Savjeti za ravan i zategnut trbuh

Koji je vaš tip trbuha? Doznajte i riješite se viška!

Tipovi trbuha naslovna

Trbuh je područje tijela koje je često bolna točka većini ljudi. Doznajte koju vrstu trbuha imate i načine na koji se možete zategnuti i riješiti se problema koji vas muče.

Ljeto je već počelo, a vi se i dalje bezuspješno trudite i vježbate, no višak na trbuhu ne odlazi? 

Niste jedini s tim problemom. Trbuh je područje tijela koje je često bolna točka većini ljudi.

Već smo vas naučili koje su dobre vježbe za ravan trbuh, no kako biste znali na što se točno trebate fokusirati, portal Daily Hiiit donio je opis pet vrsta trbuha koji su specifični za određeni način života i karakteristični za ljude koji često konzumiraju jedanki tip hrane. 

Pronađite koji tip trbuha vi imate i primijenite savjete uz koje ćete izravnati vaš trbuh i riješiti se viška, kao i ispraviti greške koje činite! 

1. "Rezervna guma (obruč, kolut za spašavanje)"

tip 1
 
FOTO: bodyrock.tv


Ako ste ovaj tip, vjerojatno pretežno sjedite i radite za stolom, sjedite na kauču ili ste emotivna "izjelica". Jedete dosta šećera i ugljikohidrata kroz kekse, kolače, bijeli kruh, tjesteninu i rižu. Akohol vam također nije stran pojam.

Kako biste se riješili naslaga i učvrstili trbuh, smanjite unos alkohola i izbjegavajte grickalice. Prehranu bazirajte na zdravijim namirnicama i koristite svaku priliku za šetnju. Nema vožnje dizalom – penjite se stubama. Nemojte biti u zabludi da morate ići na mukotrpno vježbanje u teretanu jer jednostavne duge šetnje, vježbanje iskoraka, čučnjeva ili sklekova kod kuće ili satovi joge bit će korisniji za vas.


2. Trbuh zbog stresa

tip 2
 
FOTO: bodyrock.tv
 

Ambiciozni ste, perfekcionisti i često pod stresom? Moguće je da ste osjetljivi na probavna stanja kao što je sindrom iritabilnog crijeva (IBS), koja mogu izazvati nadutost i učiniti da trbusi izgledaju mnogo gore. "Višak" je lociran na srednjem dijelu trbuha i oko pupka. Kada smo pod stresom, proizvodimo kortizol, hormon koji potiče tijelo da zadržava masnoću oko trbuha. Ovaj tip trbuha također će biti prilično tvrd na dodir.

Ako imate ovakav trbuh, idite u krevet ranije i spavajte više. Nedostatak sna remeti proizvodnju leptina, hormona koji pomaže regulirati apetit i metabolizam. Također, opuštajte se što više – pomoći će vježbe dubokog disanja, meditacija i kupke prije spavanja te čaj od kamilice. Važno je i ograničiti unos kave na maksimalno dvije šalice na dan. Preporučaju se joga, duge šetnje, plivanje ili vježbe sa stvaranjem otpora.


3. Trbuh "tobolac"

tip 3
 
FOTO: bodyrock.tv


Često osobe s ovim tipom trbuha imaju niži trbuh, čak i ako su na dijeti ili treniraju. Ako imate ovaj tip trbuha, promijenite prehranu, birajte namirnice koje sadrže mnogo vlakana  i zeleno lisnato povrće, cjelovite žitarice i ne zaboravite piti dovoljno vode.

Vježbate trbušnjake? Prestanite. Bolji izbor je izometrička vježba koja služi jačanju mišića. Lezite licem prema dolje i oslonite se na podlaktice. Odgurnite se od poda, dignite se na prste i laktove tako da je vaše tijelo paralelno s podom. Vježbu radite u početku po 10 sekundi pa sve dulje, do minute. Pisali smo već o "plank izazovu", pa zavirite u sve tajne.


4. "Mamin trbuh"

tip 4
 
FOTO: bodyrock.tv
 

Majkama nakon poroda ostaje trbuh kojeg se pokušavaju riješiti što prije. Važno je da uzimate omega 3 i omega 6 masne kiseline, na primjer, laneno ulje odličan je izvor za vegetarijanke. Također, jedite orašaste plodove, ulja i masline svaki dan. Osim što će vam pomoći u gubitku masnih naslaga i da apsorbirate vitamine iz hrane, pomažu i protiv umora. Vježbajte Kegelove vježbe jer će to pomoći da ojačate trbušne mišiće iznutra prema van. 

Suzdržite se od trbušnjaka jer se nakon poroda mišići koji se nalaze na sredini razdvoje linijom abdomena i potrebno je neko vrijeme da se oporave. Trbušnjaci su najgora stvar koju možete raditi jer ćete tako prisiliti ove mišiće da se još više razdvoje. 


5. Naduti trbuh

tip 5
 
FOTO: bodyrock.tv
 

Naduti trbusi često su ravni ujutro, ali se nadmu tijekom dana zbog plinova ili probavnih smetnji. Vjerojatno često jedete istu hranu, a da niste ni svjesni da je ne podnosite.

Najčešća je netolerancija na pšenicu i gluten koji može izazvati upalu crijeva i tako učiniti da se trbuh čini većim. Pokušajte utvrditi koje namirnice smetaju vašoj probavi ili idite na testiranje i u prehranu uvedite što više svježih namirnica.

Komentari na članak

Vezani članci

meditacija

Zdrave navike

Četrdeset sitnica koje će uvelike poboljšati vaše zdravlje

Donosimo četrdeset savjeta koji će vam pomoći da bez puno truda očuvate zdravlje i poboljšate tjelesnu formu.

Mozak

Razvijanje inteligencije

Hobiji koji će dovesti vaš mozak u top formu

Donosimo vam deset hobija koji će povećati vašu inteligenciju i održati vaš mozak u vrhunskoj formi.

Ženski čučnjevi

„Indoor” vježbe

Kratke vježbe za one koji nemaju vremena

Studentice koje nemaju puno vremena, a imaju volje za tjelovježbu sigurno će zavoljeti ovaj kratki program vježbi čučnjeva.

Debela vjeverica

Tamara Kordovan

Razlozi zašto se debljam

Debljam se. Mislim ne trenutno, inače se debljam. Znaš zašto? Jer sam u gradu gdje mi majka ne kuha ručak svaki dan i imam posao, faks i fuj obaveze odraslih ljudi tipa pranje veša, suđa, presađivanje cvijeća, plaćanje računa i tako dalje. Znaš koji je moj pojam nutritivnog i zdravog obroka? Tjestenina s tunom. Čisto iz razloga jer je gotova kroz pet minuta.

Teretana

"Veni, vidi, vici"

Šest savjeta kako prevladati strah od teretane

Savjeti koji će ti pomoći da se korak po korak prestaneš bojati teretane, ali i da lakše dođeš do onog zadnjeg, osobnog cilja.