Možete vi to!

Kako se što lakše vratiti obavezama nakon blagdana

Povratak obvezama

Donosimo savjete o tome kako lakše možete preživjeti ponovne obveze nakon razdoblja opuštanja.

Obiteljski ugođaj („ne trebam ja - mama će“), mnogo ukusne hrane, pokloni, slavlja i doček Nove godine na nama su ostavili traga.

Samo razmišljanje o skorom povratku na staro baca vas u očaj?

Ne očajavajte, već pristupite obvezama odmorni i puni elana uz naše savjete.

DOVOLJNO SNA

Manjak kvalitetnog sna uzrok je mnogih bolesti i psiholoških problema poput pretilosti, slabog imuniteta, dijabetesa, depresije i nervoze.

Kako biste lakše ispunjavali obveze, idite spavati i budite se u približno isto vrijeme.

Naravno, ne moramo ni napominjati da je odrasloj osobi potrebno 7-8 sati sna kako bi normalno funkcionirala.

Dovoljno sna
 

ORGANIZACIJA

Uzmite dan aktivnog odmora nakon odmaranja. Vratite se dan ranije s putovanja ili iz rodnih gradova i napravite plan pomoću kojeg će vam biti lakši povratak u studentske klupe i na radna mjesta.

Taj dan dobro će vam doći i da slegnete blagdanske dojmove. 

VJEŽBANJE

Već i vrapci na grani znaju koliko je vježbanje bitno za zdravlje. Ako se trenutno ne bavite nekom aktivnošću ili sportom, sada je pravo vrijeme da prekrižite jedan „to do“ na svome novogodišnjem popisu.

Briga za naše fizičko i psihičko zdravlje trebala bi biti prioritetna. To nužno ne mora značiti trošak jer vježbati možete i u svome prostoru.

Predlažemo vam vježbe „5 tibetanaca“ koje utječu na čitav organizam: poboljšavaju san, smanjuju napetost, poboljšavaju probavu, smanjuju bol u leđima, potpomažu mršavljenju. 

 

RELAKSACIJA

Svaki dan nađite barem 30 minuta koje ćete posvetiti isključivo sebi. Šećite, meditirajte, nazovite dragu osobu, planirajte sljedeće putovanje, čitajte knjige, slušajte omiljenu glazbu, svirajte, plešite… Ideja ima napretek. 

Nadamo se da smo vam savjetima uspjeli barem malo ublažiti povratak radu. I zapamtite dobru staru Friedricha Ruckerta: „Sreća samo ponekad pomaže, rad uvijek“.

Komentari na članak

Vezani članci

4 koraka u razriješavanju svađe s vašom boljom polovicom

Za sve svađalice

U četiri koraka do razrješenja svađe s boljom polovicom

Burne i nekontrolirane svađe često su giljotina svake veze. Kako biste izbjegli prekid, provjerite kako najjednostavnije razriješiti svađu s partnerom ili partnericom.

Mobilne aplikacije

Brže, lakše, jednostavije

Aplikacije za lakši rad novinara

Zahvaljujući razvoju mobilne tehnologije, pristup informacijama znatno je brži i lakši. Bilješke možemo spremati, a fotografije dijeliti.

Djevojka u moru, zalazak sunca

Promjene iz korijena

Savjeti za povratak na pravi životni put

Zašto ne biste umjesto brze hrane pojeli neku slasnu ribu, zatim otišli u šetnju pa kod kuće pročitali neku dobru knjigu? Sve vam to može pomoći da promijenite svoj život u potpunosti.

https://pixabay.com/en/couple-bride-love-wedding-bench-260899/

Ljubav i veze

Može li „pauza“ poboljšati vezu

Pauza u vezi ima prednosti i nedostatke. Može poboljšati vezu, ali i dovesti do prekida. To sve zavisi o kvaliteti veze i osobi.

Voće-razno

Najvažniji obrok

Započnite dan zdravim doručkom

Ne izbjegavajte doručak jer će vam dati potrebnu energiju i poboljšati raspoloženje. Budući da je najvažniji obrok u danu, neka obiluje zdravim namirnicama.