Agencija iStudio odlazi u prošlost

iStudio od sada postao Degordian

Degordian logo

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

„Full service digitalna agencija iSTUDIO je u srijedu u Vintage Industrial Baru održala događaj za klijente, medije i sve prijatelje kako bi objasnili razloge ulaska u rebranding, predstavili nove usluge i ciljeve za ovu godinu te ono najbitnije, službeno objavili novo ime i vizualni identitet”, navodi Katarina Ribić, PR specijalistica agencije.

Prije otprilike 6 mjeseci ova je agencija odlučila pokrenuti rebranding proces u suradnji s Brandoctorom, kreativnom agencijom usko specijaliziranom na području izgradnje brendova. Ova im je agencija izradila cijeli vizualni identitet, strategiju i novo ime. Nakon nekoliko mjeseci vrijednog rada odlučeno je kako će novo ime agencije biti Degordian.

iWENT
 
FOTO: Degordian
 
 

Na ovaj veliki korak Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić, direktori Degordiana, odlučili su se iz više razloga. Prije 4 godine ni sami nisu sanjali da će njihova firma u tako kratkom roku imati preko 60 zaposlenika i širiti se na inozemno tržište velikom brzinom. Među glavnim razlozima ulaska u rebranding bitno je izdvojiti nedostupnu .com domenu, povezivanje imena iSTUDIO s različitim proizvodima i uslugama kojima se ova agencija ne bavi te povezivanje s Appleom. Budući da se šire i u inozemstvo, agenciji je jako bitna .com domena kako klijenti ne bi krivo percipirali brend. Također, postoji niz inozemnih firmi pod imenom iSTUDIO koje se bave prodajom različith usluga.

Tomislav Grubušić, CEO/CoFounder, navodi:

„Kada smo Daniel i ja osnivali firmu, nismo ni sanjali da ćemo u manje od 4 godine imati preko 60 zaposlenih. Rebranding je najveći događaj za nas od osnutka firme. Sada imamo sve - ljude, znanje i novi identitet koji će nam pomoći da još brže napredujemo i da se lakše pozicioniramo na globalnom tržištu. No, ono najbitnije - iako smo promijenili ime i vizualni identitet, naš će duh uvijek ostati isti”.

Ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko nije mogao odvezati stoljećima.

Degordian
 
FOTO: Degordian
 
 

Rebranding agencije doveo je do niza novosti. Firma se usavršila na svim razinama te klijentima nudi full service digitalne usluge. Kao što je i poznato, uz središnji ured u Zagrebu, Degordian ima podružnice u Beogradu i Mostaru. Do kraja ove godine vjerojatno će se otvoriti čak 3 nova ureda. Izgradnja jednog od ureda već je u finalnoj fazi pregovora pa bi Degordian uskoro mogao dobiti i treću podružnicu. Uz širenja dolaze i nova radna mjesta. Trenutno imaju 13 otvorenih pozicija, a do kraja godine planiraju otvoriti preko 20 novih radnih mjesta. Svi zainteresirani su dobrodošli.

Komentari na članak

Vezani članci

Sveučilište u Zagrebu

Sveučilište u Zagrebu

Objavljen je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić

Sveučilište u Zagrebu objavilo je natječaj za dodjelu nagrade Andrija Mohorovičić, koja se dodjeljuje dokazanim znanstvenicima s područja prirodnih znanosti.

Anti-Botnet Nacionalni centar

Antibot.hr

Web Nacionalnog centra podrške protiv botneta

 Hrvatska akademska i istraživačka mreža je pokrenula web sjedište Nacionalnog centra podrške protiv botneta u sklopu međunarodnog projekta Centra za naprednu računalnu zaštitu (ACDC).

Grace Kelly

Na današnji dan

Najglamuroznije vjenčanje 20. stoljeća

Prije Williama i Kate te Charlesa i Diane, vjenčanje iz bajke imali su knez Monaka Rainier III. i američka glumica Grace Kelly.

Coolest Cooler

Coolest Cooler je cool

3 u 1 za plažu: hladnjak, punjač i blender!

Hladnjak, blender, radio, punjač... sve na jednom mjestu. Ryan Grepper je ovim izumom riješio velike probleme na plažama.

Zlatko

Sport zarazio metropolu

Kako je Zagreb postao najsportskiji grad u Europi

Brojna natjecanja i uspjesi hrvatskih sportaša i klubova osigurali su Zagrebu status sportskog grada.