Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Ljetne pripreme za plažu

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

Ljeto je već odavno pokucalo na vrata, a oni koji nisu u blizini mora zasigurno sve češće razmišljaju kada će uživati na plaži. Kako bi uživanje bilo potpuno, a i u nadi da je većina vas završila s akademskim obvezama za ovu godinu i u miru može krenuti kući ili samo na ljetni odmor, donosimo vam popis pet jednostavnih vježbi za final touch zatezanje tijela.  

1. Ramena i leđa

Nakon što legnete na bok i savijete koljena, oslonite se na lakat desne ruke kako bi podignuli gornji dio tijela. Za to vrijeme u lijevoj ruci držite malu bučicu ili bocu napunjenu vodom. Podignite tijelo tako da desna ruka bude u ravnini od koljena do ramena, a lijeva ruka u zraku. Isti postupak ponovite i s drugom rukom.

2. Nadlaktice 

Lezite na pod i savijte noge u koljenima. U obje ruke uzmite male utege ili, u slučaju da ih nemate, boce napunjene vodom. Prvu seriju vježbi radite tako što ćete jednu ruku s utegom dizati u zrak, zadržati nekoliko minuta i spustiti natrag pod kutom od 90 stupnjeva. Isti postupak nakon nekoliko ponavljanja radite s drugom rukom i utegom.

3. Prsa

Nakon što sjednete na rub kreveta ili klupe, ruke položite na koljena. Lezite na leđa, a ruke raširite u ravnini ramena. Ponovno uzmite utege u ruke, a tijekom cijele vježbe ne odvajajte tijelo od podloge, kao ni stopala od poda. Okrenuvši dlanove jednog prema drugom, utege polako dignite do prsa te nakon što osjetite zatezanje vratite natrag. Vježbu ponovite nekoliko puta.

4. Gluteus 

Legnite na pod, savijte koljena, a stopala postavite u širinu bokova. Ruke stavite uz tijelo, stopala ne odvajajte od podloge. Vodeći računa o tome kako leđa i prsa trebaju ostati spušteni, podignite stražnjicu i bokove u zrak. U najvišoj poziciji zategnite gluteus, brojite do pet te potom odmorite. Vježbu ponovite nekoliko puta.

5. Noge 

Legnite na jedan bok, oslonite se podlakticom o pod. Jednu nogu do poda skupite u koljenu, a drugu držite u zraku, ispruženu ravno. Tako je držite odbrojavši do deset, a potom spustite. Vježbu ponovite po deset puta sa svakom nogom. 

Komentari na članak

Vezani članci

Nikola Mratinić i Luka Macnar

Zamjenjuje osobnog trenera

Osmislili aplikaciju i u 25 dana zaradili milijun dolara

Nikola Mratinić i Luka Macner osmislili su aplikaciju koja zamjenjuje osobnog trenera i u 25 dana zaradili milijun dolara.

Citat o vježbanju

Buđenje iz zimskog sna

Kako se jednostavno i povoljno vratiti u formu

Zvoni proljetni alarm za kraj ljenčarenja i početak tjelesnih aktivnosti. Vrijeme je da se krene!

Yoga

Fleksibilnost i snaga žena

FOTO: Snaga i moć ženskog oblika kroz seriju crno-bijelih fotografija

Serija fotografija nagih žena u nevjerojatnim pozama joge.

Ljepota lica

Zablude o njezi lica i tijela

Sedam "beauty" mitova koje trebate zaboraviti

Nemojte vjerovati svemu što čujete, posebno kada je u pitanju vaše tijelo. Iako su neki "beauty" savjeti koje ste pročitali na internetu, čuli od bake ili prijateljice postali ustaljeno pravilo, ne znači da su dobri za vaše zdravlje i ljepotu.

Gym Baje

Znanstvenici iz Engleske potvrdili

Osobe koje objavljuju svoje priče iz teretane imaju psihičkih problema

S druge strane, dokazano je i da takve vrste objava na Facebooku dobivaju i najviše „lajkova“, iako to ne mora značiti da ih svi vole.