„Cmok&Bok“ ruta pokazuje put do najboljeg mjesta za poljubac u Zagrebu
Posjetitelji Zagreba ovog adventa „spajaju“ običaj poljupca pod imelom s turističkim obilaskom grada, sve uz pomoć pametnih telefona.
Posjetitelji Zagreba ovog adventa „spajaju“ običaj poljupca pod imelom s turističkim obilaskom grada, sve uz pomoć pametnih telefona.
Međunarodno nagrađivana mobilna aplikacija Zagreb Be There nudi novu božićnu rutu za turistički obilazak grada. Cmok&Bok (Kiss&Tell) ruta promovira ljubav kao bit božićnih blagdana, a sastavljena je od zagrebačkih lokacija na kojima turisti i građani mogu fotografirati poljubac s nekim koga vole i podijeliti ga na društvenim mrežama ne bi li dobili mogućnost za osvajanje nagrada.
Ovime je Turistička zajednica grada Zagreba odlučila upotrijebiti poljubac pod imelom, kao gotovo globalno poznat božićni običaj, kako bi ovog adventa potaknula posjetitelje Zagreba na istraživanje novih neuobičajenih mjesta u gradu uz pomoć pametnih telefona. Naime, aplikacija na fotografiju automatski ubacuje poseban filter s božićnom imelom.
Kao dio kampanje, Goran Kovačević ili KovaZG, poznat po projektu Humans of Zagreb, fotografirat će poljupce i lokacije iz rute, a posjetitelji službene zagrebačke stranice za turiste na Facebooku moći će sudjelovati u pogađanju gdje se lokacija nalazi. Na samome kraju adventa, na temelju broja fotografija, proglasit će se i najbolja lokacija za poljupce u Zagrebu. Uz Cmok&Bok (Kiss&Tell), aktivirana je i već tradicionalna ruta Advent Zagreb koja se i ove godine sastoji od nezaobilaznih adventskih mjesta kao što su Ledeni park, Tomićeva ili Europski trg.
Kroz svojih pet stalnih i dvije adventske rute, Zagreb Be There posjetiteljima grada služi poput lokalnog insajdera u džepu, predlažući različite i manje razvikane tematske puteve za obilazak grada uz pomoć pametnih telefona. Aplikacija je besplatna i dostupna na Android i iPhone uređajima, a može se downloadati s poveznice. godine 2014. osmislila ju je i izradila agencija Bruketa&Žinić OM, a dosad je osvojila nekoliko nagrada, među kojima i onu za najbolju digitalnu turističku promociju u Europi (Tourism&Strategy Festival, Pariz, 2015) te za turističku inovaciju godine (Dani hrvatskog turizma, Opatija, 2015).