Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Ljetne pripreme za plažu

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

Ljeto je već odavno pokucalo na vrata, a oni koji nisu u blizini mora zasigurno sve češće razmišljaju kada će uživati na plaži. Kako bi uživanje bilo potpuno, a i u nadi da je većina vas završila s akademskim obvezama za ovu godinu i u miru može krenuti kući ili samo na ljetni odmor, donosimo vam popis pet jednostavnih vježbi za final touch zatezanje tijela.  

1. Ramena i leđa

Nakon što legnete na bok i savijete koljena, oslonite se na lakat desne ruke kako bi podignuli gornji dio tijela. Za to vrijeme u lijevoj ruci držite malu bučicu ili bocu napunjenu vodom. Podignite tijelo tako da desna ruka bude u ravnini od koljena do ramena, a lijeva ruka u zraku. Isti postupak ponovite i s drugom rukom.

2. Nadlaktice 

Lezite na pod i savijte noge u koljenima. U obje ruke uzmite male utege ili, u slučaju da ih nemate, boce napunjene vodom. Prvu seriju vježbi radite tako što ćete jednu ruku s utegom dizati u zrak, zadržati nekoliko minuta i spustiti natrag pod kutom od 90 stupnjeva. Isti postupak nakon nekoliko ponavljanja radite s drugom rukom i utegom.

3. Prsa

Nakon što sjednete na rub kreveta ili klupe, ruke položite na koljena. Lezite na leđa, a ruke raširite u ravnini ramena. Ponovno uzmite utege u ruke, a tijekom cijele vježbe ne odvajajte tijelo od podloge, kao ni stopala od poda. Okrenuvši dlanove jednog prema drugom, utege polako dignite do prsa te nakon što osjetite zatezanje vratite natrag. Vježbu ponovite nekoliko puta.

4. Gluteus 

Legnite na pod, savijte koljena, a stopala postavite u širinu bokova. Ruke stavite uz tijelo, stopala ne odvajajte od podloge. Vodeći računa o tome kako leđa i prsa trebaju ostati spušteni, podignite stražnjicu i bokove u zrak. U najvišoj poziciji zategnite gluteus, brojite do pet te potom odmorite. Vježbu ponovite nekoliko puta.

5. Noge 

Legnite na jedan bok, oslonite se podlakticom o pod. Jednu nogu do poda skupite u koljenu, a drugu držite u zraku, ispruženu ravno. Tako je držite odbrojavši do deset, a potom spustite. Vježbu ponovite po deset puta sa svakom nogom. 

Komentari na članak

Vezani članci

Božićna trpeza

Što se događa u našem tijelu kad se prejedemo?

Reakcije tijela na pretjerane količine hrane

Ako se pitate što se točno događa s vašim tijelom u trenutku kada se prejedete, napokon je došlo vrijeme da saznate odgovor.

Vježbanje u teretani

Prednosti zdrave tjelovježbe

Šest učinkovitih vježbi za mršavljenje

Ako već niste, onda svakako morate isprobati ovih šest vježbi koje će vam pomoći u mršavljenju i održavanju zavidne forme.

Fitness

Radom i trudom do savršenog izgleda

Imajte sjajne trbušne mišiće u samo mjesec dana

Ako redovito vježbate, zdravo se hranite, pijete dovoljno tekućine i izbjegavate bilo kakve proizvode za mršavljenje, već početkom ljeta moći ćete pokazati impresivan "six pack".

Fitness

Mo Farah vam neće biti ravan

Najbolje besplatne aplikacije za tjelovježbu

Ništa ne nedostaje ugodno popunjenim ljepoticama i ljepotanima, ali za sve koji su si obećali skinuti višak kilograma, donosimo popis aplikacija koje bi mogle pomoći u ostvarivanju tog cilja.

Božićni stol

Borba protiv uzaludne borbe s kilogramima

Najpoznatiji mit o mršavljenju

Mediji i okolina će nas uskoro obasipati savjetima i metodama za mršavljenje. Najpoznatija tvrdnja na tu temu ispostavila se potpuno pogrešnom.