Promjena jutarnje rutine

Savjeti za brzo razbuđivanje nakon nekoliko sati sna

buđenje rano ujutro

Iako vam kava postaje najbolji prijatelj čim otvorite oči, postoje i drugi načini kako da energiju podignete na zavidnu razinu.

Sigurno vam se nije jednom dogodilo da niste mogli zaspati. Koliko god premoreni bili, ležali ste u krevetu i nesanica vas nije napuštala do ranih jutarnjih sati. Tada ste shvatili koliko je san važan za svakodnevno funkcioniranje, a između ostalog, i za praćenje predavanja i polaganje ispita. Donosimo vam savjete kako da, iako se niste dovoljno naspavali, imate energije za dan pred sobom.

1. Kavu možete popiti, ali pripazite na količinu, jer osim što utječe na hormon stresa, potiče vas da se oslanjate na 'lažnu energiju' umjesto one prave koju dobivate iz hrane. Ako baš ne možete bez ovog napitka, dodajte mu malo bademovog ili kokosovog mlijeka kako biste smanjili nervozu.

2. Umjesto kave ujutro će vam dobro doći šalica čaja s nekoliko kapi limunovog soka i stevijom umjesto šećera. Osim što je zdravije od kave, ovim ćete pićem postići bolju hidrataciju.

3. Ako ste u mogućnosti, pojačajte svoju omiljenu pjesmu jer je dokazano da ritam glazbenog uratka koji vam je po guštu može itekako popraviti raspoloženje.

4. Ako vam jutarnje tuširanje nije rutina, pokušajte je usvajati. Ne samo da ćete poboljšati cirkulaciju nego ćete i povećati budnost.

5. Pojedite nešto u roku od sat vremena od buđenja, jer što prije živčanom organizmu date prijekopotrebnu energiju, veća je šansa da će se nervoza smiriti, a raspoloženje popraviti. 

6. Za doručak u organizam unosite što zdraviju hranu. To znači malo namirnica s prerađenim šećerom, a više voća, jaja i nemasnog mesa.

7. Vjerojatno vam nakon nedovoljne količine sna neće biti do šminkanja i sređivanja, ali upravo je i to jedan od načina za ojačanje duha i razbuđivanje. Čak i ako samo napravite frizuru i stavite svoj omiljeni parfem, vaše će se raspoloženje u trenu popraviti.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Tableti

Nekoliko savjeta za čišćenje

Savjeti za čišćenje zaslona pametnih telefona i tableta

Najprije ugasite uređaj, a onda pripazite na sljedeće.

ured slika

Bolje pozicije i satnice

Kako napredovati na studentskom poslu i izboriti se za bolje radne uvjete

Ponuda studentskih poslova sve više raste, a studenti postaju ravnopravni članovi radnih kolektiva. Uz nekoliko naših savjeta poboljšajte sliku o sebi u svom radnom okružju i izborite se za bolje uvjete te karijeru koju priželjkujete.

Očuvanje okoliša

Klimatske promjene

Osam načina kako i vi možete spasiti planet

Savjetujemo vam kako recikliranjem, ispravnom prehranom, odabirom odjeće i općenito načinom života možemo pomoći zaštititi okoliš i svoje zdravlje.

Naslovna

Buđenje bez muke

Savjeti za bezbolan jutarnji rastanak s krevetom

Znamo da je rano ustajanje većini studenata trn u oku, stoga vam donosimo hrpu savjeta prakticiranjem kojih ćete si produljiti ostanak u toplom zagrljaju kreveta.

buđenje rano ujutro

Tajne uspjeha

7 jutarnjih rutina velikih umova povijesti

Ako ste se ikada zapitali koja je tajna uspjeha najuspješnijih povijesnih ličnosti, sigurno niste ni slutili da je za dio uspjeha zaslužna i njihova jutarnja rutina. Donosimo vam sedam primjera koje će možda i vama pomoći na putu do uspjeha.