Kontrola emocija

Sedam zdravih načina za nošenje s ljutnjom

https://www.flickr.com/photos/vetbonkie/8286021900/in/photolist-dCd2Cy-jw2pKq-x9Razj-566FJY-6pThCu-5YmYUj-cmkTYE-6Lz8JE-6LiNjZ-3acKGU-avj8yd-aCeTDn-5kUqcn-562hrM-3X5CfV-bLzoh8-5bvHJY-nyH3MB-65mCsq-fDgVPQ-s4pWak-5spdvm-npRDwT-qtT5dU-wRaho-68r7zy-4cp5aF-7jYisH-avhaKx-P3Zam-sagWNz-9y2yiq-bftjAH-35KXCE-etN482-gq5nrR-nGETWd-65mCzY-5E1XVf-7jjv9G-83xcWD-nDaDp2-fk6ZB-4GL2eG-6Z7VcA-rCcLKt-MkNGR-9ftrxj-7poS9M-4wDp6n

Donosimo vam zdrave metode pomoću kojih možete smanjiti ljutnju te reagirati racionalnije i razboritije u stresnim situacijama.

Ljutnja je svakodnevni dio našega života te nam se redovito događa da smo zbog nekih ljudi ili spleta okolnosti ljuti i mrzovoljni. Međutim, ljutnju ne osjećamo svi u jednakoj mjeri. Istraživanja su pokazala da zbog genetičkih, psiholoških i okolinskih faktora različiti pojedinci mogu osjećati različiti stupanj ljutnje u istoj situaciji.

Bez obzira u kolikoj mjeri ju vi osjećate, važno je znati da ovaj osjećaj ne djeluje pozitivno na organizam i potrebno je smiriti se na vrijeme. Stoga vam donosimo sedam zdravih načina kako smanjiti razinu ljutnje.

1. Uzmite pauzu od nekoliko sekundi

Važno je primijetiti da vas obuzima osjećaj ljutnje. Kada to shvatite, duboko udahnite i izdahnite nekoliko puta. Pri tome razmišljajte o nečemu opuštajućem. Tek kada se dovoljno smirite, izrazite svoje mišljenje u vezi situacije zbog koje ste nezadovoljni. Vjerojatno ćete brže i jednostavnije riješiti problem.

2. Kognitivna rehabilitacija

Kognitivna rehabilitacija odnosi se na zamjenu negativnih misli pozitivnima, na primjer misli poput: „Toliko sam ljut da ih više ne mogu ni gledati“, možete zamijeniti pozitivnim razmišljanjem: „To što sam sad frustriran, neće mi pomoći u rješavanju problema.“ U ovoj situaciji koristite tehnike dubokog disanja.

3. Pišite

Ponekad je vrlo korisno uzeti olovku i svu svoju ogorčenost ispisati na papir. To će vam pomoći da jasnije sagledate razlog svojih osjećaja te da ih bolje razumijete. Cilj je da smanjite ljutnju. Na kraju možete baciti što ste napisali.

4. Komunicirajte

Nemojte se odmah početi braniti ili optuživati osobu. Radije ju poslušajte i pokušajte smireno reći svoje gledište. Nemojte dopustiti da se ljutnja otme kontroli, stoga duboko dišite. Kada uspijete riješiti nesporazum, osjećat ćete se bolje i smirenije.

5. Humor

Kad kažemo da humor može pomoći, ne mislimo na sarkazam ili ismijavanje osoba. To bi moglo još dodatno pogoršati situaciju. Samo će iskreni i nezlonamjerni humor pomoći da se smirite i riješite situaciju racionalno.

6. Tjelesna aktivnost

Tjelesna aktivnost će vam pomoći da se riješite negativne energije te ćete tada moći realnije sagledati situaciju. Birajte što vam je draže, trčanje, aerobik, ples, boks ili nešto sasvim drugačije. Pronađite svoj ispušni ventil.

7. Prespavajte

Kada ste umorni i razdraženi, lako ćete reagirati naglo i nesmotreno. Zato se naspavajte i kada se odmorite, na situaciju ćete gledati malo drugačije. Ne kaže se bez razloga da je jutro pametnije od večeri.

Komentari na članak

Vezani članci

Fitness

Jednostavni savjeti

YouTube kanali koji će vam pomoći doći do savršene forme

Pet YouTube kanala koji će vam pomoći postići ili zadržati željenu formu.

Šanker

Nepisana pravila

Konobari poslali 8 poruka gostima

Smiješak i znak zahvale oduvijek su bili dobitna kombinacija za dobru uslugu. Međutim, postoji nekoliko nepisanih pravila kojih se gosti trebaju držati.

Slania; izvor: https://unsplash.com/photos/B7DCLzrmUjY

Tajne skrivene u hrani

Postoje li dobre i loše masti?

Ponekada u šumi informacija koje su nam dostupne na internetu nije moguće razaznati što je istinito, a što nije, osobito kada je riječ o prehrani. Što se masti tiče, izdvojili smo za vas ono najvažnije.

balancedbabe.com

Pisanjem protiv stresa

Vođenje dnevnika pozitivno utječe na zdravlje

Iznosimo vam valjane razloge zašto biste trebali ispunjavati stranice vlastitog dnevnika. To nipošto nije predodređeno samo za tinejdžere. Prenošenje emocija na papir dokazano poboljšava kvalitetu vašeg života.

Bakteriofag

Napredak u medicini

Liječenje bakterijskih infekcija bez antibiotika postaje moguće

Budući da su s vremenom brojne bakterije razvile rezistenciju na antibiotike, a medicina tako naišla na veliku prepreku, otkriće nizozemskih znanstvenika moglo bi spasiti milijune života.