Ljeto se bliži

Najveće zablude o vježbanju - uštedi trud i vrijeme!

Fitness

Bliži se ljeto, a teretane i rekreacijske površine punije su no ikad. Kako biste uštedjeli vrijeme i trud, donosimo vam deset najčešćih zabluda vezanih uz vježbanje.

1. Seks je odlična vježba.

Osim ako ne hopsate satima, potrošnja kalorija bit će jednaka kao minuta šetnje. Stoga, nemojte se zavaravati da ste obavili svoj trening za danas.

2. Ne postoji tzv. targetirano područje“ sagorijevanja masti.

Trbušnjacima nećete skinuti salo koje ste nakupili na trbuhu niti čučnjevima sagorjeti salo na stražnjici. Uz kvalitetan trening, ključ uspjeha je u kuhinji.

3. Jedi rjeđe da bi smršavio.

Ako jedete rjeđe, usporit ćete metabolizam te će salo sporije sagorijevati. Jedite manje obroke, ali više puta.

4. No pain, no gain.

Mora boljeti da bi bilo učinkovito. Ovakvo razmišljanje samo će vas dovesti do ozljede.

5. Ja sam cura i neću dizati utege jer se ne želim nabildati!

Ovo je vjerojatno jedna od najčešćih i najvećih zabluda. Dizanje utega zapravo će vam pomoći ako se želite zategnuti. Žene imaju puno manje testosterona pa je strah od „nabildanosti“ apsurdan. Ono što vam se može dogoditi jest da imate bolji metabolizam, budete jače (ne veće) te imate uži struk!

6. Plivanjem nećete smršavjeti.

Ne tvrdimo da plivanje nije odlična vježba. Učvrstit ćete mišiće i povećati kapacitet pluća, ali kao kardio nije previše koristan.

7. Jedi samo bjelanjak.

Žutanjak zapravo sadrži najviše proteina i vitamina te potrebnih masti. Bacanjem žutanjka bacate kvalitetan dio jaja.

8. Istegni se prije vježbanja.

Istezanjem oslabljujete mišiće za oko 30 posto. Umjesto istezanja prije dizanja utega zagrijte se laganim joggingom te napravite serije zagrijavanja s lakšom kilažom.

9. Vježbanje je ključno za mršavljenje.

Vježbati i biti u formi itekako je važno, ali ne i ključno. Kao što smo već rekli, ključ uspjeha je u hladnjaku.

10. Deblji ljudi imaju sporiji metabolizam.

Kada se čovjek udeblja, 20 do 30 posto dobivene mase ode u mišiće. Stoga, teža osoba ima veću mišićnu masu, a samim time i brži metabolizam.

Komentari na članak

Vezani članci

EU PROJEKTI – od ideje do realizacije

EU projekti

EU zastupnica Ivana Maletić uredila praktičan priručnik za pripremu i provedbu EU projekata

Sveoubuhvatno i praktično izdanje na 476 stranica donosi odgovore na brojna pitanja vezano uz EU fondove i svakako će vam pomoći ako planirate prijaviti projekt!

unibike

Za sve studente ljubitelje rekreacije

UNIbike biciklijada 26. rujna u Ogulinu

Voze se tri utrke, jedna rekreativna i dvije natjecateljske. Sudionici se mogu prijaviti mailom na bk.promet@ymail.com ili na dan utrke na info pultu. Prijevoz do Ogulina je besplatan i za sudionike i za njihove bicikle.

Digital m

Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Sveučilište u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru

Orijentacijski tjedan za brucoše u Zadru

Studentski zbor Sveučilišta u Zadru ove se godine odlično pripremio za dolazak brucoša!

Studenti o novcu i bankama

Studenti o novcu i bankama

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr istražuju stavove i znanje studenata o novcu i bankama

Što je za tebe banka i što utječe na tvoj izbor banke? Znaš li što je trajni nalog ili pak dividenda? Smatraš li da je novac izvor sreće ili nužno zlo? Otkrij nam u anketi!