Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Ljetne pripreme za plažu

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

Ljeto je već odavno pokucalo na vrata, a oni koji nisu u blizini mora zasigurno sve češće razmišljaju kada će uživati na plaži. Kako bi uživanje bilo potpuno, a i u nadi da je većina vas završila s akademskim obvezama za ovu godinu i u miru može krenuti kući ili samo na ljetni odmor, donosimo vam popis pet jednostavnih vježbi za final touch zatezanje tijela.  

1. Ramena i leđa

Nakon što legnete na bok i savijete koljena, oslonite se na lakat desne ruke kako bi podignuli gornji dio tijela. Za to vrijeme u lijevoj ruci držite malu bučicu ili bocu napunjenu vodom. Podignite tijelo tako da desna ruka bude u ravnini od koljena do ramena, a lijeva ruka u zraku. Isti postupak ponovite i s drugom rukom.

2. Nadlaktice 

Lezite na pod i savijte noge u koljenima. U obje ruke uzmite male utege ili, u slučaju da ih nemate, boce napunjene vodom. Prvu seriju vježbi radite tako što ćete jednu ruku s utegom dizati u zrak, zadržati nekoliko minuta i spustiti natrag pod kutom od 90 stupnjeva. Isti postupak nakon nekoliko ponavljanja radite s drugom rukom i utegom.

3. Prsa

Nakon što sjednete na rub kreveta ili klupe, ruke položite na koljena. Lezite na leđa, a ruke raširite u ravnini ramena. Ponovno uzmite utege u ruke, a tijekom cijele vježbe ne odvajajte tijelo od podloge, kao ni stopala od poda. Okrenuvši dlanove jednog prema drugom, utege polako dignite do prsa te nakon što osjetite zatezanje vratite natrag. Vježbu ponovite nekoliko puta.

4. Gluteus 

Legnite na pod, savijte koljena, a stopala postavite u širinu bokova. Ruke stavite uz tijelo, stopala ne odvajajte od podloge. Vodeći računa o tome kako leđa i prsa trebaju ostati spušteni, podignite stražnjicu i bokove u zrak. U najvišoj poziciji zategnite gluteus, brojite do pet te potom odmorite. Vježbu ponovite nekoliko puta.

5. Noge 

Legnite na jedan bok, oslonite se podlakticom o pod. Jednu nogu do poda skupite u koljenu, a drugu držite u zraku, ispruženu ravno. Tako je držite odbrojavši do deset, a potom spustite. Vježbu ponovite po deset puta sa svakom nogom. 

Komentari na članak

Vezani članci

Foto: Pinterest

kuhajte sa studentskim

Sedam smoothieja za mršavljenje

Najbolji recept za mršavljenje, smatraju stručnjaci, jest dobar omjer pravilne prehrane i vježbanja. A što kad nam se jede nešto zdravo i ukusno? Pa, smoothie!

„Lito ide mala“

Hrvatsko Nadzemlje Split

Briga za tijelo tema je posljednjeg susreta mladih Splićana

Ususret ljetnim praznicima mladi Splićani raspravljat će o važnosti brige o vlastitom tijelu te granici između ukusnog i neukusnog.

meditacija

Zdrave navike

Četrdeset sitnica koje će uvelike poboljšati vaše zdravlje

Donosimo četrdeset savjeta koji će vam pomoći da bez puno truda očuvate zdravlje i poboljšate tjelesnu formu.

Starenje

Zdrava dugovječnost

Odjeknuo znanstveni pregled razloga starenja i usporavanja toga procesa

Starenje je prirodni proces koji je karakterističan za sav živi svijet. Donosimo vam znanstvena objašnjenja procesa starenja, kao i savjete za njegovo usporavanje i zdravi doček duboke starosti.

https://pixabay.com/en/balance-beach-ocean-person-sand-1842292/

Jednostavan lijek za bolove

VIDEO: Jogom i pilatesom protiv bolova u leđima

Samo 30 minuta dnevno bavljenja jogom i pilatesom može vam pomoći da se riješite bolova u leđima. Sigurni smo da možete odvojiti toliko vremena samo za sebe. Pokušajte i vi!