Zdravlje u zimskim mjesecima

Za zaštitu od prehlade umjesto kuhanog vina i čaja, pijte vodu

Djevojka zimi

U samo nekoliko koraka i na najnižim se temperaturama možete brzo ugrijati.

Dolazak zime za mnoge je znak prvih prehlada ili gripa, ali ako se držite savjeta koje vam donosimo ne samo da ćete preventivno zaustaviti pojavu bolesti, nego ćete i uživati u hladnom vremenu.

1. Puhanje nosa

Na niskim se temperaturama naše nosnice sužavaju, stoga je prije odlaska iz kuće bolje izbjeći korištenje kapi za nos i umjesto njih jednostavno ga ispuhati.

2. Disanje na nos

Bolja je opcija disanje kroz nos, jer unošenjem hladnog zraka kroz usta može doći do prehlade ili upale grla.

3. Pokrivanje lica

Iako mnogi misle da upravo prekrivanje nosa maramicom ili nekom toplijom tkaninom može umanjiti količinu hladnog zraka koji udišemo, to nikako nije točno. Tako zrak koji udišemo postaje još hladniji, pa je bolje zaštititi ostatak lica, ali ne i nos.

FOTO. Pixabay

4. Zagrijavanje

Ako hladnoća postane toliko nepodnošljiva probajte se na par minuta ugrijati u nekom kafiću ili trgovini, pa nastavite svoj put.

5. Ne uskoj odjeći

Uska odjeća još više hladi tijelo, dok slojevita i šira odjeća omogućava dulje zadržavanje topline tijela.

6. Nešto toplo pola sata prije

Čaša mlake vode uvijek je bolji izbor od, primjerice, čaja koji proširuje krvne žile i uzrokuje brzi gubitak topline.

FOTO: Pixabay

7. Jedite

Kad god ste gladni, jedite, jer hrana daje energiju potrebnu za utopljavanje.

8. Krema prije izlaska iz kuće

Kremu na lice nanesite najmanje sat vremena prije izlaska na hladnoću, jer voda koju krema sadrži u suprotnom brzo isparava i uzrokuje oštećenja na koži.

9. Alkohol za grijanje

Iako vjerujete da će vas upravo alkohol najbolje zagrijati, riječ je o efektu koji traje od 30 do 40 minuta, posebno ako ga ispijate na otvorenom.

Komentari na članak

Vezani članci

Sat

Ljetno računanje vremena

Pomicanje sata negativno utječe na naše zdravlje

Svaka promjena koja narušava naš san negativno se odražava na naše zdravlje. Tako i pomicanje sata za jedan sat unaprijed može izazvati srčani i moždani udar.

Obrazovanje i budućnost

Dodatno obrazovanje

Mogućnosti za stjecanje dodatnog znanja

Poslodavci osim diplome sve više cijene neformalno, izvannastavno obrazovanje koje stječeš za vrijeme studiranja i po završetku fakulteta. Izdvajamo sedam mogućnosti za stjecanje dodatnog obrazovanja koje će ti pomoći da proširiš svoje horizonte, a ne zahtijevaju mnogo resursa.

Teretana

Vježbanje bez nepotrebnog troška

Zašto ne biste trebali ići u teretanu i koja je alternativa

Na veoma jednostavan način uštedite vrijeme, novac i živce.

Zijevanje

Znanost odgovara

Napokon i to znamo: zašto zijevamo?

Zijevamo prije spavanja i nakon spavanja, zijevamo kad nam je dosadno ili kad smo premalo stimulirani. Nekad zijevamo i u neprimjerenim situacijama, kao što su važni i stresni događaji.

Ženska torba

Nadohvat ruke

Predmeti koje bi trebala sadržavati svaka ženska torba

Za one koji pakiraju torbu ne samo za plažu već i za posao donosimo popis stvari koje bi se u njoj trebale naći kako biste si olakšali život u vrelim ljetnim danima.