Neprijatelji uspjeha i sreće današnjice

Kako se uspješno i dugoročno nositi sa stresom i anksioznosti

https://pixabay.com/en/anxiety-fear-stress-emotion-wooden-2019928/

Jedni od najvećih problema današnjice su stres i anksioznost s kojima se svatko barem jednom susreo. Donosimo nekoliko savjeta pomoću kojih ćete lakše prebroditi stresna razdoblja i osjećati se bolje i sigurnije u sebe te biti mirniji i opušteniji.

Svatko se od nas često, ako ne i svakodnevno, susreće sa stresom i anksioznošću, problemima koji mogu uzrokovati brojne probleme u pokušaju balansiranja normalnog zdravog života i obaveza. Ponekad nam čitanje znanstvenih istraživanja koja objašnjavaju njihove uzroke može samo smetati u razumijevanju ta dva problema. Oni imaju korijene u našoj okolini, no naposljetku u nama samima.

U svrhu rješavanja ovih problema, potrebno je donijeti odluku i prestati ih zanemarivati te poznavati zdrave i učinkovite načine kako si pomoći te ako ne riješiti, bar postepeno smanjivati prisutnost anksioznosti i stresa.

Formirajte krug ljudi koji će vas podržavati u svakom trenutku

Nije li divno kada u vašem životu postoji osoba ili više njih koja će vas utješiti i podržati ma što god napravili, krivo ili pravilno? Upravo fenomen podrške igra veliku i važnu ulogu u smanjenju anksioznosti u našim životima. Čudesno je kako samo kratak razgovor s osobom koja vam je draga srcu može mnogo pomoći. Ako poznajete osobu koja zna kako poslušati te bez obzira na ishod vašeg problema uspije pomoći te vas umiriti, možete si uvelike pomoći. Nakon što formirate grupu ljudi ili samo znate za jednu osobu koja će uvijek biti ona kojoj ćete otići i ispričati sve što vas muči, uvijek ćete biti osigurani da je tamo negdje netko za vas.

Nađite vremena za sreću 

Imali ste stresan dan, vraćate se kući bez imalo volje da se usrećite, no baš je to vrijeme kada vam je ona najpotrebnija. Čudesno sredstvo odvraćanja od negativnosti u vašem danu mogu biti aktivnosti koje vas uveseljavaju, a koje uz malo kreativnosti možete jednostavno ubaciti u svoj raspored. Bilo da se radi o kratkoj šetnji uz koju slušate omiljenu glazbu ili o izlasku s prijateljima. Ne dozvolite da vas obaveze preuzmu jer će vas automatski nesvjesno preuzeti stres koji će tada dovesti do anksioznosti.

Meditirajte

Velik broj ljudi koji se bavi meditacijom, tom se čudesnom tehnikom vježbe i opuštanja rješavaju stresa. Meditacija je mentalni trening pomoću kojeg se um čisti od svih negativnih učinaka modernog svijeta. Smisao je ove metode da budemo sretni te da izbjegavamo nepotrebne misli koje često dovode do anksioznosti, još pogotovo kada ih u svojoj glavi razgrađujemo. Meditirati možete u toplini svog doma i ne košta ništa. Sretniji su ljudi produktivniji ljudi.

Više se krećite

Vježbanje i kretanje može biti odličan alat kojim se možete riješiti stresa. Ne morate dizati teške utege i vježbati naporno 3 sata dnevno da bi tijelo dobilo efekt vježbanja, koji mu je potreban da bi se moglo riješiti stresa.

Kada postane teško, preusmjerite misli na nešto drugo, budite zahvalni

Vrlo često ljudi griješe kada se satima ili danima zadržavaju na problemu koji ih muči. Problemi se najčešće takvim pristupom ne mogu riješiti te tada dolazi do stresa. Ako trenutno ne vidite izlaz iz problema koji vam stvara stres, odmaknite se na neko vrijeme. Fokusirajte se na stvari koje imaju pozitivniji učinak na vaše misli i akcije. Posvetite se onome u čemu ste dobri, što vas veseli i ispunjava, to će održavati vaše duhovno i tjelesno stanje pod kontrolom. Uvijek se sjetite svega na čemu ste zahvalni, svega što imate i što vas čini sretnim. Automatski ćete zaboraviti na probleme i shvatiti kako postoje i gore stvari kroz koje neki ljudi prolaze.

