Uspješna prevencija

Uz ovih sedam savjeta spriječite prehladu i gripu

Zimaa

Kako biste što lakše preživjeli ispitno razdoblje, donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da se obranite od prehlade i gripe koje trenutno napadaju.

Vrijeme je prehlada i gripe, ali i ispitnih rokova. Kako biste se koncentrirali na učenje i ostvarenje što boljih rezultata, potrebno je zaštiti se od bolesti. Iako vam se čini kako je to skoro pa nemoguće dok se oko vas nalaze ljudi koji neprestano kišu i šmrcaju, viroze ipak možete prevenirati.

1. Hranite se zdravo i raznovrsno

Danas je teško održati zdravu i pravilnu prehranu, ali nije nemoguće. Naoružajte se s puno voća i povrća jer sadrži antioksidanse koji neutraliziraju slobodne radikale koji slabe imunitet te na taj način pomažu održanju imunološkog sustava. Također, jedite hranu bogatu proteinima poput jogurta, jaja i ribe.

2. Redovito perite ruke

Rukama dodirujemo razne površine i stvari i tako na sebe prenosimo viruse. Perite ruke nakon korištenja javnog prijevoza te ne dirajte lice, nos i oči dok ne operete ruke kako biste spriječili ulazak virusa u organizam.

3. Vježbajte

Odvojite barem pola sata dnevno za neku fizičku aktivnost kako bi ojačali imunološki sustav. Preporučuju se kardio vježbe jer ubrzavaju metabolizam. Stoga trčite, hodajte, plešite, plivajte ili pronađite nešto drugo što vam najbolje odgovara.

FOTO: Unsplash

4. Naspavajte se

Nedostatak sna prati umor i iscrpljenost, što slabi organizam, a slab organizam ne može se boriti protiv bolesti. Virusi lakše ulaze u organizam te napadaju stanice imuniteta koje nisu sposobne za borbu i onda ležite u krevetu s temperaturom, šmrcate, kašljete i kišete.

5. Koristite prirodni lijekove

Prije svega, pijte puno tekućine, a umjesto vode možete piti i čajeve. Odlični čajevi protiv prehlade jesu čaj od bazge, koji jača imunološki sustav, zeleni čaj, koji podiže imunitet i pomaže u izbacivanju toksina iz organizma, a preporučuju se i čaj od metvice, majčine dušice i matičnjaka.

6. Izbjegavajte alkohol

Iako su ludi tulumi dio studentskog života, pokušajte u vrijeme prehlada i gripa izbjegavati ubijanje u alkoholu jer konzumacija alkoholnih pića smanjuje sposobnost stanica da se bore protiv virusa. Ipak, dozvoljena je jedna čaša crnog vina dnevno, s naglaskom na jedna, jer sadrži antioksidanse.

7. Ostanite kod kuće i odmarajte se

Ako vas prehlada ipak ulovi, ostanite ležati i odmarati se jer u protivnom mučite organizam i produljujete vrijeme oporavka. Ionako ćete se teško koncentrirati na obavljanje svakodnevnih zadataka te se stoga liječite kako biste što prije ozdravili.

Komentari na članak

Vezani članci

Dan zagrljaja

Potvrda najnovijih istraživanja

Opraštanje je dobro za vaše zdravlje

Najnovije istraživanje koje su proveli američki psiholozi dokazalo je da osobe koje su sklonije opraštanju imaju bolje psihičko zdravlje.

Stres; izvor: Pixabay

Savjeti uoči ispitnih rokova

Male stvari koje smanjuju ispitni stres

Tijekom ispitnih rokova dani uglavnom počinju i završavaju poznatim grčem u želucu. Bez obzira koliko se studenti svakodnevno šale na vlastiti račun, poznato je o kakvoj se zapravo količini stresa radi. Za početak poradite na smanjenju stresa, a onda će se i indeks popuniti.

Gledanje letka

Kojim putem krenuti

Kako naći dobrog mentora i otvoriti si brojna vrata u budućnosti

Tražite mentora za završni ili diplomski rad, ili nekoga tko bi vam pomogao pri odabiru karijere? Donosimo vam savjete kako pronaći onog pravog mentora i kako izvući najbolje za vas iz takvog odnosa.

Ovaj maleni simbol reći će vam kada ističe rok valjanosti vaše kozmetike

Zaboravite na smrdljivu i opasnu kozmetiku

Maleni simbol označava kada istječe rok valjanosti vaših kozmetičkih proizvoda

Ako se pitate koliko dugo možete sigurno koristiti vašu kremu za lice, losion za tijelo, ruž, maskaru ili bilo koji drugi kozmetički proizvod, mi vam donosimo odgovor.

Kako se riješiti stresa

Zdrav život

Riješite se (ispitnog) stresa ovim koracima

Stres je čest studentski problem, i to posebice u vrijeme ispita. Saznajte jednostavne trikove za oslobađanje stresa.