„Stručna služba” bez ikakvih dokaza traži naknadu štete

HDS ZAMP bizarnim trikovima pokušava izvući dodatni novac

RockLive Festival

Udruga RockLive iz Koprivnice ispričala je svoje neugodno iskustvo sa službom koja svoj rad definira iznimno profesionalnim.

Koprivnička udruga RockLive 6.veljače se šokirala primivši pismo s adrese HDS ZAMP-a koje potpisuje Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a. U pismu se tvrdi kako je uvidom u poslovne knjige te kontrolom terenskih zastupnika utvrđeno javno priopćavanje glazbe na priredbama bez zakonski potrebnog Odobrenja. HDS ZAMP u pismu ne navodi na koje priredbe misli te koji su datumi i lokacija u pitanju, ali jasno navodi kako nastalu štetu za nositelje prava procjenjuje u iznosu od oko 1 100kn. U pismu se Udrugu moli da se što prije obrati najbližoj poslovnici HDS ZAMP-a u svrhu ostvarivanja uspješne suradnje na obostrano zadovoljstvo. Međutim, za RockLive neugodnost predstavlja upravo ovakav način poslovanja HDS ZAMP-a kojem su odlučili stati na kraj plasirajući svoje iskustvo u javnost.

Koprivnička udruga RockLive bavi se organizacijom festivala i koncerata s velikim naglaskom na promociju domaćih izvođača. RockLive Records do sada je objavio čak 10 albuma mladih domaćih izvođača koji svoj rad mogu predstaviti i u sklopu programa RockLive Festivala.

„Uz standardnu hrvatsku birokraciju koja ponekad postane prepreka u kvalitetnoj organizaciji, od samog početka rada pojavljuje se veliki kamen spoticanja – HDS ZAMP. No, nakon nekoliko godina iskustva s ovom organizacijom, Udruga RockLive doživjela je apsolutni šok primivši danas poštom novo pismo s adrese HDS ZAMP-a”, objašnjava Udruga.

„HDS ZAMP ne samo da pokazuje bahatost ovim postupkom, već se i koristi najbizarnijim trikovima te na sebi svojstven način „ako prođe, prođe”, od Udruge koja nema niti jednu lipu duga na ime autorskih prava, pokušava na ovako prljav način izvući dodatni novac. Potpuno je nejasno na što HDS ZAMP misli, zašto se Udruzi obraća na ovakav način, ali je jasno da od Udruge potražuje 1 100 kn”, ogorčena je Udruga.

Udruga navodi i nedavni primjer „bezobraznog i potpuno moralno neprihvatljivog poslovanja HDS ZAMP-a”. Udruga RockLive je za koncert mladih demo izvođača platila naknadu HDS ZAMP-u u iznosu od 350 kn, a prihod navedenog koncerta je bio 450 kn. Dakle, HDS ZAMP je uzeo 80% prihoda opravdavajući se pravilnicima koji na takav način određuju cijenu. Udruga se pita na koji način HDS ZAMP štiti domaću glazbu kad uzima čak 80% prihoda koncerta, koji su kasnije mogli upotrijebiti za novi koncert, za novu promociju hrvatske glazbe? 

Nakon što je Udruga podijelila svoje neugodno iskustvo s javnošću, počeli su im se javljati ljudi sa sličnim iskustvima, ali i pravnici koji žele pomoći. Pozivaju sve organizatore i udruge koje imaju slična saznanja da im se obrate na mail udrugarock@gmail.com. Vrijeme je da se prestane sa šutnjom!

HDS ZAMP pismo RockLive
 
HDS ZAMP-ovo pismo RockLiveu, FOTO: Facebook
 

Komentari na članak

Vezani članci

Sirijske izbjeglice - dijete

Komentar novinarke portala Studentski.hr

Zašto se toliko raspravlja o pomoći, umjesto da se pomogne?

Tjednima traje opsadno stanje izbjeglica u susjednim zemljama, svjedočimo svakodnevnim video zapisima i slikama sustavnog ugnjetavanja tih ljudi, ali pitanje koja se proteže vezano za njih nije kako im pomoći, nego što ako dođu kod nas?

iPhone 6s

Cijene u SAD-u se kreću od 199 dolara za 6S i 299 dolara za 6S Plus

Apple predstavio nove iPhone, iPad Pro i iOS 9

Prodaja novih modela iPhonea kreće od 25. rujna u određenim državama, dok će narudžbe krenuti od 12. rujna. Nažalost u Hrvatskoj to neće biti moguće ovog mjeseca, no trebalo bi biti do kraja godine.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Coca Cola

Poziv blogerima iz istočne Europe

Coca-Cola traži mlade blogere

Natječaj je otvoren do 15. ožujka 2016., a rezultati će biti poznati krajem mjeseca. Ovogodišnji natječaj posebno ohrabruje blogere koji rade vlastiti video sadržaj, pogotovo one blogere koji imaju otvoren YouTube kanal.