Investirajte u kvalitetan čaj protiv stresa i anksioznosti

Magični učinci čaja ljudima su poznati od davnih vremena pa tako i danas. Nekoliko čajeva koji su dostupni u svakoj većoj trgovini mogu vam pomoći kada se borite sa stresom:

  • čaj od đumbira – đumbir se najčešće koristi kao začin, no koristi se i kao najpoznatiji lijek protiv stresa. Ovaj čaj umiruje tijelo te može pomoći i u procesu detoksikacije.
  • čaj od kamilice – blagotvoran učinak kamilice djeluje opuštajuće te pomaže kada smo toliko željni opuštanja
  • lavanda – njeno je ulje opće poznato kao tekućina koja opušta cijelo tijelo, lavandine listove poželjno je dodati u čaj, djeluje umirujuće

Dovoljno spavajte

Kada ljudsko tijelo dobije san koji mu je potreban, funkcionira puno bolje, pa samim time bolje funkcionira i um koji se može bolje boriti s neizbježnim stresom. Potrudite se da, ako je moguće, dobijete minimalno 8 sati sna svake noći ili, ako je to prevelik zahtjev vašem rasporedu, bar odlazite na spavanje u isto vrijeme svake noći.

Konzumirajte hranu koja pomaže

Postoje određene vrste hrane koje su znanstveno dokazane kao oružje u borbi protiv stresa, a to su : tamna čokolada, špinat, borovnice, orasi, losos, bademi, avokado, smeđa riža, jogurt, zobene pahuljice. Isprobajte neke od ovih namirnica kada ste u stresnom razdoblju, sigurno će pomoći.

Na kraju, za uspjeh u borbi protiv stresa i anksioznosti potrebna je konzistentnost. Redovito pridržavanje navedenih savjeta može biti od velike pomoći. Ključ je uspjeha da nikad ne odustanemo te da se ovim koracima ne borimo samo protiv stresa nego i da mijenjamo svoj život nabolje.

Komentari na članak

Vezani članci

primamljiva hrana

Novost na društvenim mrežama

Omogućeno naručivanje hrane na Facebooku

Facebook je postao partner nekih restorana pa je svojim korisnicima uveo mogućnost naručivanja hrane.

djetelina s četiri lista-sreća

Znanstveni dokazi

Studenti koji pišu ispite sretnom kemijskom ostvaruju bolje rezultate

Sreća je važan dio našeg života jer sve što radimo smatramo kako ovisi o količini sreće koju imamo. Znanstvenici tvrde kako sreća ne postoji, već se radi o samoispunjavajućem proročanstvu.

Paul McCartney

Na današnji dan

Član najuspješnijeg rock benda u povijesti postao vitez

Bivši Beatle primio je najveće britanske počasti 1997., a posvetio ih je ostalim članovima benda i rodnom gradu.

Linija u menzi

U studentskoj glavi

O čemu razmišljamo dok čekamo red u menzi

Super, nema mjesta. Gdje ima soli i papra? Neću kraj tebe, djeluješ kao serijski ubojica. Sjest ću tu. Zašto nije bilo pohanog sira? Šta je ovo, koji đavo? Nije fino. Zašto sam dala 15 kn za ovo. Gladna sam ko vuk, može proći. Salata nije začinjena. Sad sam našla biti izbirljiva u vezi hrane. Nadam se da ima soli negdje. Naravno da ne. Mah, preživjet ću.

Što jesti?

Kuhaču u ruke

Hrana koju morate jesti prije pojedinog kolokvija kako biste ga uspješno položili

Skripte, literatura i bilješke s predavanja stvar su prošlosti, a vrijeme provedeno u kuhinji mora se povećati. Saznajte što kuhati i jesti prije kolokvija za siguran prolaz!