Savjet dana

Savjet: riješite se mrlja od znoja na lak način

http://cdn.theatlantic.com

Otkrivamo vam nekoliko jednostavnih načina da se riješite neugodnih mrlja.

Znoj nije samo neugodnog mirisa, već može ostaviti i ružne fleke na odjeći, osobito ispod pazuha.

Otkrivamo vam nekoliko jednostavnih načina da se riješite neugodnih mrlja. 

Soda bikarbona

Napravite gustu smjesu od sode bikarbone i vode. Starom četkicom za zube utrljajte mješavinu na mrlju, ostavite da odstoji oko pola sata, a potom odjeću isperite i stavite u pranje. 

Limun

Iscijedite limun, pa sok pomiješajte s istom količinom mlake vode. Nanesite na mrlju ostavite da odstoji 10-ak minuta, a nakon toga isperite odjeću mlakom vodom. 

Votka

Pomiješajte jednaku količinu votke i vode. Tekućinu ulijte u bočicu s raspršivačem, te pošpricajte mrlju. Ostavite da odstoji, a nakon toga odjeću operite na uobičajen način. 

Aspirin

Žlicom zdrobite tabletu i otopite je u decilitru vode. Otopinom namočite mrlju i ostavite dva do tri sata, a potom operite kao što to inače činite. 

Alkoholni ocat

Pomiješajte jednaku količinu octa i vode. Nanesite na mrlju i ostavite da djeluje 15 do 20 minuta. 

Sol

U šalicu vode dodajte žlicu soli. Nanesite na mrlju i ostavite neko vrijeme da djeluje, a potom odjeću operite.

Komentari na članak

Vezani članci

Steak

Izbjegnite noćne more

Manje pržene hrane, čokolade i alkohola za bolji san

Većina stručnjaka preporuča laganu prehranu prije spavanja te izbjegavanje alkohola i stimulansa.

veš

Teorija o studentskoj higijeni

Jesu li studenti doista tako prljavi?

Proizvođač deterdženata proveo je istraživanje o studentskoj higijeni. Rezultati su šokantni.

Djevojka zimi

Zdravlje u zimskim mjesecima

Za zaštitu od prehlade umjesto kuhanog vina i čaja, pijte vodu

U samo nekoliko koraka i na najnižim se temperaturama možete brzo ugrijati.

Trčanje

Promjena svakodnevnih navika

12 načina kako izgubiti 200 kalorija bez odlaska u teretanu

Već dugo vremena vježbate, a još uvijek niste postigli ono što ste htjeli. Trebali biste razmisliti o promjeni svakodnevnih navika koje vam mogu doslovno promijeniti život. Potrebno je samo malo truda da rezultati budu vidljivi.

Glava u dimu

Savjeti za borbu protiv stresa

Prevelika razina stresa na fakultetu i poslu može dovesti do burnout sindroma

Među prvim su znacima sagorijevanja nedostatak energije i kronični umor koji je prisutan većinu vremena, što dovodi do fizičke i psihičke iscrpljenosti te strahovanja od onog što donose dani koji dolaze.