Uspješna prevencija

Uz ovih sedam savjeta spriječite prehladu i gripu

Zimaa

Kako biste što lakše preživjeli ispitno razdoblje, donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da se obranite od prehlade i gripe koje trenutno napadaju.

Vrijeme je prehlada i gripe, ali i ispitnih rokova. Kako biste se koncentrirali na učenje i ostvarenje što boljih rezultata, potrebno je zaštiti se od bolesti. Iako vam se čini kako je to skoro pa nemoguće dok se oko vas nalaze ljudi koji neprestano kišu i šmrcaju, viroze ipak možete prevenirati.

1. Hranite se zdravo i raznovrsno

Danas je teško održati zdravu i pravilnu prehranu, ali nije nemoguće. Naoružajte se s puno voća i povrća jer sadrži antioksidanse koji neutraliziraju slobodne radikale koji slabe imunitet te na taj način pomažu održanju imunološkog sustava. Također, jedite hranu bogatu proteinima poput jogurta, jaja i ribe.

2. Redovito perite ruke

Rukama dodirujemo razne površine i stvari i tako na sebe prenosimo viruse. Perite ruke nakon korištenja javnog prijevoza te ne dirajte lice, nos i oči dok ne operete ruke kako biste spriječili ulazak virusa u organizam.

3. Vježbajte

Odvojite barem pola sata dnevno za neku fizičku aktivnost kako bi ojačali imunološki sustav. Preporučuju se kardio vježbe jer ubrzavaju metabolizam. Stoga trčite, hodajte, plešite, plivajte ili pronađite nešto drugo što vam najbolje odgovara.

FOTO: Unsplash

4. Naspavajte se

Nedostatak sna prati umor i iscrpljenost, što slabi organizam, a slab organizam ne može se boriti protiv bolesti. Virusi lakše ulaze u organizam te napadaju stanice imuniteta koje nisu sposobne za borbu i onda ležite u krevetu s temperaturom, šmrcate, kašljete i kišete.

5. Koristite prirodni lijekove

Prije svega, pijte puno tekućine, a umjesto vode možete piti i čajeve. Odlični čajevi protiv prehlade jesu čaj od bazge, koji jača imunološki sustav, zeleni čaj, koji podiže imunitet i pomaže u izbacivanju toksina iz organizma, a preporučuju se i čaj od metvice, majčine dušice i matičnjaka.

6. Izbjegavajte alkohol

Iako su ludi tulumi dio studentskog života, pokušajte u vrijeme prehlada i gripa izbjegavati ubijanje u alkoholu jer konzumacija alkoholnih pića smanjuje sposobnost stanica da se bore protiv virusa. Ipak, dozvoljena je jedna čaša crnog vina dnevno, s naglaskom na jedna, jer sadrži antioksidanse.

7. Ostanite kod kuće i odmarajte se

Ako vas prehlada ipak ulovi, ostanite ležati i odmarati se jer u protivnom mučite organizam i produljujete vrijeme oporavka. Ionako ćete se teško koncentrirati na obavljanje svakodnevnih zadataka te se stoga liječite kako biste što prije ozdravili.

Komentari na članak

Vezani članci

neuron

Novo otkriće

Otkriven proces koji regulira zaboravljanje

Ako ste i vi frustrani zbog čestog zaboravljanja pogledajte što se zapravo događa u našem mozgu.

rakija

Utjehe nema u vodi

Gubiš vid? Stavi malo rakije na to jer je zdrava!

Osim što je moćna kad je o opijanju riječ, rakija je moćna i u uništavanju bakterija i virusa te je korisna u prevenciji mnogih oboljenja. Umjerena konzumacija može uvelike pridonijeti zdravlju našeg organizma.

more, pogled i hrid

5 do 12

Kako uhvatiti sezonski posao kad je sezona već počela

Ako ste se već pozdravili s ljetnim rokovima, nemojte i s ljetnom zaradom. Još nije kasno pronaći dobar sezonski posao, malo je teže, ali daleko od neizvedivog. Za razliku od, na primjer, ispita.

Jednostavni načini za borbu protiv stresa

Savjeti

Naučite kako se jednostavno nositi sa stresom

Stres može imati brojne negativne posljedice za naše fizičko i mentalno zdravlje. Ipak, možete ga pobijediti pomoću nekoliko jednostavnih trikova.

Energetske pločice

Zdrave slastice

FOTO: Brze, fine, slatke i zdrave energetske pločice

Pripremite si fini slatki desert koji možete jesti do iznemoglosti i bez straha od debljanja.