Možete vi to!

Kako se što lakše vratiti obavezama nakon blagdana

Povratak obvezama

Donosimo savjete o tome kako lakše možete preživjeti ponovne obveze nakon razdoblja opuštanja.

Obiteljski ugođaj („ne trebam ja - mama će“), mnogo ukusne hrane, pokloni, slavlja i doček Nove godine na nama su ostavili traga.

Samo razmišljanje o skorom povratku na staro baca vas u očaj?

Ne očajavajte, već pristupite obvezama odmorni i puni elana uz naše savjete.

DOVOLJNO SNA

Manjak kvalitetnog sna uzrok je mnogih bolesti i psiholoških problema poput pretilosti, slabog imuniteta, dijabetesa, depresije i nervoze.

Kako biste lakše ispunjavali obveze, idite spavati i budite se u približno isto vrijeme.

Naravno, ne moramo ni napominjati da je odrasloj osobi potrebno 7-8 sati sna kako bi normalno funkcionirala.

Dovoljno sna
 

ORGANIZACIJA

Uzmite dan aktivnog odmora nakon odmaranja. Vratite se dan ranije s putovanja ili iz rodnih gradova i napravite plan pomoću kojeg će vam biti lakši povratak u studentske klupe i na radna mjesta.

Taj dan dobro će vam doći i da slegnete blagdanske dojmove. 

VJEŽBANJE

Već i vrapci na grani znaju koliko je vježbanje bitno za zdravlje. Ako se trenutno ne bavite nekom aktivnošću ili sportom, sada je pravo vrijeme da prekrižite jedan „to do“ na svome novogodišnjem popisu.

Briga za naše fizičko i psihičko zdravlje trebala bi biti prioritetna. To nužno ne mora značiti trošak jer vježbati možete i u svome prostoru.

Predlažemo vam vježbe „5 tibetanaca“ koje utječu na čitav organizam: poboljšavaju san, smanjuju napetost, poboljšavaju probavu, smanjuju bol u leđima, potpomažu mršavljenju. 

 

RELAKSACIJA

Svaki dan nađite barem 30 minuta koje ćete posvetiti isključivo sebi. Šećite, meditirajte, nazovite dragu osobu, planirajte sljedeće putovanje, čitajte knjige, slušajte omiljenu glazbu, svirajte, plešite… Ideja ima napretek. 

Nadamo se da smo vam savjetima uspjeli barem malo ublažiti povratak radu. I zapamtite dobru staru Friedricha Ruckerta: „Sreća samo ponekad pomaže, rad uvijek“.

Komentari na članak

Vezani članci

Povrće - Naslovna

Pravilna konzumacija namirnica

Koliko dugo nakon isteka roka trajanja možete konzumirati hranu

Čitajući između redaka natpise „Najbolje kupiti do“ i „Najbolje upotrijebiti do“, nekada je teško odlučiti što to zapravo znači. Većina tih natpisa pripada kategoriji koja se odnosi na kvalitetu proizvoda, ali ne i na sigurnost.

FOTO

Savjeti za bolje oblikovanje tijela

Promjenama u treniranju do boljih rezultata

Pripreme ste za plažu ove godine shvatili ozbiljno – idete u teretanu, vježbate, hranite se zdravo (koliko studentske mogućnosti dopuštaju), ali rezultata nema? Možda vam naši savjeti pomognu da napredak bude što bolji!

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.

pakiranjee

Savjeti Lifehackera

Nemoj se više mučiti - uz ovih par savjeta, spakiraj kofer bez problema!

Jeste li se pitali kako da najbolje spakirate kofer, a da vam sve bude na mjestu i da sve stane unutra? Evo kako da uspijete ugurati sve što vam je potrebno.

running

Znate li ih sve?

Deset razloga zašto biste trebali biti tjelesno aktivni

Bavljenje sportom donosi puno više od gubitka viška kilograma i bolje tjelesne kondicije.