LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Radionica u prostoru HUB385

HOWtoWOW: svjetski stručnjaci pružaju uvid u procese kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Nadolazeću HOWtoWOW radionicu na temu procesa kreiranja digitalnih inovacija održat će MediaMonksi Andy Hopkinson i Matthijs Leendertse. Radionica je zakazana za utorak, 6. veljače 2018. godine, a održat će se u prostorijama HUB385, na zagrebačkoj adresi Petračićeva ulica br. 4, Zagreb.

Matthijs Leendertse poslovni je strateg tvrtke MediaMonks koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Redovito vodi radionice o inovacijama za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.

Andy Hopkinson jedna je od nadolazećih superzvijezda MediaMonksa. On je najmlađi Lead Creative Producer u londonskom timu, a pokrenuo je neke od najuzbudljivijih inovacijskih projekata MediaMonksa.

Radionica Digital innovation process namijenjena je digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera. Tijekom iste fokus će biti na inovacijama kao svakodnevnom opisu posla što podrazumijeva pažljivo vođen proces u kojem agencija i klijent rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.

Predavač će govoriti o procesu inovacija Media Monksa koji je zasnovan na design thinking načelima, a koji se sastoji od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, ciljeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžeta, organizacijskih ili tehnoloških mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.

Polaznici radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama. Sve se dodatne informacije nalaze na poveznici.

FOTO: PIXSELL