Intervju s Martinom Kuntić

Mlada i perspektivna poduzetnica svojim unikatnim kupaćim kostimima osvaja svjetsku modnu scenu

Agjamal by Martina Kuntić

Mlada poduzetnica Martina Kuntić izgradila je pravo poslovno carstvo! Dizajnom unikatnih luksuznih kupaćih kostima izaziva interes svjetskih zvijezda, uključujući Beyonce i J.Lo.

Martina Kuntić ima 29 godina, po struci je magistra ekonomije i svojom je upornošću i kreativnošću osvojila ne samo Hrvatsku, već polako, ali sigurno osvaja svjetsku modnu scenu, a svojom nas je pričom inspirirala. Naime, ova perspektivna mlada dama jedina je poduzetnica u modnoj industriji s područja jugoistočne Europe, a također je i direktorica tvrtke te marketing stručnjak, bavi se financijama, organizacijom poslovanja, nabavom materijala, komunikacijom s medijima, prodajom i pritom još i dizajnira.

Agjamal by Martina Kuntić, FOTO: Facebook

Inozemno tržište i investitore osvojila je unikatnim i reprezentativnim beach party kupaćim kostimima branda Agjamal. Već je dva puta sudjelovala na najvećem sajmu u Las Vegasu pod nazivom MAGIC gdje je bila gost te izlagač svoje kolekcije Tropical Glow 2016/2017, koja je izazvala interes svjetskih zvijezda, uključujući Beyonce i J.Lo.

Kada je i kako sve počelo? Prije nešto više od dvije godine – kada je tražila posao u struci, Martina je počela razmišljati o vlastitom biznisu.

– Ideja o tome da se bavim dizajnom javila se slučajno kada sam prilikom prigode vjenčane kume sama izrađivala materijal za haljinu, gdje sam na tren pomislila da bi to bio idealan posao za mene, što je moj tata s oduševljenjem prihvatio i dao mi podršku. Nakon te prve haljine izradila sam još jednu koja je izazvala niz pozitivnih reakcija, pa onda još jednu, i tu je sve krenulo.

Agjmal (čita se Ažemel) znači ljepota na arapskom, a Martina objašnjava da su se igrali riječima prilikom smišljanja imena brenda, stoga riječ, kaže naša sugovornica, ustvari nema veze s arapskim osim značenja.

– Agjamal znači ljepota i ime je takvo jer se moj brand bazira na glamuru i ljepoti žene te izražava strast prema životu. Brand je orijentiran prema istočnom tržištu, stoga smo prilagodili i ime.

Agjamal se primarno bavi dizajnom unikatnih luksuznih kupaćih kostima, zatim unikatnim svečanim haljinama i casual odjećom. Agjamal kupaći kostimi posebni su po svom dizajnu, materijalu koji je korišten i naglasku koji je na blještavilu, no ne pretjeranom, već toliko da se dobije doza luksuza u dizajnu.

Agjamal by Martina Kuntić, FOTO: Facebook

Inspiracija Martini uvijek dolazi sama od sebe; želi uvijek biti posebna, stoga dizajnira ono što bi voljela vidjeti na sebi. Proces ne traje dugo – kad se upali žaruljica i kad sine neka ideja, Martina odmah kontaktira krojačicu i to se mora izraditi, a kasnije usavršava ako još nešto nedostaje ili treba promijeniti.

– Svaka kreacija Agjamal branda slavi samouvjerenu ženu i njenu snagu, a posebno ženstvenost i emocije. Konstanta, uočljiva kolekcija koju obilježavaju razigranost, smjeli krojevi, blještavi kamenčići i unikatni modeli osmišljeni za vruće ljetne dane i luksuzne beach i pool partyje te vesela after druženja.

U Americi je, kaže, uspjela sklopiti nekoliko poslovnih suradnji, dok su neke još uvijek u pregovorima, a što se tiče rada u inozemstvu u budućnosti, sve su opcije otvorene.

– Ja modu gledam drugačije od većine u dizajnera u Hrvatskoj. Ja sam ekonomist i bilo tko da priča sa mnom o poslovanju i dizajnu kaže da se razlikujem po puno stavki od dizajnera koji su to po struci. Meni je ovo posao i kupaći kostim je stvar koju ja prodajem. To je mogla biti šalica za kavu, meni je bilo važno da imam proizvod koji ću „gurati“ na tržište u Hrvatskoj i u svijetu. Mislim da pojedinac može živjeti od mode ako ide pravim putem. Voljela bih da se ovo kroz par godina zavrti i da se mogu u daljnjoj budućnosti baviti modom jer je to moja ljubav.

Agjamal by Martina Kuntić, FOTO: Facebook

Tvrtku Dimora d.o.o. osnovala je 10. ožujka 2015. godine i ona se primarno bavi dizajnom i posredništvom poljoprivrednih strojeva iz Italije u Hrvatsku, a Martinu je na osnivanje tvrtke potaknula želja da od svega ovog što radi napravi biznis.

– Ponosna sam prvenstveno na to što iz dana u dan primam samo pozitivne komentare i reakcije divljenja – to je ono što mi najviše znači i pokazuje mi da sam na pravome putu. Također sam ponosna na sebe što sam većinu grešaka imala priliku napraviti u prvoj godini poslovanja, tako da više ne griješim u velikim omjerima.

Komentari na članak

Vezani članci

Eventos aplikacija cover

Izvrstan primjer implementirane ideje

Eventos aplikacija dokazuje da u Hrvatskoj postoji prostor za inovativnost i uspjeh

Realizacija ideje za aplikaciju Eventos krenula je tijekom 2015. godine. U ovom trenutku preko 5000 ljudi koristi pregršt njenih mogućnosti.

OSDS band, izvor: Facebook

Intervju s dečkima iz benda O.S.D.S.

„Ništa se ne može usporediti s osjećajem izlaska na pozornicu“

Razgovarali smo s članovima zagrebačkog pop-tamburaškog benda O.S.D.S. koji uspješno osvajaju glazbene ljestvice i polažu ispite na fakultetu spajajući psihologiju, odnosno elektrotehniku i tamburice.

Aleksandar Šušnjar

Intervju s Aleksandrom Šušnjarom

„Niti jedna Vlada dosad nije obraćala dovoljno pozornosti na visoko obrazovanje i obrazovanje općenito.“

Predsjednik Hrvatskog studentskog zbora i Studentskog zbora Sveučilišta u Rijeci, Aleksandar Šušnjar, odgovorio je za Studentski.hr na nekoliko pitanja vezanih uz svoj rad i rad Studentskog zbora, a osvrnuo se i na suradnju s vladajućima.

Mirsad i Elvis Kadić

Intervju s Mirsadom Kadićem

„U životu samo treba biti opušten i udariti brigu na veselje“

Braća Mirsad i Elvis Kadić pokušavaju unijeti malo vedrine u život snimajući videe svakodnevnih situacija na smiješan i zabavan način. Koliko im to polazi za rukom, govori podatak da na Facebooku imaju 130 tisuća obožavatelja, a i kažu da lakše nalaze djevojke otkad su poznati.

Udruga Balkanac u Beogradu

Udruga "Balkanac" protiv mržnje i netrpeljivosti među mladima u regiji

"Granica ne smije biti prepreka za sklapanje novih prijateljstava"

Udruga "Balkanac" okuplja mlade iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije. Zajedno žele promijeniti negativne stavove mladih i izgraditi društvo koje nije zatrovano mržnjom.