Ponekad se teško odlučiti za tjelovježbu, ali organizam pamti

U zdravu tijelu zdrav duh

Mladost

Kada kažu - u zdravu tijelu zdrav duh - ne lažu! Redovita tjelovježba čini dobro i tijelu, ali i našem duhu, odnosno psihi. Da malo razbistrimo um i osvježimo tijelo možemo otići trčati na nasip, šetati po Jarunu ili se učlaniti u jednu od tri studentske teretane. Stoga, dosta je sa isprikama! Krenite!

Iako je ljeto završilo i nekima više nije bitno koliko, kada i što pojesti te treba li vježbati, brizi za tijelo nikada ne smijemo reći 'ne'. Redovita tjelovježba, rekreacija ili trening puno znače organizmu, kako fizički tako i psihički. 

Dosta je bilo izvlačenja
Nova akademska godina počinje za nešto više od dva tjedna, neki su se već uselili i smjestili u studentske domove, unajmljene/vlastite stanove, stanove rođaka/bake/tetke i sl., ali to ne mora značiti da morate sjediti doma i čekati da nova (ili prva) godina studiranja počne. Da se tijelo vrati u formu nakon ljetnih mjeseci ispunjenih tulumarenjima i izlascima počnite se rekreirati.
Ako je netko za jače treninge ili jednostavno održavanje kondicije, tri fitness centra u studentskim domovima Stjepan Radić, Cvjetno i Dr. Ante Starčević pružaju odličnu uslugu za cijenu prihvatljivu studentskom budžetu. Unatoč popularnom mišljenju, polaznici studentskih fitness centara/teretana nisu samo studenti Kineziološkog fakulteta Osnovni uvjet kod korištenja usluga teretane je dokaz o studentskom statusu (predočenje Indexa ili X-ice) i krećete. Kad hoćete i s kim hoćete. 


Fitness centri – cijene i vrijeme 

Fitness centar SD „Dr.Ante Starčević“ ima radno vrijeme od ponedjeljka do petka, od 10:00 do 22:00, subotom od 12:00 do 20:00. Cijena je 100,00 kn mjesečno za svakodnevno korištenje.
Fitness centar SD „Stjepan Radić“ radi od ponedjeljka do petka, također od 10:00 do 22:00, subotom od 12:00 do 20:00. Cijena je 125,00 kn mjesečno za svakodnevno korištenje.
Fitness centar SD „Cvjetno“ radi svaki dan Od ponedjeljka do petka, od 10:00 do 22:00, subotom od 12:00 do 20:00 i nedjeljom od 15:00 do 20:00. Cijena je također 125,00 kn mjesečno za svakodnevno korištenje.


Dakako, postoje i druge, bolje opremljene teretane u gradu koje nude popuste za studente i veći izbor sprava i usluga. Također, odlične ponude za teretane i programe vježbanja mogu se naći na stranicama Kolektiva.hr, PonudaDana.hr i dr.
 

Nije u teretanama sve...

Tko si ne može priuštiti vježbanje u teretani, nasip na Savi je uistinu odlično mjesto za duge šetnje, vožnje bicklom ili trčanje - možete do Jaruna ili do Bundeka, ovisno o kondiciji i volji. 

Nemojte zanemariti svoje tijelo, pogotovo kada idu hladniji dani i svima se lakše odmarati u sobi nego ići negdje vježbati. Imajte na umu da tijelo sve pamti, a nema boljeg načina za razbistriti um od učenja nego malo rekreacije.

Komentari na članak

Vezani članci

Fitness

Mršavljenje

Pjesme koje će vam pomoći pri redovitom vježbanju

Mršavljenje, kao i svaka promjena, nije lako, ali uz ove ćete pjesme pojačati motivaciju.

Hrana i učenje

Važnost pravilne prehrane

Zdravim namirnicama protiv stresa u vrijeme ispitnih rokova

Zbog mnogo obaveza studenti uglavnom biraju nezdravu hranu koja negativno utječe na njihovo zdravlje. Iako se čini nemogućim, vrlo je jednostavno uspostaviti pravilnu prehranu. Zato pronađite malo vremena za pripremu zdravog obroka jer vaše će vam tijelo biti zahvalno i kvalitetnije ćete ispuniti svoje obaveze.

Andrea Dugandžić - Fit vodič

„Mali fit vodič za užurbane djevojke“ dobiva video-nastavak

YouTube kanal „FitMess Diary" za sve koji žele naučiti kako postati fit!

Andrea Dugandžić istaknula se kao svestrana djevojka, a svoje savjete o „fitnessu“, „bodybuildingu“ i mršavljenju odlučila je podijeliti i putem YouTube kanala.

http://cdn.theatlantic.com

Savjet dana

Savjet: riješite se mrlja od znoja na lak način

Otkrivamo vam nekoliko jednostavnih načina da se riješite neugodnih mrlja.

Vježbanje

Rekreacija bez bolova

Učinkovite metode za izbjegavanje ozljeda od trčanja

Trčanje je popularan oblik rekreacije. Osim što nam pomaže da se na kratko riješimo svih briga i uz to povećamo kondiciju, trčanje može dovesti do mnogih ozljeda, kako kod novih, tako i kod iskusnijih trkača. Kako biste ih izbjegli, važno je znati ih prepoznati i ukloniti uzroke ozljeda.