Svi glazbeni putevi vode do nas

Hrvatska sve posjećenija festivalska destinacija!

Ultra Europe Festival 2013

Hrvatska je u 2013. godini bila prvi izbor kako svjetskih, tako i britanskih posjetitelja glazbenih festivala, pokazalo je istraživanje britanskog portala Festicket.

Britanski portal Festicket, najveća europska platforma glazbenih festivala, krajem prošle godine proveo je istraživanje o navikama kako britanskih, tako i svjetskih posjetitelja glazbenih festivala, a rezultati su za nas i više nego zadovoljavajući: čak 22% svjetskih i 21% britanskih posjetitelja glazbenih festivala u 2013. uputilo se upravo na jedan od mnogih hrvatskih festivala.

Na drugom mjestu našla se Njemačka, dok su na trećemu Češka za svjetske te Nizozemska za britanske ispitanike.

Istraživanje provedeno na preko 2700 korisnika portala, od kojih je 84% između 18 i 34 godine, otkrilo je neke vrlo zanimljive podatke: 27% ispitanika posjetilo je dva, a njih 12% čak tri glazbena festivala u protekloj godini, dok preko 60% anketiranih svoj posjet festivalu smatra i godišnjim odmorom te produžuje boravak u zemlji festivala i nakon njegova završetka.

Vrlo je zanimljiv i podatak kako 95% posjetitelja glazbenih festivala u 2014. godini želi mogućnost kupovanja paketa koji uključuje prijevoz, smještaj i kartu, a prosječna količina novca koji su spremni potrošiti na svom putovanju iznosi oko 620 funti za svjetske, odnosno 580 za britanske festivalce.

Festicket u svojoj ponudi ima preko 200 svjetskih glazbenih festivala i preko 200 tisuća registriranih korisnika, s više od 400 tisuća posjeta stranici svaki mjesec. Trenutno od hrvatskih festivala u ponudi imaju splitski Ultra Europe, rovinjski Unknown, te Spring Break, Hideout, Barrakud i Sonus, koji se održavaju u Novalji na Pagu, a uskoro će u prodaju doći i karte za Soundwave, SuncéBeat i Fresh Island festivale.

Ostale zanimljive podatke ovoga istraživanja možete pogledati u infografici Festicketa.

Komentari na članak

Vezani članci

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Sirijske izbjeglice - dijete

Komentar novinarke portala Studentski.hr

Zašto se toliko raspravlja o pomoći, umjesto da se pomogne?

Tjednima traje opsadno stanje izbjeglica u susjednim zemljama, svjedočimo svakodnevnim video zapisima i slikama sustavnog ugnjetavanja tih ljudi, ali pitanje koja se proteže vezano za njih nije kako im pomoći, nego što ako dođu kod nas?

YouTube logo

Youtube oglašavanje

Google predstavio oglašavanja u regiji

Oglasi prije videa na Youtubeu predstavljeni su i za našu regiju.