Korisni savjeti

Saznajte što žudnja za određenom vrstom hrane znači za vaše zdravlje

gozba, hrana

Česta potreba za istom vrstom hrane može značiti da vašem organizmu nešto nedostaje. Saznajte što neprestano grickanje čipsa, sira ili obožavanje slatkiša, bijelog kruha i mesa otkrivaju o vašem stanju.

Svatko od nas ponekad poželi zasitnu porciju tjestenine, sočni komad pizze ili ogromnu čokoladu. No, rijetka želja za određenom hranom ne znači ništa, nema ništa neobično u tome da s vremena na vrijeme pojedemo nešto što volimo. S druge strane, u razgovorima često raspravljamo o tome jesmo li veći obožavatelji slanoga ili slatkoga, volimo li sir uz svako jelo ili pak ne možemo ništa pojesti bez kruha. Upravo su ove česte potrebe za istom vrstom hrane bitni pokazatelji stanja u našim organizmima – otkrijte što vaša omiljena hrana govori o vašem zdravlju.

Crveno meso

Anemične osobe ili osobe s nedostatkom željeza često će poželjeti crveno meso jer u njemu pronalaze ono što organizmu nedostaje. Ipak, hamburgere i odreske potrebno je uzimati u umjerenim količinama. Stoga je poželjno u potpunosti promijeniti ishranu – špinat, slanutak, tofu, brokula, grašak ili na primjer orašasti plodovi pomoći će vašem organizmu.

Slane grickalice

Pretjerana potreba za unošenjem slane hrane, poput čipsa i pereca, može značiti dehidraciju. Natrij na sebe privlači vodu te se povećanjem količine natrija u organizmu može javiti još veća želja za takvom hranom kako bi se privuklo više vode. Pokušajte uz grickalice uvijek piti vodu ili čak samo čašom vode ublažiti svoju potrebu!

Slatkiši

Konstantna želja za slatkim može biti znak da vam nedostaje sna. Slatko nam pomaže da se brzo razbudimo i dobijemo nešto energije. No, čokolada ili bomboni nisu lijek za problem. Organizam u balansu pa samim time i dovoljno sna nužni su kako bismo svakodnevno mogli savladavati nove izazove.

Sir

Melatonin i serotonin stvaraju se između ostaloga i zbog triptofana koji se nalazi u siru, a pomažu nam u opuštanju te nam jednako tako mogu pomoći da dobro spavamo i budemo boljeg raspoloženja. Osim u siru triptofan ćemo pronaći u mesu poput govedine i janjetinu, ali i u lososu, bakalaru, tuni i patlidžanu.

Bijeli kruh

Potreba za bijelim kruhom često je pokazatelj da u svoju prehranu moramo ubaciti proteine (puretina, piletina, leća, soja). Naime, moguće je da nam nedostaje dušika žudimo li za bijelim kruhom, a upravo je on važan za sintezu proteina. 

Komentari na članak

Vezani članci

Post Erasmus

Back To Reality

VIDEO: Preživite povratak s Erasmusa na najbezbolniji način!

Najbolji semestar ikad! U stranom si gradu i, zajedno s još nekolicinom tebi predragih ljudi iz svakog kutka svijeta, vodiš novi samostalni život ... Imaš novu malu obitelj s Erasmusa. Baš kad pomisliš da će taj „najbolji-semestar-ikad“ zauvijek trajati, probudiš se i zadnji je dan Erasmusa.

Sreća

Stara godina nam prolazi, nova nam dolazi

9 savjeta za sretniju 2016.

Stara 2015. godina je pri kraju, a dolazi nam nova 2016. Pripremili smo vam par savjeta za sretniju nadolazeću godinu.

Skidanje šminke

Zdrava koža lica

Zašto moramo skinuti šminku prije spavanja?!

Znamo da šminka može odlično izgledati na nama danju i noću, ali našminkanog lica ne smijemo i na spavanje

Što jesti?

Kuhaču u ruke

Hrana koju morate jesti prije pojedinog kolokvija kako biste ga uspješno položili

Skripte, literatura i bilješke s predavanja stvar su prošlosti, a vrijeme provedeno u kuhinji mora se povećati. Saznajte što kuhati i jesti prije kolokvija za siguran prolaz!

Čovjek i vino

„Take me drunk, I'm home!“

8 znakova da ste previše pijani

Postoji vrijeme kada bi zaista trebalo pustiti sve i jednostavno otići kući spavati, koliko god zabava bila razmahana.