Meditacija

Lijek za dušu i tijelo

meditacija

Često se osjećate nezadovoljno, umorno i depresivno - vrijeme je da isprobate lijek koji će smanjiti i/ili riješiti sve vaše patnje.

Zbog užurbanog načina života zaboravljamo na sebe i svoje zdravlje. Okruženi obavezama i problemima neprestano se vrtimo u krug iz kojega ne nalazimo izlaz te se suočavamo s različitim psihičkim i fizičkim problemima. Ali rješenje postoji i to vrlo jednostavno i praktično.

Tehnika pomoću koje možete vratiti svoje tijelo i duh u ravnotežu i tako sačuvati zdravlje je meditacija, odnosno usmjeravanje pažnje na sebe i trenutak u kojemu se nalazite. Meditacija vam pomaže da se opustite i ispraznite svoj um tako što se fokusirate na disanje.

Prema rezultatima znanstvenog istraživanja o meditaciji dokazano je kako meditacija pozitivno utječe na naše psihičko i fizičko zdravlje. Pomaže u liječenju bolesti srca, glavobolja, visokog tlaka, dijabetesa i artritisa te smanjuje stres, anksioznost i depresivnost.

Također, meditacija pospješuje sposobnost kontroliranja emocija i ponašanja i to na način da potiče povećanje sive tvari u amigdali koja je zadužena za emocije i u hipokampusu koji je zadužen za učenje i pamćenje. Meditacijom možete smanjiti i podražaj na bol, odnosno povećati svoj prag tolerancije. Ova tehnika vam pomaže da se koncentrirate na osjećaj i disanje, a ne na razmišljanje o samoj boli.

Najvažnije od svega, meditacija vam pomaže da upoznate sebe tako što postajete svjesni svojih misli i osjećaja. Kroz meditaciju čistite svoje tijelo i um od svih negativnosti te učite kako biti bolji prema sebi i drugima. Postajete mudriji te na svijet gledate iz bolje i zdravije perspektive. Također, meditacija vam pomaže da realno donosite odluke jer kad jednom upoznate svoj um, možete kontrolirati svoje ponašanje i emocije.

Zato izdvojite svaki dan 15 do 20 minuta jer to je dovoljno da sebi pružite neprocjenjiv lijek koji će zaštiti vaše psihičko i fizičko zdravlje. Ako mislite kako nemate vremena pronaći neko mirno mjesto za meditaciju, onda će vam se ovo sigurno svidjeti jer možete meditirati doslovno bilo gdje. To ćete uspjeti ako se usredotočite na disanje kako bi izolirali sve ostale podražaje oko sebe, odnosno da pronađete tišinu usred buke.

A kako pravilno meditirati pogledajte u ovom videu koji će vas upoznati s ovom vrlo jednostavnom, ali učinkovitom tehnikom.

Komentari na članak

Vezani članci

Žene u znanosti

Istraživanje zaklade L’Oreal

Ima li u znanosti mjesta za žene?

Zaklada L'Oreal provela je istraživanje o percepciji javnosti na žene u znanosti. Rezultati istraživanja negativno su iznenadili znanstvenike, a od Europljana lošije mišljenje o ženama u znanosti imaju Kinezi.

Why him?

Recenzija filma „Zašto baš on?“

Nova je komedija Jamesa Franca sjajna za „puštanje mozga na pašu“

U kakvim su se urnebesnim situacijama za božićne praznike našli James Franco i Bryan Cranston pogledajte u CineStar kinima!

Brzi i žestoki

Na današnji dan

Prije 15 godina "Brzi i žestoki" stigli na filmska platna

Na današnji je dan 2001. godine, premijernu ekranizaciju doživjela popularna američka franšiza „The Fast and the Furious“.

Morse - telegraf

Na današnji dan

Prezentirana ideja za najpoznatije točkice i crtice

Tri kratka, tri duga, tri kratka. Jasno, radi se o kratici SOS, najprepoznatljivijem tekstu Morseove poruke. Ideja za takav način komunikacije na daljinu prezentirana je na današnji dan 1838. godine.

Kondomi, zaštita

Nove dimenzije spolnosti

Rezultati ankete: Dečki uglavnom ne koriste zaštitu, prezervativ najkorištenija metoda

Rezultati ankete u sklopu projekta „Nove dimenzije spolnosti” pokazali su da malo više od 70% sudionika koristi zaštitu tijekom seksa i to u većini slučajeva prezervative, oko 19% ponekad koristi zaštitu, dok 10% prakticira nezaštićeni seks.