YouTube kao stalni posao

Popularni make-up vloggovi

youtube

YouTube nekim svojim korisnicima postaje poslodavac, a vlasnici kanala ne mogu se požaliti na zaradu.

YouTube vlogging danas je veoma popularan način zarade. Poznato je kako popularni YouTuberi zarađuju pozamašan iznos novca zahvaljujući pregledima objavljenih videa i rastućoj popularnosti njihovih kanala. Nije točno definiran način zarade i isplate, ali procijenjuje se da se radi o oko 3000 dolara za milijun pregleda (ovisi o popularnosti vlasnika kanala).

Razne su teme vlogginga, a čini se da su u zadnje vrijeme jako popularni make-up tutoriali zahvaljujući kojima se obogatio i ne baš neznatan broj djevojaka na YouTubeu. Radi se o tome da su plaćene ne samo od YouTubea, već i od raznih kozmetičkih tvrtki s kojima su kasnije sklopile ugovore. Moglo bi se reći da je velik broj kanala ove kategorije, stoga smo vam izdvojili 5 djevojaka kojima je make-up vlogging biznis itekako pošao za rukom. Svakako pogledajte kako su cure pokrenule svoje malo carstvo. Tko zna, možda vas inspiriraju.

Michelle Phan

Michelle je apsolutni broj jedan kao primjer iznimno uspješne YouTuberke. Ona svoj biznis gradi još od 2006. godine i ne namjerava stati. Počela je sa make-up tutorialima i savjetima, a njenu je popularnost ubrzo prepoznala tvrtka Lancome s kojom je 2010. potpisala ugovor u kojem stoji da je ona njihov službeni "video make up artist". Dvije godine poslije, Michellino je carstvo toliko naraslo da je osnovala vlastiti brend - Ipsy. Ipsy možda i nije toliko poznat u Europi, ali u Americi je svakako među popularnijim make-up kućama. Kanal Michelle Phan danas broji preko 7.6 milijuna pretplatnika, a njena se godišnja zarada od Ipsyja vrti oko 84 milijuna dolara.

 

Carli Bybel

Carli je 24-godišnjakinja koja je sa vlogganjem započela 2010. godine, a zahvaljujući simpatičnosti i odlično editiranim videima njena je popularnost jako brzo narasla. Surađivala je s poznatim make-up divovima koje promovira na svom kanalu. Njeno je ime među prvima koje će vam iskočiti ako u YouTube upišete "How to countour" (popularna metoda šminkanja). Trenutno je skoro 3 milijuna ljudi pretplaćeno na njen kanal The Beauty Bybel, a pretpostavljena mjesečna zarada joj je oko 10 000 dolara.

 

Jaclyn Hill

Jacylin malo ozbilljnije shvaća svoju ulogu vizažistice, a takav je i njen stil šminkanja. Najpopularnija je vjerojatno zbog tutoriala za smokey eyes. Njenu su predanost prepoznale i kozmetičke tvrtke s kojima često surađuje. Na istomeni je kanal pretplaćeno više malo više od 2 milijuna korisnika, a procijenjena joj je mjesečna zarada oko 9,5 tisuća dolara.

 

Chloe Morello

Morello je mlada Australka poznata po jednostavnim make-up trikovima i prihvatljivijem šminkanju (jer su gledatalji, ipak, prosječni ljudi). Chloe slijedi nešto više od milijun korisnika, a pretpostavlja se da zarađuje oko 5 000 dolara mjesečno.

 

Nicole Guerriero

Nicole je na YouTubu koliko i Michelle Phan, no ipak nisu dosegle istu razinu popularnosti što ne znači da Nicole loše zarađuje. Kanal nudi razne make-up trikove, frizure i sličan sadržaj. Na Nicolein kanal pretplaćeno je 2.1 miljuna korisnika, a zarađuje oko 12 000 dolara mjesečno.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Strani jezici

Tečajevi stranih jezika

„Koliko jezika znaš, toliko ljudi vrijediš"

Ova poznata latinska izreka prikazuje realan odraz današnjeg načina života jer što više jezika naučimo, veće su nam šanse za postizanje željenih ciljeva. Za učenje nikad nije kasno, pa tako postoje različiti tečajevi stranih jezika.

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Ljepota lica

Zablude o njezi lica i tijela

Sedam "beauty" mitova koje trebate zaboraviti

Nemojte vjerovati svemu što čujete, posebno kada je u pitanju vaše tijelo. Iako su neki "beauty" savjeti koje ste pročitali na internetu, čuli od bake ili prijateljice postali ustaljeno pravilo, ne znači da su dobri za vaše zdravlje i ljepotu.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

kolač

Intervju s autoricom bloga Zdrava.iva

„Najveći je mit da je zdrava prehrana preskupa“

Na blogu Zdrava.iva svakodnevno možete pronaći ukusne i zdrave recepte. Autorica nam je otkrila kako je došla na ideju bloga, gdje pronalazi inspiraciju te nam je „razbila" mitove o zdravoj prehrani.