Ljeto se bliži

Najveće zablude o vježbanju - uštedi trud i vrijeme!

Fitness

Bliži se ljeto, a teretane i rekreacijske površine punije su no ikad. Kako biste uštedjeli vrijeme i trud, donosimo vam deset najčešćih zabluda vezanih uz vježbanje.

1. Seks je odlična vježba.

Osim ako ne hopsate satima, potrošnja kalorija bit će jednaka kao minuta šetnje. Stoga, nemojte se zavaravati da ste obavili svoj trening za danas.

2. Ne postoji tzv. targetirano područje“ sagorijevanja masti.

Trbušnjacima nećete skinuti salo koje ste nakupili na trbuhu niti čučnjevima sagorjeti salo na stražnjici. Uz kvalitetan trening, ključ uspjeha je u kuhinji.

3. Jedi rjeđe da bi smršavio.

Ako jedete rjeđe, usporit ćete metabolizam te će salo sporije sagorijevati. Jedite manje obroke, ali više puta.

4. No pain, no gain.

Mora boljeti da bi bilo učinkovito. Ovakvo razmišljanje samo će vas dovesti do ozljede.

5. Ja sam cura i neću dizati utege jer se ne želim nabildati!

Ovo je vjerojatno jedna od najčešćih i najvećih zabluda. Dizanje utega zapravo će vam pomoći ako se želite zategnuti. Žene imaju puno manje testosterona pa je strah od „nabildanosti“ apsurdan. Ono što vam se može dogoditi jest da imate bolji metabolizam, budete jače (ne veće) te imate uži struk!

6. Plivanjem nećete smršavjeti.

Ne tvrdimo da plivanje nije odlična vježba. Učvrstit ćete mišiće i povećati kapacitet pluća, ali kao kardio nije previše koristan.

7. Jedi samo bjelanjak.

Žutanjak zapravo sadrži najviše proteina i vitamina te potrebnih masti. Bacanjem žutanjka bacate kvalitetan dio jaja.

8. Istegni se prije vježbanja.

Istezanjem oslabljujete mišiće za oko 30 posto. Umjesto istezanja prije dizanja utega zagrijte se laganim joggingom te napravite serije zagrijavanja s lakšom kilažom.

9. Vježbanje je ključno za mršavljenje.

Vježbati i biti u formi itekako je važno, ali ne i ključno. Kao što smo već rekli, ključ uspjeha je u hladnjaku.

10. Deblji ljudi imaju sporiji metabolizam.

Kada se čovjek udeblja, 20 do 30 posto dobivene mase ode u mišiće. Stoga, teža osoba ima veću mišićnu masu, a samim time i brži metabolizam.

Komentari na članak

Vezani članci

Stres

Suočavanje s obvezama

Jednostavan vodič za rješavanje stresa

Ni najbolji multitaskeri nisu svemogući. Stoga donosimo jednostavne savjete za minimaliziranje stresa i lakše obavljanje svakodnevnih obaveza.

Početnik

Prilagodite vježbanje sebi

Izaberite svoju idealnu teretanu pomoću ovih pet pitanja

Nisu sve teretane za svakoga. Ovisno o Vašim željama i predispozicijama, nudimo Vam nekoliko savjeta kako odabrati pravu teretanu.

Razgovor za posao

Ambidekster klub

„O zapošljavanju iz prve ruke“ govore stručnjakinje iz sektora ljudskih resursa

Ako ste pri kraju školovanja, tražite prvi posao ili razmišljate o promjeni posla, ovo je pravo predavanje za vas. Na praktičnim primjerima imate priliku dobiti uvid u proces zapošljavanja iz perspektive poslodavaca.

https://pixabay.com/en/beard-brainstorming-business-2286440/

Moćni alati

7 savjeta za poboljšanje komunikacijskih vještina

Razvijene komunikacijske vještine otvaraju nam mnoga vrata. Donosimo vam savjete kako poraditi na njima.

Live concert

Najveći hrvatski „open-air” festival

Sve što moraš znati prije odlaska na INmusic

Bliži se 13. izdanje INmusic festivala! Ako ga još nisi posjetio ili si možda stari gost, za tebe smo pripremili nekoliko savjeta kako bi lakše organizirao novi provod.