Zdrave grickalice

Pet finih zalogaja na plaži

Plaža, hrana; izvor: https://pixabay.com/en/beach-bikini-blanket-clean-eating-1851002/

Ljeto je u punom jeku. Ako ste izgubili inspiraciju za grickalice na plaži, donosimo vam nekoliko ideja za nutritivne ljetne zalogaje.

Ljeto je u punom jeku. Ponekad je plaža daleko i nemamo vremena vraćati se kako bismo nešto prigrizli, a restorani nisu jeftini ili prodaju samo fast food hranu. Čim ljeto počne, teško se pridržavati navika o zdravoj prehrani koje smo izgradili tijekom studentske godine Svakodnevica nam se promijenila, ali važno je ustrajati i prilagoditi se. Za one koji će ovo ljeto imati još prilika otići na Jadran i radni stol zamijeniti plažom, imamo nekoliko ideja za nutritivne grickalice na plaži – jer ljeto ne mora biti razdoblje odustajanja od zdravog načina života.

1. Voćna salata ili narezano povrće

Ako planirate nešto prigristi ubrzo nakon dolaska na plažu, voćna salata dobar je izbor. Može vas osvježiti na velikim ljetnim vrućinama. Uz to, voće je bogato vitaminima, mineralnim tvarima i vlaknima koji omogućuju našem tijelu da normalno funkcionira. Prije nego što krenete na plažu, narežite si nekoliko vrsta voća i stavite u plastičnu kutijicu. Na taj način imate sve spremno, bez puno muke na plaži. Umjesto voća možete narezati i omiljeno povrće, poput krastavaca ili mrkve. Međutim, pripazite da takvu užinu pojedete što prije, da ju ne držite na suncu cijeli dan jer onda sigurno više neće biti privlačna.

FOTO: Pixabay

2. Sušeno voće

Budući da svježe voće baš i nije pogodno za visoke temperature i cjelodnevni boravak na plaži, sušeno voće bolji je izbor. Sličnog je sastava kao i svježe, osim što sadrži manje vode i vitamina C. Ipak, nemojte pretjerivati i po cijele dane jesti samo sušeno voće. Osim što pomaže stvaranju karijesa, jer je pretežno sastavljeno od šećera, najčešće sadrži sumpor koji omogućava da voće zadrži prirodno prisutnu boju, poput narančaste kod sušenih marelica, i koji može uzrokovati razne probleme kod osjetljivijih pojedinaca. Naravno, sve treba konzumirati u umjerenim količinama. Kako biste si osigurali kvalitetne zalogaje pripazite da sušeno voće koje kupujete nema dodanih šećera ili masnoća jer je ono samo po sebi dovoljno slatko i ukusno.

FOTO: Pixabay

3. Orašasti plodovi

Orašasti plodovi prirodna su grickalica. Uz sušeno voće, na plažu si ponesite jedan paketić najdražih orašastih plodova, i violá, možete sastaviti svoj studentski miks. Orašasti plodovi bogati su masnoćama i sadrže vrlo malo probavljivih ugljikohidrata, tako da su pogodni za one koji pokušavaju smanjiti unos ugljikohidrata. Izvrsni su kao grickalica na plaži jer sadrže antioksidanse, tvari koje štite organizam od oksidativnog stresa nastalog tijekom dugotrajnog izlaganja suncu.

FOTO: Pixabay

4. Rižini keksi

Dobra alternativa za slane krekere mogu biti rižini keksi. Iako slani krekeri imaju više okusa i primamljiviji su, sadrže veliku količinu masnoća i soli pa ih ne bi trebalo konzumirati u velikim količinama, pogotovo tijekom vrućih ljetnih dana. Rižini keksi nisu energetski bogata namirnica pa im se za malo puniji i ukusniji obrok mogu dodati razni namazi ili voće. Najčešće su proizvedeni od integralne riže pa obiluju prehrambenim vlaknima. Prilikom kupovine pripazite da ne izaberete one koji sadrže najviše soli.

FOTO: Pixabay

5. Limunada

Naposljetku, kako biste se dodatno osvježili, pripremite si limunadu. Osim limuna, poigrajte se i dodajte neke začine, poput mente, ili zamrznuto voće, koje će doprinijeti okusu i smanjiti količinu šećera koju imate potrebu dodati. Kako biste si olakšali svakodnevno pripremanje, iscijedite nekoliko limuna ili limeta, pomiješajte ih s jednakom količinom vode i stavite u zamrzivač. Dobivene kockice leda svako jutro možete dodati u bočicu s vodom i po želji zašećeriti.

FOTO: Pixabay

Kako biste ljeto proveli još ugodnije, pravilno se zaštitite od sunca i proučite popularne ljetne mitove.

Komentari na članak

Vezani članci

Tjestenina

Lucija Adžić

Pašta s cimetom

Hrana je osnovna ljudska potreba, ako ne i najosnovnija. Razmisli malo, kako se osjećaš kad preskočiš jedan obrok? A dva? Je l' ti stalo do ičega osim hrane ako ti želudac kruli? Mislim da ne.

Stres, panika, tjeskoba (Naslovna)

Nemoj postati rob modernih bolesti

Savjeti za učinkovitu borbu protiv stresa, tjeskobe i napada panike

Stres je dio naših života i na nama je da se naučimo nositi s njim. Zašto? Jer zaslužujemo prekrasan i ispunjen život, bez straha da će nas uhvatiti napad panike u javnom gradskom prijevozu.

https://pxhere.com/en/photo/1548671

Fit i u ljetne dane

Kako ostati motiviran za vježbanje i za vrijeme ljeta

Ljetne vrućine mogu dovesti do osobnog zamora vježbanjem, stoga vam donosimo par savjeta kako ostati u formi i za vrijeme ljeta.

Grudnjak1

Jednostavan savjet za haljine i majice bez leđa

VIDEO: Zbog ovog savjeta grudnjak više nikada neće biti problem!

Naučite kako sami napraviti grudnjak koji neće biti vidljiv na leđima i ponosno nosite majice ili haljine s dubokim izrezom na leđima.

Posao

Fizičko zdravlje

Saznajte kako izbjeći mnoge posljedice dugoročnog sjedenja

Sjedenje je postalo ogroman zdravstveni problem jer zbog modernoga načina života narušava naše zdravlje.