Otvorenje nove modne sezone

Portanova Fashion Incubator u novoj kampanji ističe kreativnost i stvaralačku slobodu mladih

Nova kampanja Portanova Fashion Incubatora

Portanova Fashion Incubator, najutjecajnije regionalno natjecanje za mlade i neafirmirane modne dizajnere, odličnom kampanjom „Garaža“ najavljuje otvorenje nove modne sezone.

Portanova Fashion Incubator, najutjecajnije regionalno natjecanje za mlade modne dizajnere, najavljuje novu 16. sezonu koja će se održati 30. rujna i 1. listopada u trgovačkom centru Portanova u Osijeku.

Pet svježih modnih talenata borit će se za pobjedu i titulu Najbolji mladi dizajner by Perwoll, koja sa sobom nosi nagradu od 10 000 kuna i pozivnicu za nastup na tjednu mode BIPA Fashion.hr. Tom prigodom organizatori lansiraju novu kampanju sezone naslova Garaža.

– U kulturi mladih garaže su carstva kreativnosti. U njima se vježba s bendom, popravlja automobil ili bicikl, a u IT svijetu garaže su sinonim za inovatore, gerilu i mlade genijalce, – kaže Nikola Beban, producent i kreativni voditelj PFI-evih vizuala, te dodaje: – ovako sagledana, garaža je zona osobne stvaralačke slobode, a upravo tako možemo opisati i Portanova Fashion Incubator – projekt koji daje slobodu mladim dizajnerima da u modi naprave nešto novo i svoje.

Autorski tim kampanje čine Petra Mrša (fotografija), Petar Trbović (styling), Krešimir Grančarić (grafika), Žarko Kuvalja (video), Petra Sever (MUA), Luka Franjić (AK Models) i Anđela Vidić (making of video).

Komentari na članak

Vezani članci

Tav Falco

Koncert u Tvornici kulture

Tav Falco, sedamdesetogodišnja ikona „garage rocka“, stiže u Zagreb

Gotovo četiri desetljeća rada i dvanaest albuma obilježavaju karijeru Tava Falca. Njegov prepoznatljiv umjetnički izričaj ugostit će Tvornica kulture 11. rujna.

Izložba Pavla Sviličića

„Mladi izlažu”

Izložba Pavla Sviličića: 365 dana života u digitalnoj ilustraciji i pismu

– Razočaran shvaćanjem dizajna i korištenjem dizajnera kao automata za izbacivanje marketinških rješenja, Sviličić projektom #onevectordiary pokušava naglasiti ekspresionistički aspekt dizajna. – objašnjava kustosica izložbe.

Dan kravate

Obljetnica imenovanja kravate

Hrvati su promijenili svijet mode simbolom vezivanja i odanosti

– Zbog nje je košulja dobila ovratnik, sako se otvorio na prsima i pojavio se rever, a šarenilo muške odjeće je prigušeno kako bi ona – kravata, cjelokupnom dojmu dala pečat bojom i uzorkom. Kravata je dizajnirala modnog muškarca. – rekao je Marijan Bušić.

fit tijelo

Nagradni natječaj

#BEAware: 2000 kuna za video koji promiče pozitivan odnos prema tijelu

Do 1. srpnja svi se mladi mogu prijaviti na nagradni natječaj Centra za poremećaje hranjenja BEA. Slanjem videouratka kojim se promiče pozitivan odnos prema tijelu, ulaze u bitku za 2000 kuna.

poslovni

Poslovni svijet

Mlade poduzetnike u Hrvatskoj najviše ljuti antipoduzetnički mentalitet

– Da bi mladi poduzetnik uspio u Hrvatskoj, najviše što država za njega može učiniti je da ga pusti na miru. – istaknula je Ivana Orban.