Ljeto se bliži

Najveće zablude o vježbanju - uštedi trud i vrijeme!

Fitness

Bliži se ljeto, a teretane i rekreacijske površine punije su no ikad. Kako biste uštedjeli vrijeme i trud, donosimo vam deset najčešćih zabluda vezanih uz vježbanje.

1. Seks je odlična vježba.

Osim ako ne hopsate satima, potrošnja kalorija bit će jednaka kao minuta šetnje. Stoga, nemojte se zavaravati da ste obavili svoj trening za danas.

2. Ne postoji tzv. targetirano područje“ sagorijevanja masti.

Trbušnjacima nećete skinuti salo koje ste nakupili na trbuhu niti čučnjevima sagorjeti salo na stražnjici. Uz kvalitetan trening, ključ uspjeha je u kuhinji.

3. Jedi rjeđe da bi smršavio.

Ako jedete rjeđe, usporit ćete metabolizam te će salo sporije sagorijevati. Jedite manje obroke, ali više puta.

4. No pain, no gain.

Mora boljeti da bi bilo učinkovito. Ovakvo razmišljanje samo će vas dovesti do ozljede.

5. Ja sam cura i neću dizati utege jer se ne želim nabildati!

Ovo je vjerojatno jedna od najčešćih i najvećih zabluda. Dizanje utega zapravo će vam pomoći ako se želite zategnuti. Žene imaju puno manje testosterona pa je strah od „nabildanosti“ apsurdan. Ono što vam se može dogoditi jest da imate bolji metabolizam, budete jače (ne veće) te imate uži struk!

6. Plivanjem nećete smršavjeti.

Ne tvrdimo da plivanje nije odlična vježba. Učvrstit ćete mišiće i povećati kapacitet pluća, ali kao kardio nije previše koristan.

7. Jedi samo bjelanjak.

Žutanjak zapravo sadrži najviše proteina i vitamina te potrebnih masti. Bacanjem žutanjka bacate kvalitetan dio jaja.

8. Istegni se prije vježbanja.

Istezanjem oslabljujete mišiće za oko 30 posto. Umjesto istezanja prije dizanja utega zagrijte se laganim joggingom te napravite serije zagrijavanja s lakšom kilažom.

9. Vježbanje je ključno za mršavljenje.

Vježbati i biti u formi itekako je važno, ali ne i ključno. Kao što smo već rekli, ključ uspjeha je u hladnjaku.

10. Deblji ljudi imaju sporiji metabolizam.

Kada se čovjek udeblja, 20 do 30 posto dobivene mase ode u mišiće. Stoga, teža osoba ima veću mišićnu masu, a samim time i brži metabolizam.

Komentari na članak

Vezani članci

Internet

Olakšavanje studentske svakodnevice

Besplatne aplikacije za studente

Studentski život jako je dinamičan te se uz brojne društvene obaveze često zaboravlja na samo studiranje. Upravo je zato britanski Guardian iz mora mobilnih aplikacija i internetskih servisa izvukao nekolicinu onih koje će prosječnom studentu pomoći u organizaciji života, uštedi novca i održavanju tjelesne forme, kako bi se mogao lakše koncentrirati na učenje.

Vip alumni prva generacija

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vip alumni je super prilika nakon fakulteta – prijavi se i ti!

„Vip alumni program sam je po sebi genijalno osmišljen – od samog starta u vidu eliminacijskih krugova, preko rada u struci nakon fakulteta, međunarodnog iskustva, hrpe treninga pa do samog kraja te dodjele preporuka i diploma.“

Vip alumni iskustvo

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Još se niste prijavili za Vip alumni program? Požurite!

Kandidatima za Vip alumni program poručujem da se potrude biti izabrani jer će kroz godinu dana steći jako bogato znanje i iskustvo. - rekao je Domagoj Rudeš, polaznik prvog Vip alumni programa.

Studenti uživaju

Reci prehladi NE

10 načina kako se ne razboljeti ove zime

Osim predivnog božićnog ugođaja, snijega, kolača i kuhanog vina, sa zimom dolazi i jedan nepoželjan gost, svima dobro znana gripa i prehlada. Naporna i iscrpljujuća, jednostavno nas ne pušta na miru i onemogućava nam uživanje u pravom zimskom ugođaju.

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.