Intervju: Hrvatske tragedije

Hrvatske tragedije na komičan način: što kada puste Happy dok si na wc-u?

Hrvatske tragedije_8
Pogledaj fotogaleriju
Hrvatske tragedije_2
Hrvatske tragedije_3
Hrvatske tragedije_4
Hrvatske tragedije_5
Hrvatske tragedije_6

+4

Tko stoji iza Hrvatskih tragedija, kako su autori došli na tu ideju i zašto se ljudi poistovjećuju s ovime, provjerite u intervjuu s ekipom! Provjerite i fotogaleriju najboljih tragedija.

Ako ste besposličarili Facebookom, naišli ste na Hrvatske tragedije.

Hrvatske tragedije su zabavna stranica koja nudi hrvatske probleme po uzoru na First world problems koji su izniknuli iz memesa.

Tko stoji iza Hrvatskih tragedija, kako su autori došli na tu ideju i zašto se ljudi s njom poistovjećuju, provjerite u intervjuu s ekipom!

Tko stoji iza Hrvatskih tragedija? Recite nam nešto o sebi, studirate li, otkud ste, što volite raditi u slobodno vrijeme?

Davorin i Ivan su iz Osijeka, a Nandi je iz Splita s adresom u Zagrebu. Fakultete smo završili, sad radimo, u potrazi za boljim ili stalnim zaposlenjem. Osim poslom bavimo se još nekim manjim projektima, na više smo strana.  Dakle, radimo sve što rade mladi, a i volimo sve što vole mladi.

Kad i kako ste došli na ideju Hrvatskih tragedija?

Hrvatske tragedije su počele kao serija od nekoliko meme-ova koje smo objavili na stranici Popularenje i na blogu Croatian Tragedies. Primijetili smo da su reakcije čitatelja bile poprilično dobre pa smo negdje u veljači odlučili pokrenuti posebnu stranicu. Zamislili smo ih, po uzoru na slične stranice, kao satirične osvrte na neke specifičnosti i stereotipe našeg društva.

Tragedije koje se čuju svaki dan

Je li vas neka "Hrvatska tragedija" nagnala da se počnete ovim baviti? Ako da, koja?

Na ovo nas je nagnao višak slobodnog vremena i laptop. Potaknula nas je ideja da bi bilo zanimljivo na ovakav način prikazati svakodnevne sitnice koje svakome od nas zadaju glavobolje. Većinu stvari koje se mogu naći na „tragedijama“ možete čuti svaki dan, od ljudi među kojima se krećete, ali i od vas samih. Neke od „tragedija“ su doslovni citati koje je netko od nas negdje čuo. Druge su verbalizirane pojave u društvu koje su inače uglavnom neizrečene.

Jeste li očekivali ovakav boom i popularnost?

Očekivali smo da će stranica biti prihvaćena, ali ne ovoliko. Ovo je van svih očekivanja. Unatoč ograničenjima koje Facebook postavlja, stranica se proširila ogromnom brzinom, zahvaljujući društvenim mrežama, ali i medijima. Naime, blog na kojemu smo objavili prve „tragedije“ se pojavio kao vijest na portalima i prije nego što smo otvorili stranice na društvenim mrežama.

Jesu li hrvatske tragedije profitabilne, odnosno uspijete li  išta zaraditi?

Ne. Nadam se da investitori i vlasnici velikih kompanija čitaju studentski hr!

Kakvi su vam planovi za budućnost?

Nekih velikih planova nema, nastavljamo istim tempom. Ako se ukaže prilika za korak u nekom drugom smjeru, tada ćemo razmišljati o tome.

Neka inspirativna poruka ili tragedija za čitatelje Studentskog.hr? 

Štrebajte! :)

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.

3D printer za 500KM

Maturanti u akciji

Mladi iz Banja Luke osmislili jeftinu verziju 3D printera

Nikola Stupar i Neven Berendika napravili su 3D printer koji u svijetu košta desetak tisuća eura, za samo 500 KM (otprilike 1930 kn).

Budućnost obrazovanja

Online programiranje

Želite naučiti programirati?

Želite naučiti programirati, ali ne znate kako? Ne brinite, pronašli smo rješenje za vas. Donosimo vam 10 načina na koje možete naučiti programirati online.

Moj mobitel

Mojmobitel.hr

Novi portal namijenjen mobilnim uređajima i opremi

Na portalu ćete na jednom mjestu moći pronaći sve informacije vezane uz svijet telefonije, a namijenjen je kupcima i prodavačima uređaja i opreme koji na jednostavan način mogu naći sve što je razasuto po internetu.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.