„Indoor” vježbe

Kratke vježbe za one koji nemaju vremena

Ženski čučnjevi

Studentice koje nemaju puno vremena, a imaju volje za tjelovježbu sigurno će zavoljeti ovaj kratki program vježbi čučnjeva.

Kod studenata je česta pojava manjak vremena. Previše je neodgodivih predavanja i drugih obveza u ovo vrijeme ispita pa najviše vremena provodimo doma. Bitno je baviti se fizičkom aktivnošću, a kada vam kažemo da to radite doma, u svoja četiri zida, sigurno će vam se pojaviti upitnik iznad glave. Kako bi promijenili taj upitnik u žarulju odlučili smo za vas istražiti i napisati nekoliko vježbi koje bi bile savršene za izvođenje kod kuće.

Ovo bi moglo najviše zanimati studentice pošto se radi o čučnjevima, ali možda se tu nađe i pokoji student. Pa počnimo!

Svaku od ovih vježbi potrebno je ponoviti u dvije serije od 20 ponavljanja, tj. 2x20.

1. Squat Heel Taps 

Namjestite se u poziciju za čučanj, s blago savijenim koljenima. Naizmjence u tom položaju podižete jednu po jednu nogu i dodirujete petu sa suprotnom rukom. Npr. dižete lijevu nogu, a petu dodirujete s desnom rukom.

Primjer izvođenja vježbe se nalazi OVDJE.

2. Tush Touch

Nalazite se u položaju za čučanj. Ruke ispružite ravno, njima dodirujte pod i vraćajte se natrag u čučanj.

3. Low Rise Squats

Počinjete opet od pozicije čučnja i spuštate stražnjicu što više možete (otprilike deset centimetara iznad poda) i vraćate se natrag u poziciju čučnja.

Primjer izvođenja vježbe nalazi se OVDJE.

4. Soccer Ball Squat

U položaju ste čučnja. Ustajete na jednoj nozi dok drugu zabacujete u drugu stranu, kao da udarate loptu unutarnjom stranom stopala. Zatim se vraćate u čučanj i radite isto s drugom nogom. Jedno ponavljanje je završeno kada to napravite s obje noge.

5. Bulgarian Squat

Za ovo vam je potrebna stolica ili neki niži predmet od stolice. Stanite ispred, leđima okrenuti tom predmetu, i stavite jednu nogu na njega (zabacite  prema iza), a drugu koja je na podu spustite pod pravi kut i u tom položaju radite čučnjeve. 20 s jednom i 20 s drugom nogom.

Primjer izvođenja vježbe nalazi se OVDJE.

Vježbe nisu teške, ali uvijek je lakše tražiti izlike. Odviknimo se tih navika i počnimo razmišljati drugačije. Malim koracima da savršenog tijela!

Komentari na članak

Vezani članci

Zdrava hrana ili junk food

Mini-koraci do zdravlja

Nemate vremena za vježbanje? Smršavite uz ove jednostavne trikove

Ako vam spremanja večere za dan kasnije i svakodnevni odlasci u teretanu zvuče kao nešto što nikada nećete uspjeti uskladiti sa svojim zaposlenim životom, veoma često ćete misliti da nikada nećete uspjeti svoju figuru dovesti do savršenstva.

Početnik

Prilagodite vježbanje sebi

Izaberite svoju idealnu teretanu pomoću ovih pet pitanja

Nisu sve teretane za svakoga. Ovisno o Vašim željama i predispozicijama, nudimo Vam nekoliko savjeta kako odabrati pravu teretanu.

https://pixabay.com/en/balance-beach-ocean-person-sand-1842292/

Jednostavan lijek za bolove

VIDEO: Jogom i pilatesom protiv bolova u leđima

Samo 30 minuta dnevno bavljenja jogom i pilatesom može vam pomoći da se riješite bolova u leđima. Sigurni smo da možete odvojiti toliko vremena samo za sebe. Pokušajte i vi!

Naslovna

Projekt  „Aktivna Hrvatska"

Vježbe koje će umanjiti bolove donjeg dijela leđa

„Aktivna Hrvatska" i Barbara Nola predstavljaju set vježbi koje će umanjiti bolove u donjem dijelu tijela. Upravo je vježbama potrebno djelovati na pokretljivost kukova, pokretljivost kralježnice, ali i čvrstoću trupa te time direktno rješavati uzroke problema.

Teretana

"Veni, vidi, vici"

Šest savjeta kako prevladati strah od teretane

Savjeti koji će ti pomoći da se korak po korak prestaneš bojati teretane, ali i da lakše dođeš do onog zadnjeg, osobnog cilja.