Radionica u prostoru HUB385

HOWtoWOW: svjetski stručnjaci pružaju uvid u procese kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom

How to wow

Ne propustite još jednu inspirativnu HOWtoWOW radionicu, ovaj put na temu „Digital innovation process“, namijenjenu digitalcima, kreativcima, oglašivačima i stratezima na kojoj će prolaziti faze kreiranja inovativne digitalne kampanje pod pritiskom.

Nadolazeću HOWtoWOW radionicu na temu procesa kreiranja digitalnih inovacija održat će MediaMonksi Andy Hopkinson i Matthijs Leendertse. Radionica je zakazana za utorak, 6. veljače 2018. godine, a održat će se u prostorijama HUB385, na zagrebačkoj adresi Petračićeva ulica br. 4, Zagreb.

Matthijs Leendertse poslovni je strateg tvrtke MediaMonks koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Redovito vodi radionice o inovacijama za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.

Andy Hopkinson jedna je od nadolazećih superzvijezda MediaMonksa. On je najmlađi Lead Creative Producer u londonskom timu, a pokrenuo je neke od najuzbudljivijih inovacijskih projekata MediaMonksa.

Radionica Digital innovation process namijenjena je digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera. Tijekom iste fokus će biti na inovacijama kao svakodnevnom opisu posla što podrazumijeva pažljivo vođen proces u kojem agencija i klijent rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.

Predavač će govoriti o procesu inovacija Media Monksa koji je zasnovan na design thinking načelima, a koji se sastoji od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, ciljeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžeta, organizacijskih ili tehnoloških mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.

Polaznici radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama. Sve se dodatne informacije nalaze na poveznici.

Komentari na članak

Vezani članci

Durex prvi emotikon za siguran seks

Podržite akciju korištenjem hashtaga #CondomEmoji

Durex kreira prvi službeni emotikon za siguran seks

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS.

Predavanje o capoeiri

Klub mladih Split

Saznajte sve o afro-brazilskoj vještini – capoeiri

Zanima vas kako izgledaju capoeira pokreti? Možete ih vidjeti ovog četvrtka u Klubu mladih Split.

Street art radionica

Info zona

Prijavite se za "street art" radionicu

Polaznicima će biti osiguran sav materijal potreban za izradu šablona, naljepnica i plakata. Učit će o povijesti grafita i "street arta", prebacivanju ideja na papir te o osnovama dizajniranja "street arta".

Vratolomije u Zoni

Radionica u Klubu Zona

„Jezične vratolomije“ otkrivaju zabavnu stranu pravopisa i leksika

Od 13. listopada u splitskom Klubu Zona održavat će se radionica „Jezične vratolomije". Prijave su u tijeku, a sudjelovanje je besplatno.

AIESEC

Jednodnevna radionica za studente

UNIQA educira mlade o upravljanju rizicima

Radi se o jednodnevnoj konferenciji koja spaja tvrtke i poduzetnike sa studentskim svijetom te daje mogućnost mladim ljudima da se njihov glas čuje. Naglasak se stavlja na poduzetništvo, edukaciju i društvenu odgovornost.