Povoljnije prema Osijeku, Rijeci, Splitu, Vinkovcima i Zagrebu

HŽ u borbi za putnike - promotivne cijene u travnju

Glavni kolodvor: zgrada

Hrvatske željeznice osigurale su promotivne cijene putovanja u travnju. Proljetni popusti na karte vrijede za putovanja prema Osijeku, Rijeci, Splitu, Vinkovcima i Zagrebu.

Nakon siječanjskih akcija Hrvatskih željeznica te inicijativa Indeks vrijedi više i Godine vrijede više, ali i značajnog povećanja broja putnika u vlakovima, iz HŽ Putničkog prijevoza odlučili su uvesti i proljetno sniženje cijena.

Travanjska akcija odnosi se na putovanja iz/prema Osijeku, Rijeci, Splitu, Vinkovcima i Zagrebu pa tako sada jednosmjerno putovanje od Zagreba do Rijeke (Zagreb – Rijeka – Zagreb) stoji 27,80 kn, dok će za putovanje prema dalmatinskoj obali, odnosno Splitu, putnici trebati izdvojiti 52 kn (Zagreb – Split – Zagreb). Iz Slavonije će se za Zagreb u travnju moći doći za 65,90 kn (Zagreb – Osijek – Zagreb), odnosno 61,40 kn iz Vinkovaca (Zagreb – Vinkovci – Zagreb).

Uz promotivne cijene u travnju, studenti i dalje mogu ostvarivati popust u akciji Indeks vrijedi više. U ovoj akciji studenti ostvaruju popust od 50% na neograničeni broj jednosmjernih i dvosmjernih putovanja na sve vožnje redovnim linijama vlakova. Popust mogu koristiti svi redovni i izvanredni studenti hrvatskih visokih učilišta, a za sudjelovanje u akciji potrebno je donijeti indeks u kojem je potvrđen tekući semestar ili pismena potvrda fakulteta kako bi se studentima ispostavila iskaznica K-33X kojom ostvaruju popust.

Navedene proljetne cijene vrijede za jednosmjerna putovanja brzim vlakovima srijedom i subotom, a u cijenu nije uključena rezervacija sjedala. Povoljnije cijene vrijede do 30. travnja 2015. Više o HŽ-ovoj proljetnoj akciji možete saznati na njihovim stranicama.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Facebook logo

Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.