 100 GB prostora za samo 1.99 dolara na mjesec, dok za prostor od 1 TB trebaju izdvojiti 9.99 dolara.

Korištenje mobitela u društvu

Socijalizirajte se

Zašto stalno gledaš u svoj mobitel?!

Čine li nas pametni telefoni manje pametnima kada su u pitanju međuljudski odnosi?

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

YouTube logo

Youtube uvodi pretplatu

Ako želite YouTube bez reklama, morat ćete platiti

Proširilo se internetom da će Youtube početi naplaćivati usluge gledanja videoblogova i glazbenih uradaka bez prikazivanja reklama.