Komunikacijski festival u Rovinju

Čovjek koji je McDonald'su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

Bruketa, Ballon, Jilek 2019

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i programa festivala.

Festival Dani komunikacija održat će se od 28. do 31. ožujka 2019. godine u hotelu Lone u Rovinju. Odgovore na globalna pitanja u komunikacijskoj industriji iz prve ruke saznat ćemo od cijenjenih predavača iz cijelog svijeta koji će na tri dana postati dio rovinjske zajednice. Prvi su najavljeni govornici, već tradicionalno bogatog programa, marketinška zvijezda i osvajač prestižne nagrade za najboljeg oglašivača na svijetu Matt Biespiel te globalni direktor inovacija Accenture Interactivea, konzultantske tvrtke koja posluje u 120 država i 40 industrija, Yousef Tuqan Tuqan.

Matt Biespiel, čovjek koji je u ulozi globalnog direktora marketinga McDonald'su dvije godine zaredom donio titulu najefikasnijeg brenda na svijetu, osvojio je i najpoželjniju marketinšku nagradu na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu, onu za najboljeg oglašivača na svijetu. Upravljao je komunikacijom McDonald'sa u 118 država diljem svijeta, a upravo je zarazni slogan i'm lovin it – i melodija koju već godinama svakodnevno pjevuše milijuni ljudi – niz godina bio pod njegovim vodstvom.

Najavljen je dolazak i Yousefa Tuqana Tuqana koji je Global Design & Innovation Principal Director and Digital Evangelist Accenture Interactivea: ovaj vizionar digitalnog marketinga svjetskog glasa o digitalnim trendovima budućnosti i mitovima već godinama predaje u Cannesu kao jedan od najpopularnijih predavača ovog cijenjenog festivala.

Direktorica Dana komunikacija i programa festivala Dunja Ivana Ballon podijelila je svoja očekivanja za 2019. godinu:

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije.

Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, naglasio je:

– Na Dane komunikacija dovodimo najaktualnije svjetske prakse od Amerike do Azije, što je za tržište poput našeg zaista prilika za učenje i konstruktivne rasprave.

Komentari na članak

Vezani članci

Rovinj

Weekend Media Festival u Rovinju

Osigurane studentske kotizacije za Weekend Media Festival

Rovinj je domaćin osmog Weekend Media Festivala. U razdoblju od 24. do 27. rujna, studenti će imati priliku učiti od vodećih medijskih stručnjaka!

Djed i najveća repa u svemiru

BLITZ festival

Teatar Poco Loco izvodi veselu ekološku priču za najmlađe

BLITZ festival posebnom se sekcijom posvećuje najmlađoj publici. Interaktivna predstava „Djed i najveća repa" izvodit će se u Dječjem vrtiću Neven.

James Whittaker

Komunikacijska industrija

Futurolog i evanđelist koji će spasiti svijet od dosade stižu na Dane komunikacija

Inovacije dvojice jedinstvenih predavača i vizionara inspirirat će vaše poslovne poteze. Na Dane komunikacija od 2. do 5. travnja dolaze evanđelist James Whittaker i futurolog Ari Popper, koje su angažirali čak i FBI i NATO.

Rovinj

Povezivanje studenata prirodoslovnih i matematičkih struka

Primatijada promovira STEM područje kao budućnost obrazovanja

Nova Primatijada održat će se od 11. do 15. svibnja u Rovinju. Tematski je orijentirana na važnost STEM područja u razvoju IT sektora.

Održan Smart Caffe s Ivanom Grgićem iz Adverte

Udruga studenata marketinga Bookmark

Ivan Grgić na Smart Caffeu: „Mi u Osijeku vidimo potencijal!“

U opuštenome ambijentu Atelier bara u Eurodomu, osječki su studenti dobili priliku iz prve ruke saznati kako funkcionira svijet marketinga. Gost Smart Caffea bio je Ivan Grgić, suosnivač kreativne agencije Adverta.