Posljednja priprema za plažu

Pet vježbi za ljetno zatezanje tijela

Ljetne pripreme za plažu

Kako bi vaše uživanje na plaži bilo potpuno, donosimo vam pet jednostavnh vježbi, po jednu za svaki dio tijela, kojima ćete svome tijelu dati završni touch i zablistati na plaži.

Ljeto je već odavno pokucalo na vrata, a oni koji nisu u blizini mora zasigurno sve češće razmišljaju kada će uživati na plaži. Kako bi uživanje bilo potpuno, a i u nadi da je većina vas završila s akademskim obvezama za ovu godinu i u miru može krenuti kući ili samo na ljetni odmor, donosimo vam popis pet jednostavnih vježbi za final touch zatezanje tijela.  

1. Ramena i leđa

Nakon što legnete na bok i savijete koljena, oslonite se na lakat desne ruke kako bi podignuli gornji dio tijela. Za to vrijeme u lijevoj ruci držite malu bučicu ili bocu napunjenu vodom. Podignite tijelo tako da desna ruka bude u ravnini od koljena do ramena, a lijeva ruka u zraku. Isti postupak ponovite i s drugom rukom.

2. Nadlaktice 

Lezite na pod i savijte noge u koljenima. U obje ruke uzmite male utege ili, u slučaju da ih nemate, boce napunjene vodom. Prvu seriju vježbi radite tako što ćete jednu ruku s utegom dizati u zrak, zadržati nekoliko minuta i spustiti natrag pod kutom od 90 stupnjeva. Isti postupak nakon nekoliko ponavljanja radite s drugom rukom i utegom.

3. Prsa

Nakon što sjednete na rub kreveta ili klupe, ruke položite na koljena. Lezite na leđa, a ruke raširite u ravnini ramena. Ponovno uzmite utege u ruke, a tijekom cijele vježbe ne odvajajte tijelo od podloge, kao ni stopala od poda. Okrenuvši dlanove jednog prema drugom, utege polako dignite do prsa te nakon što osjetite zatezanje vratite natrag. Vježbu ponovite nekoliko puta.

4. Gluteus 

Legnite na pod, savijte koljena, a stopala postavite u širinu bokova. Ruke stavite uz tijelo, stopala ne odvajajte od podloge. Vodeći računa o tome kako leđa i prsa trebaju ostati spušteni, podignite stražnjicu i bokove u zrak. U najvišoj poziciji zategnite gluteus, brojite do pet te potom odmorite. Vježbu ponovite nekoliko puta.

5. Noge 

Legnite na jedan bok, oslonite se podlakticom o pod. Jednu nogu do poda skupite u koljenu, a drugu držite u zraku, ispruženu ravno. Tako je držite odbrojavši do deset, a potom spustite. Vježbu ponovite po deset puta sa svakom nogom. 

Komentari na članak

Vezani članci

Ljetne pripreme za plažu

SOS vježbe

Četiri vježbe za postizanje ravnoga trbuha u zadnji čas

 Ukoliko niste imali vremena vježbati i pripremiti se za plažu, probajte ove jednostavne i efikasne vježbe.

Citat o vježbanju

Buđenje iz zimskog sna

Kako se jednostavno i povoljno vratiti u formu

Zvoni proljetni alarm za kraj ljenčarenja i početak tjelesnih aktivnosti. Vrijeme je da se krene!

Ljepota lica

Istraživanje o utjecaju medija na mlade

„Najveća važnost se pridaje vanjskom izgledu, a ostale stvari su skoro nebitne“

– Mediji, kao što su internet, televizija, reklame i oglasi, nude savjete kako izgledati savršeno i imati savršeno tijelo; samo takvo tijelo je formula za sretan i ispunjen život. – objašnjava Zvonimir Parać iz udruge Imaginacija.

Fitness

Mo Farah vam neće biti ravan

Najbolje besplatne aplikacije za tjelovježbu

Ništa ne nedostaje ugodno popunjenim ljepoticama i ljepotanima, ali za sve koji su si obećali skinuti višak kilograma, donosimo popis aplikacija koje bi mogle pomoći u ostvarivanju tog cilja.

meditacija

Priprema za ispite i kolokvije

Idealne vježbe i aktivnosti za bolju koncentraciju

Ako želite malo odmoriti od učenja tijekom kolokvija, okušajte se u jednostavnim vježbama i aktivnostima koje vam neće oduzeti puno vremena.