Personalizirani mjerač unosa kalorija za sigurno mršavljenje

Otkrijte koliko kalorija trebate unositi kako biste smanjili svoju tjelesnu masu!

Zdravlje i ljepota

Ljetna sezona u punom je jeku, a Vi se još uvijek mučite s kalorijama i vježbanjem kako bi Vaše tijelo zablistalo na plaži?

Ljetna sezona u punom je jeku, a Vi se još uvijek mučite s kalorijama i vježbanjem kako bi Vaše savršeno tijelo zablistalo na plaži? Bez obzira je li takvo mršavljenje Vaša motivacija za zdraviju prehranu, ili ona dugoročna za zdrav život i vitku liniju, Body Weight Planner će Vas oduševiti.

Iako većina savjetnika za prehranu govori o magičnoj brojci od 2000 kalorija koje je potrebno unositi dnevno kako bi se izgubilo na kilaži, BWP u potpunosti personalizira izračun dnevnog unosa hrane u organizam. Iako prisutan od 2011. u istraživačke svrhe u SAD-u, od sada je dostupan u potpuno besplatnom izdanju za online korištenje.

Za početak, kalkulator traži unos standardnih podataka -  visine, težine, dobi i spola. Ipak, tu ne staje. U daljnjem koraku od korisnika traži unos podataka o njegovoj tjelesnoj aktivnosti i kondiciji, pa tako na pojašnjenoj ljestvici od 1,4 do 2,5 traži unos dnevne aktivnosti.

Zdravlje i ljepota
 
FOTO: gimmiefreebies.com
 
 

U posljednjem koraku potrebno je unijeti i željeni cilj, kao i vremenski rok u kojem ga se nastoji ostvariti. Nakon svega toga, BWP će izračunati koliko kalorija ćete unositi dok mršavite, nakon postizanja željene kilaže, kao i za njeno održavanje.

Komentari na članak

Vezani članci

buđenje rano ujutro

Promjena jutarnje rutine

Savjeti za brzo razbuđivanje nakon nekoliko sati sna

Iako vam kava postaje najbolji prijatelj čim otvorite oči, postoje i drugi načini kako da energiju podignete na zavidnu razinu.

Tim Sumirra

Studentsko natjecanje

Aplikacija koja prati studentske prihode najuspješnija na App Start Contestu

– Danas smo izašli van s aplikacijom i vjerujemo da ima potencijala. Nama olakšava život, a nadamo se da će i drugima. – ističu pobjednici natjecanja.

Začini

Korelacija hrane i sna

Deset namirnica koje vas čine pospanima

Razlog zijevanju nakon obroka nije samo prejedanje. Određene namirnice u nama stvaraju osjećaj pospanosti bez obzira na to u kojoj ih količini konzumiramo.

Mobilne aplikacije

Istraživanje u SAD-u

Korisnici po prvi puta više koriste mobilne aplikacije nego što gledaju televiziju

Aplikacije su se pojavile tek 2008. godine, a već šest godina kasnije su uspjele postati dio naše svakodnevnice te je njihova upotreba prerasla televiziju.

Žena koja spava

Rizici opasni za naše zdravlje kojima se svakodnevno izlažemo spavamo li predugo

8 zdravstvenih rizika predugoga spavanja

Iako bismo mnogo puta željeli produžiti svoj boravak u krevetu, možda ne bi bilo loše ustati na prvi zvuk alarma. Pročitajte koliko je štetno prekomjerno spavanje i koliko sna nam je zaista potrebno kako bismo se odmorili.