Prijavite se!

Junior Freshhh INA-ino natjecanje za srednjoškolce: okupi tim prijatelja i postanite prvaci u prirodnim znanostima!

Junior Freshhh za srednjoškolce

Hrvatska je od ove godine uključena u program, s ciljem poticanja interesa mladih za prirodne znanosti i jačanja suradnje kompanije s mladim talentima.

INA je po prvi put pokrenula online natjecanje Junior Freshhh namijenjeno srednjoškolcima diljem Hrvatske, u sklopu kojeg mogu osvojiti vrijedne nagrade rješavajući izazovne zadatke iz matematike, fizike, kemije, biologije i zemljopisa u tročlanim timovima.

Komentirajući natjecanje, gđa. Vladimira Senčar Perkov, Inina direktorica Sektora upravljanja ljudskim resursima, izjavila je

„INA je oduvijek bila usmjerena na privlačenje najboljih talenata i stručnjaka u svoj tim, a posljednjih nekoliko godina naš je fokus uvelike bio na mladim ljudima, čiju smo kreativnost i inovativnost pokušali privući putem uspješnih programa kao što su Growww i Freshhh. Stoga nam je iznimno zadovoljstvo najaviti proširenje tog fokusa i na srednjoškolsku populaciju kroz program Junior Freshhh. Uvjerena sam kako se potencijalni budući zaposlenici Ine kriju upravo među natjecateljima koji će kroz izazovne i teške zadatke moći pokazati svoja dosadašnja stečena znanja te se i dodatno motivirati za nastavak svog obrazovanja u jednom od polja prirodnih znanosti“.

Natjecanje se provodi na razini MOL Grupe, a u protekle četiri godine održavanja okupilo je više od 8 tisuća učenika, talenata iz područja prirodnih znanosti. Hrvatska je od ove godine uključena u program, a s ciljem poticanja interesa mladih za prirodne znanosti i jačanja suradnje kompanije s mladim talentima, što je INA dosad činila kroz programe Growww i Freshhh, namijenjene diplomantima i studentima.

Komentirajući važnost natjecanja u smislu ostvarivanja suradnje sa srednjoškolskom populacijom, gđa. Zdravka Demeter Bubalo, potpredsjednica za ljudske resurse MOL Grupe, izjavila je:

„Junior Freshhh predstavlja prvi stup u strategiji MOL Grupe za privlačenje talenata jer cilja upravo na srednjoškolce s izraženim interesom za prirodne znanosti. Naime, ostali nagrađivani  programi MOL Grupe usmjereni na privlačenje mladih talenata, kao što su Growww i Freshhh, namijenjeni su studentima i diplomantima. Kontinuirano ulaganje naših resursa u programe koji privlače najdarovitije učenike, kao i podržavanje i praćenje njihovog napretka, ključ su za unošenje kreativnosti, svježih ideja i novih perspektiva u Grupu“.

Pravila natjecanja

Junior Freshhh natjecanje održava se u dva kruga; u prvom, koji započinje 1. prosinca, timovi se natječu u virtualnom svijetu rješavajući različite zadatke iz područja prirodnih znanosti, dok drugi krug okuplja pet najboljih timova iz prvog kruga koji će se za pobjedu boriti uživo u finalu u Zagrebu.

Članovi timova koji se izbore za prva tri mjesta osvojit će vrijedne nagrade (iPad Air za prvo mjesto, Kindle Paperwhite 2 za drugo mjesto te paket opreme za on-line učenje za treće, kao i stručni posjet Ininim postrojenjima za sve nagrađene), dok će škole iz kojih se prijavi najveći broj timova također biti nagrađene.

INA poziva sve zainteresirane srednjoškolce da se prijave na natjecanje do 27. studenoga 2014. putem stranice natjecanja, gdje su također dostupni svi potrebni detalji o početku igre, postupku prijave i pravilima.

Okupi tim prijatelja i postanite prvaci u prirodnim znanostima!

Komentari na članak

Vezani članci

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Kupa Open Air

Festival u Petrinji

Kupa Open Air

Festival iz godine u godinu raste i privlači brojne posjetitelje svih generacija. Održava se na obali rijeke Kupe na površini cca 5000m².

Komunikator

Prototip inspiriran kultnom serijom

Google je predstavio uređaj koji funkcionira kao komunikator iz „Star Treka“

Google je predstavio prototip komunikatora combadge iz „Star Treka“ s ciljem korištenja za pretraživanje, a ne za komunikaciju.

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.