Meditacija u svakodnevnom životu

Vježbajte mozak, usmjerite misli i pobjegnite od stresa

meditacija

Istraživanja provedena na Harvardu 2011. pokazuju da se meditacijom povećava gustoća sive tvari u hipopotamusu vašeg mozga koji je odgovoran za bolje pamćenje, učenje i mentalno zdravlje

Meditacija je jedna od najboljih navika koju bi većina ljudi koji su pod stresom trebala prakticirati. Dva su razloga: pomaže u fokusiranju na pojedine životne aspekte, a i sami imate veću kontrolu nad svojim mislima, pa je manja vjerojatnost da ćete patiti od emocionalnih promjena.

Harvardska istraživanja dokazala su također da meditacija može obnoviti naš mozak u samo osam tjedana. Stoga ju pokušajte prakticirati u svakodnevnom životu. Donosimo par savjeta kako pravilno meditirati i pritom poboljšati mentalno zdravlje.

1. Oslobodite se stresa

Ako to znači glasno slušanje glazbe po vašem ukusu, to i pokušajte; sigurno ćete biti opušteniji.

2. Meditirajte u položaju

Probajte lotus poziciju, sjednite na pod prekriženih nogu, položite ruke u krilo, a leđa neka vam ostanu ravna.

3. Pazite na disanje

Pravilno disanje – duboko udisanje zraka kroz nos i izdisaj kroz usta – jednako je važno kao i položaj u kojem se nalazite tijekom meditacije. Možete osjetiti laganu bol prilikom disanja, ali to je zato što naša dijafragma nije naučila na takav način unošenja zraka u svakodnevnom životu.

4. Otvoren um

Bit je meditacije osloboditi se bilo kakvih misli i opustiti se, pa nastojte ne razmišljati o stvarima koje vas frustriraju.

5. Ne gledajte na vrijeme

Nemojte dopustiti da tijekom meditacije razmišljate o tome koliko je vremena prošlo jer ćete sami kroz vježbu najbolje procijeniti koliko vam ga je potrebno.

6. Audiovođenje

Instruktor koji audiozapisom daje upute o pravilnoj meditaciji može vam uvelike pomoći i zadržati visoku razinu koncentracije.

Postizanjem vlastite mentalne ravnoteže postići ćete smirenost, osjetljivost na okolinu, a kroz brojanje do deset u sebi održat ćete fokus na svome umu. Ako krenete u meditaciju i osjetite umor, pokušajte uspraviti leđa i duboko dišite. To će vas trgnuti iz sna i pripremiti za prvu lekciju meditiranja.

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Jednostavni i učinkoviti savjeti

Twitter: Kako povećati broj pratitelja?

Postoji nekoliko jednostavnih načina na koje se može povećati broj pratitelja na Twitteru, a mogu se primijeniti i na ostale društvene mreže.

cura na telefonu kiša

Teškoće samostalnog života

Deset savjeta kako lakše prebroditi čežnju za domom

Teško je napustiti rodni kraj. Ako ste i vi jedan od studenata koji su upisali fakultet u drugom gradu te vas povremeno uhvati čežnja za domom, ne brinite, postoje načini da se s njom lakše nosite.

https://pixabay.com/en/couple-bride-love-wedding-bench-260899/

Ljubav i veze

Može li „pauza“ poboljšati vezu

Pauza u vezi ima prednosti i nedostatke. Može poboljšati vezu, ali i dovesti do prekida. To sve zavisi o kvaliteti veze i osobi.

Nokti

Neka vaši nokti budu vaš ponos

15 savjeta za zdrave i snažne nokte

Donosimo 15 savjeta koji će vam pomoći održavati nokte zdravima i prekrasnima.

Seks nekad

Ideje koje su se kroz povijest smatrale istinitima

Pet suludih ideja o ženskoj seksualnoj želji

Donosimo vam pet najluđih ideja o ženskoj seksualnoj želji koje su u povijesti bile prihvaćene kao medicinske činjenice.