Recite zbogom panici i stresu

Šest savjeta za pobjeđivanje socijalne anksioznosti na bilo kojem tulumu

Prskalica

Donosimo vam jednostavne savjete i otkrivamo korisne trikove, koji će vam pomoći nositi se s osjećajem panike i anksioznosti u socijalnim situacijama.

Stigao je posljednji dan 2016. godine, a time i partiji za njeno ispraćanje i doček nove 2017. I dok mnogi jedva čekaju najluđu noć u godini i već tjednima smišljaju što obući i kako složiti frizuru, za druge sama pomisao na gužvu i razdragano čestitarenje izaziva veliku paniku. Ako se i vi borite s osjećajem panike, anksioznosti ili jednostavnom socijalnom nespretnošću, donosimo vam šest jednostavnih savjeta koji će vam pomoći da se lakše nosite sa stresom koji donose socijalne situacije.

1. Zaposlite svoje ruke

Držanje nečega u rukama dokazano smanjuje količinu stresa. Što mislite zašto je izumljena loptica za suzbijanje stresa? Uopće nije važno čime ćete zabavljati ruke. Uzmite piće, mali tanjurić s kanapeima, torbicu ili zgužvajte ubrus u malu kuglicu. Čime god se poslužili, odvratit će vam pozornost od činjenice da se ne osjećate ugodno.

FOTO: Pixabay

2. Pokušajte smisliti nekoliko tema za razgovor prije dolaska na zabavu

Uvijek je dobro imati spremno nekoliko općenitih tema ili anegdota o kojima možete razgovarati s određenom dozom samopouzdanja, osobito ako se nalazite u društvu osoba s kojima i niste pretjerano bliski. Bilo da se radi o domaćinu tuluma, vašemu poslu, interesima ili nekoj zanimljivosti koju ste nedavno pročitali, smanjit će mogućnost da zablokirate.

3. Ako zablokirate, držite se nedavnih događaja ili zajedničkih interesa

Svima nam se ponekad dogodi da nam mozak jednostavno zablokira, osobito kad smo pod stresom. Trenutna politička situacija mogla bi vam dati dovoljno tema za razgovor ako zapnete. Ako pak ne želite o politici, viralni video koji je obišao svijet ili priča na koju ste nabasali na Facebooku sjajan je način za potaknuti učmali razgovor.

FOTO: Pixabay

4. Pokušajte otići na zabavu s barem jednom bliskom osobom

Ako imate tu mogućnost, odite na tulum s barem jednom bliskom osobom. Bit će vam dobrodošla socijalna potpora i osjećat ćete se sigurnije i opuštenije.

5. Budite u blizini stola s hranom i pićem

Ako se nalazite u blizini stola s hranom i pićem, uvijek ćete moći nešto uzeti u ruke čime ćete ih zabaviti. A ostatak će gostiju morati proći ili stajati u vašoj blizini, što će vam dati mnoge šanse za započeti razgovor ako to zaželite. Hvaljenje ponuđene hrane i pića savršena je tema za čavrljanje.

FOTO: Pixabay

6. Ne jedite ništa začinjeno, ljepljivo ili mrvljivo

Sa živcima dolaze i drhtave ruke. Zato, držite se podalje hrane koja je začinjena, koja je ljepljiva ili se mrvi. Ne želite cijelu noć provesti s mrljama ili mrvicama na najdražoj majici ili košulji.

Komentari na članak

Vezani članci

Liječenje mamurluka

Dan poslije "samo jedne" čašice

Kako smanjiti mogućnost mamurluka?

Za sve one koji su se (ne jednom) suočili s očajnim danom poslije, koji su se sutradan osjećali kao drvo i sramili se sami sebe, donosimo nekoliko korisnih savjeta za preživljavanje mamurluka.

d

Učenje ljeti

Bliže se jesenski rokovi, donosimo savjete za odupiranje prokrastinaciji

Možda baš zbog prokrastinacije u lipnju morate učiti po ljeti. Kako i ove nadolazeće ispite ne biste odgodili za sljedeći rok, primijenite ovih par savjeta.

INBAR doček Nove godine

INBAR provjereno garantira najbolji doček u gradu

Nezaboravan provod u najluđoj noći u INBAR-u

Dočekajte novu godinu na najboljem tulumu u gradu i nabavite jeftinije ulaznice. Gdje i kako, saznajte na linku!

Doček 2016.

Novogodišnji tulum u Hypo centru

Doček Nove u Los Angelesu nikad nije bio pristupačniji

Jedan od najpopularnijih regionalnih zabavnih programa RNB Confusion priprema nezaboravan provod koji predvodi A Skitzo za najbolju kombinaciju mash up-a, rnb-a, hip-hopa i housea.

Bicikliranje pozitivno utječe na mentalno zdravlje!

Osnažite duh i tijelo

Bicikliranje pozitivno utječe na mentalno zdravlje

Biciliranje će vaše tijelo dovesti u formu, a osnažit će i vašu sposobnost pamćenja i rasuživanja.