Festival u Rovinju

AdBlock – još jedan as u rukavu Dana komunikacija

Dani komunikacija 2018

Organizatori festivala Dani komunikacija dosada su predstavili zvučna imena, ali čini se da su pokoji as do zadnjeg časa čuvali u rukavu. Na predstavljanju cjelokupnog programa najavljen je dolazak AdBlocka.

Brojna imena predavača na Danima komunikacija već su odavno najavljena, a 20. ožujka predstavljen je cjelokupni program festivala. Organizatori su otkrili još jednog intrigantnog predavača, a na advertising festival dolazi ni manje ni više nego AdBlock. U ime AdBlock sustava, čija je primarna namjena blokirati oglase, govorit će Laura Sophie Dornheim, voditeljica odjela za komunikacije softverske tvrtke eyeo čiji su proizvodi AdBlock Plus, AdBlock Browser i Flattr. 

– Festival Dani komunikacija mjesto je gdje se predstavljaju aktualne svjetske prakse iz komunikacijske industrije. Svakako, dovodimo predavače koji govore o najboljim globalnim praksama, ali ujedno posjetiteljima omogućujemo diskutirati s pojedincima čiji način rada dovodimo u pitanje, ali ne možemo zanemariti činjenicu koliko taj rad utječe na smjer razvoja industrije i njezinu percepciju u očima šire javnosti. – naglasio je predsjednik Uprave HURA-e Davor Bruketa prilikom predstavljanja programa.

Direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon nadovezala se:

– Ove godine dovodimo velika imena i pomičemo granice. Na Danima komunikacija govorit će voditelj kampanje za američkog predsjednika, globalni kreativni direktor jedne od vodećih društvenih mreža – Twittera te predstavnica tvrtke koja se bavi blokiranjem oglasa, a ujedno promiče i tzv. Acceptable Ads inicijativu. Sudionike festivala očekuju sadržaji interaktivnog karaktera, a uvodimo i novi format debate, na kojima ćemo nastaviti postavljati pitanja i otvarati diskusiju. O kvaliteti ukupnog programa i pohvalama dosadašnjih sudionika govori i činjenica da smo s brojem prijavljenih već odavno premašili ukupan broj prošlogodišnjih sudionika. –

Uz predstavnicu AdBlock-a, najavljen je dolazak Kodija Fostera, potpredsjednika za podatkovnu strategiju u šestom najvećem medijskom konglomeratu na svijetu – Viacomu. Viacom zapošljava gotovo deset tisuća ljudi, a posjeduje produkcijsku kuću Paramount Pictures (Titanic, Iron Man, Forrest Gump i dr.) te popularne kanale poput MTV-a i Comedy Centrala. Kodi se bavi sintetiziranjem Viacomovih podataka te njihovim pretakanjem u sadržaj i integrirano marketinško komuniciranje, o čemu će govoriti na Danima komunikacija.

Dani komunikacija održat će se od 12. do 15. travnja u Rovinju. U tri dana trajanja, program će se paralelno održavati u tri dvorane. Uz 16 vrhunskih predavača koji će nastupati u glavnoj dvorani, sudionici će moći čuti i druge sadržaje, među njima prezentacije finaliste Effie natjecanja koji slavi učinkovitost kampanja, kao i finaliste natjecanja za mlade nade Young Lions Croatia. Dobre prakse i diskusije u kojima mogu sudjelovati svi posjetitelji festivala poput PPP-a, Piva poslije programa, nastavljaju se i ove godine, ali su pojačane novim formatom – debatom.

Predavači koji su najavljivani posljednjih mjeseci, a koje ćemo slušati u glavnoj dvorani su: Jayanta Jenkins, globalni kreativni direktor Twittera, Brad Parscale, direktor kampanje Donalda J. Trumpa, Susan Credle, jedna od najmoćnijih žena marketinške industrije, Mr. Bingo vrhunski ilustrator, arhitekt kontroverznih projekata, Graham Fink – jedan od najnagrađivanijih kreativnih direktora na svijetu i multimedijski umjetnik koji „crta pogledom“, stručnjaci koji tehnologiju koriste u službi brand komunikacije: Steve Lok, Oliver Kibblewhite i Christoffer Malmer, nagrađivani stručnjaci za odnose s javnošću Gabriela Lungu i Hermes Holm, Laura Sophie Dornheim i iz AdBlocka, Kodi Foster iz Viacoma, Alemsah Ozturk Chief Happiness Officer agencije 4129Grey, James Kirkham, komentator na temu digitalnih medija i šest godina za redom predavač na festivalu Cannes Lions i drugi.

Uz selekciju vrhunskih predavanja, na Danima komunikacija bit će proglašeni najbolji oglašivači i najbolje agencije u Hrvatskoj u sklopu nacionalnih strukovnih natjecanja – Effie za učinkovitost, IdejaX za kreativnost, Mixx za digital i Young Lions Croatia za mlade talente u industriji.

Za više informacija posjetite službene stranice festivala.

Komentari na članak

Vezani članci

Effie dodjela 2016

Dani komunikacija

Izvrstan odaziv na ovogodišnje natjecanje Effie uz porast broja prijava

Ove godine prijavljen je 51 projekt, s najvećim brojem prijava iz industrije financijskih i osiguravajućih usluga.

Insanity

Najbrži i najteži način do savršenog tijela

Insanity – malo više ili ipak previše?

Najpopularniji svjetski program vježbi Insanity zahvatio je i Hrvatsku. Ovaj gotovo nemoguć način vježbanja u 60 dana može dovesti do savršene psihofizičke forme. Njegov tvorac je svjetski poznati fitness trener Shaun T.

Pag Art Festival

Umjetnički festival na Pagu

Pag Art Festival i ove godine okuplja velika imena iz svijeta umjetnosti

Pag Art Festival održat će se i ovog ljeta na Pagu te će ga posjetiti brojna velika imena iz svijeta umjetnosti, posebno glazbene.

Predstavljen program Motovun Film Festivala 2018

Predstavljen program

Više od 100 filmova na novom izdanju „Motovun Film Festivala”

Od 24. do 28. srpnja održat će se „Motovun Film Festival”. Ususret novom izdanju predstavljen je program koji očekuje posjetitelje.

9. Festival tolerancije 2015

Otvorenje glazbenog programa u srijedu

9. Festival tolerancije – najšareniji glazbeni program

Osim klezmer glazbe, nastale kao spoj različitih kultura i tradicionalne židovske glazbe, jazza i klasične glazbe, festival se može pohvaliti najkvalitetnijim programom elektroničke glazbe.