Promjena jutarnje rutine

Savjeti za brzo razbuđivanje nakon nekoliko sati sna

buđenje rano ujutro

Iako vam kava postaje najbolji prijatelj čim otvorite oči, postoje i drugi načini kako da energiju podignete na zavidnu razinu.

Sigurno vam se nije jednom dogodilo da niste mogli zaspati. Koliko god premoreni bili, ležali ste u krevetu i nesanica vas nije napuštala do ranih jutarnjih sati. Tada ste shvatili koliko je san važan za svakodnevno funkcioniranje, a između ostalog, i za praćenje predavanja i polaganje ispita. Donosimo vam savjete kako da, iako se niste dovoljno naspavali, imate energije za dan pred sobom.

1. Kavu možete popiti, ali pripazite na količinu, jer osim što utječe na hormon stresa, potiče vas da se oslanjate na 'lažnu energiju' umjesto one prave koju dobivate iz hrane. Ako baš ne možete bez ovog napitka, dodajte mu malo bademovog ili kokosovog mlijeka kako biste smanjili nervozu.

2. Umjesto kave ujutro će vam dobro doći šalica čaja s nekoliko kapi limunovog soka i stevijom umjesto šećera. Osim što je zdravije od kave, ovim ćete pićem postići bolju hidrataciju.

3. Ako ste u mogućnosti, pojačajte svoju omiljenu pjesmu jer je dokazano da ritam glazbenog uratka koji vam je po guštu može itekako popraviti raspoloženje.

4. Ako vam jutarnje tuširanje nije rutina, pokušajte je usvajati. Ne samo da ćete poboljšati cirkulaciju nego ćete i povećati budnost.

5. Pojedite nešto u roku od sat vremena od buđenja, jer što prije živčanom organizmu date prijekopotrebnu energiju, veća je šansa da će se nervoza smiriti, a raspoloženje popraviti. 

6. Za doručak u organizam unosite što zdraviju hranu. To znači malo namirnica s prerađenim šećerom, a više voća, jaja i nemasnog mesa.

7. Vjerojatno vam nakon nedovoljne količine sna neće biti do šminkanja i sređivanja, ali upravo je i to jedan od načina za ojačanje duha i razbuđivanje. Čak i ako samo napravite frizuru i stavite svoj omiljeni parfem, vaše će se raspoloženje u trenu popraviti.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Pržena hrana

Studentske prehrambene navike

Jesu li studenti skloniji menzi ili vlastitoj kuhinji?

Vjerojatno je prvo pitanje koje student dobije od bake i mame kad krene na faks: „Što jedeš tamo?“ Prehrana zbilja jest važna, prvenstveno za zdravlje, a onda i za kvalitetno učenje. Stoga smo istražili preferiraju li studenti više odlazak u menzu ili vlastitu kuhinju te koji su razlozi tome.

Javno govorenje

Studentske muke

Nekoliko trikova za prevladavanje treme pet minuta prije nastupa

Savjeti za prevladavanje treme uvijek su dobrodošli, posebice sada, prije početka nove akademske godine pune novih zadatka za izlaganje i usmenih ispita. Donosimo nekoliko vrlo jednostavnih koji provjereno djeluju.

Spavanje

Nakupljanje stresa

Bolest novog doba: adrenalni umor

Živimo u jako ubrzanom vremenu u kojem je stres svakodnevna pojava. Objašnjavamo njegove nuspojave i način borbe portiv istih.

https://www.flickr.com/photos/foilman/6977796150/in/photolist-bCB2Gb-9Mm99D-2eKUa29-S4HNv9-9kgjJN-QMMpk-Syo1WG-8zWNZg-5xGzif-6QbAA6-3UNXNb-9rFm3A-3va4Wo-5ubjsm-ZUBy-eHnCV-2eCo8i3-4EpLxf-39uK1-24dRJKX-mNUE2W-pVDJ5E-23XeEgd-6gMwqp-zGeNc-5YJtRP-4EiS3a-8Q93Z7-Dh1H1U-7mDHeL-qN9Uyn-aJeRbx-WhXp7u-qi5aN2-5418XA-eEonM8-27dYV5f-fQ6sxk-24FZ8Sj-2e4TToe-8EDUVH-d6TTwJ-dM3uLC-7RX3iU-MrNL95-6v9mD-X31YLV-ds1fKc-2akQz2F-kenBHp

Savjeti

Razlozi zašto reći „ne” i kako to učiniti

Često se bojimo odbiti zahtjeve drugih ljudi da ih ne razočaramo. To nije loše, ali takvo može postati ako zanemarimo sebe. Važno je naučiti reći „ne” i posvetiti se sebi.

Pugedon uređaji

Kako razmišljaju ljubitelji životinja i prirode?

VIDEO: Aparat za boce hrani napuštene životinje

Turski ljubitelji životinja i prirode dosjetili su se kako u isto vrijeme spašavati i okoliš i napuštene životinje. Izumili su uređaje za plastične boce koji zauzvrat daju hranu i vodu.