Radionica u prostoru HUB385

HOWtoWOW: svjetski stručnjaci pružaju uvid u procese kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom

How to wow

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Nadolazeću HOWtoWOW radionicu na temu procesa kreiranja digitalnih inovacija održat će MediaMonksi Andy Hopkinson i Matthijs Leendertse. Radionica je zakazana za utorak, 6. veljače 2018. godine, a održat će se u prostorijama HUB385, na zagrebačkoj adresi Petračićeva ulica br. 4, Zagreb.

Matthijs Leendertse poslovni je strateg tvrtke MediaMonks koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Redovito vodi radionice o inovacijama za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.

Andy Hopkinson jedna je od nadolazećih superzvijezda MediaMonksa. On je najmlađi Lead Creative Producer u londonskom timu, a pokrenuo je neke od najuzbudljivijih inovacijskih projekata MediaMonksa.

Radionica Digital innovation process namijenjena je digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera. Tijekom iste fokus će biti na inovacijama kao svakodnevnom opisu posla što podrazumijeva pažljivo vođen proces u kojem agencija i klijent rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.

Predavač će govoriti o procesu inovacija Media Monksa koji je zasnovan na design thinking načelima, a koji se sastoji od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, ciljeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžeta, organizacijskih ili tehnoloških mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.

Polaznici radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama. Sve se dodatne informacije nalaze na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Trg

Kinoklub Zagreb

Kinoklub Zagreb organizira drugu besplatnu radionicu filmske kritike i analize

Cilj dvomjesečne radionice podrazumijeva osposobljavanje polaznika za pisanje kraćih filmskih kritika te ponudu korisnih alata za filmsku analizu.

Lampioni dobrih želja

Trodnevna radionica

Poželite sretan Festival lampiona na kineskom jeziku

U zagrebačkoj Haohan školi održavaju se besplatne trodnevne uvodne radionice jezičnih i kulturnih osnova kineskog jezika.

Computer Geek

Udruga EESTEC LC Zagreb poziva studente

CroApps - Međunarodna stručna radionica mobilnih aplikacija

Primaran zadatak radionica je omogućiti studentima stjecanje novih organizacijskih i komunikacijskih sposobnosti kroz kvalitetan timski rad, a time ujedno steći vrijedne kontakte s potencijalnim budućim kolegama i poslodavcima.

Konferencija

Fakultet organizacije i informatike

Radionica primjene analitike u financijama, investiranju i sportu

Na edukaciji „Odabrani primjeri primjene analitike“ studenti će svladati vještine vezane za primjenu analitičkih metoda na primjerima investiranja, upravljanja rizicima, javne nabave, osobnih financija i sporta.

Izvor: Pixabay, Financije

Radionica o financijskoj pismenosti

Popni se na „Stablo znanja" i saznaj kako uštedjeti novac

Uz pomoć interaktivnog programa i društvenih igara lakše se i brže uči kako na najbolji način raspolagati vlastitim budžetom. Za sve sudionike organizatori su pripremili i poklone. Prijave traju do 10. prosinca.