Agencija iStudio odlazi u prošlost

iStudio od sada postao Degordian

Degordian logo

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

„Full service digitalna agencija iSTUDIO je u srijedu u Vintage Industrial Baru održala događaj za klijente, medije i sve prijatelje kako bi objasnili razloge ulaska u rebranding, predstavili nove usluge i ciljeve za ovu godinu te ono najbitnije, službeno objavili novo ime i vizualni identitet”, navodi Katarina Ribić, PR specijalistica agencije.

Prije otprilike 6 mjeseci ova je agencija odlučila pokrenuti rebranding proces u suradnji s Brandoctorom, kreativnom agencijom usko specijaliziranom na području izgradnje brendova. Ova im je agencija izradila cijeli vizualni identitet, strategiju i novo ime. Nakon nekoliko mjeseci vrijednog rada odlučeno je kako će novo ime agencije biti Degordian.

iWENT
 
FOTO: Degordian
 
 

Na ovaj veliki korak Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić, direktori Degordiana, odlučili su se iz više razloga. Prije 4 godine ni sami nisu sanjali da će njihova firma u tako kratkom roku imati preko 60 zaposlenika i širiti se na inozemno tržište velikom brzinom. Među glavnim razlozima ulaska u rebranding bitno je izdvojiti nedostupnu .com domenu, povezivanje imena iSTUDIO s različitim proizvodima i uslugama kojima se ova agencija ne bavi te povezivanje s Appleom. Budući da se šire i u inozemstvo, agenciji je jako bitna .com domena kako klijenti ne bi krivo percipirali brend. Također, postoji niz inozemnih firmi pod imenom iSTUDIO koje se bave prodajom različith usluga.

Tomislav Grubušić, CEO/CoFounder, navodi:

„Kada smo Daniel i ja osnivali firmu, nismo ni sanjali da ćemo u manje od 4 godine imati preko 60 zaposlenih. Rebranding je najveći događaj za nas od osnutka firme. Sada imamo sve - ljude, znanje i novi identitet koji će nam pomoći da još brže napredujemo i da se lakše pozicioniramo na globalnom tržištu. No, ono najbitnije - iako smo promijenili ime i vizualni identitet, naš će duh uvijek ostati isti”.

Ime sa sobom nosi simboliku poznatog Gordijskog čvora kojeg prema legendi nitko nije mogao odvezati stoljećima.

Degordian
 
FOTO: Degordian
 
 

Rebranding agencije doveo je do niza novosti. Firma se usavršila na svim razinama te klijentima nudi full service digitalne usluge. Kao što je i poznato, uz središnji ured u Zagrebu, Degordian ima podružnice u Beogradu i Mostaru. Do kraja ove godine vjerojatno će se otvoriti čak 3 nova ureda. Izgradnja jednog od ureda već je u finalnoj fazi pregovora pa bi Degordian uskoro mogao dobiti i treću podružnicu. Uz širenja dolaze i nova radna mjesta. Trenutno imaju 13 otvorenih pozicija, a do kraja godine planiraju otvoriti preko 20 novih radnih mjesta. Svi zainteresirani su dobrodošli.

Komentari na članak

Vezani članci

WYA Tjedan: „Sloboda i odgovornost: Rješenja mladih za probleme današnjice“

WYA tjedan: „Sloboda i odgovornost: Rješenja mladih za probleme današnjice“

U Zagrebu se održava konferencija o pitanjima i problemima mladih

Cilj je konferencije omogućiti susret mladih s donositeljima odluka, predstavnicima akademske zajednice i civilnog društva kako bi raspravljali o pitanjima koje mladi smatraju važnima te predložili smjernice za njihovo rješavanje.

Lička noć 2015

Okupljanje Ličana u Zagrebu

Ličani ponovno dolaze na svoje u INBAR-u!

Ne propustite najveće okupljanje Ličana u Zagrebu!

Favorite Words

Nova društvena mreža

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.

Konferencija

Srce DEI 2017.

Konferencija o novim informacijskim i komunikacijskim tehnologijama u obrazovanju

Konferencija za stručnjake koji se bave planiranjem, implementacijom i primjenom novih informacijskih tehnologija u znanosti i visokom obrazovanju, napredne korisnike takvih tehnologija, ali i sve one koje takve vrste tehnologija profesionalno zanimaju.

Master the Mainframe

Studentsko natjecanje

„Master the Mainframe“ – hrvatski se studenti upustili u poslovne izazove

Započelo je studentsko natjecanje "Master the Mainframe". Studenti i učenici srednjih škola bore se za glavnu nagradu do 31. prosinca.