Možete vi to!

Kako se što lakše vratiti obvezama nakon blagdana

Povratak obvezama

Donosimo savjete o tome kako lakše možete preživjeti ponovne obveze nakon razdoblja opuštanja.

Obiteljski ugođaj („ne trebam ja - mama će“), mnogo ukusne hrane, pokloni, slavlja i doček Nove godine na nama su ostavili traga.

Samo razmišljanje o skorom povratku na staro baca vas u očaj?

Ne očajavajte, već pristupite obvezama odmorni i puni elana uz naše savjete.

DOVOLJNO SNA

Manjak kvalitetnog sna uzrok je mnogih bolesti i psiholoških problema poput pretilosti, slabog imuniteta, dijabetesa, depresije i nervoze.

Kako biste lakše ispunjavali obveze, idite spavati i budite se u približno isto vrijeme.

Naravno, ne moramo ni napominjati da je odrasloj osobi potrebno 7-8 sati sna kako bi normalno funkcionirala.

Dovoljno sna
 

ORGANIZACIJA

Uzmite dan aktivnog odmora nakon odmaranja. Vratite se dan ranije s putovanja ili iz rodnih gradova i napravite plan pomoću kojeg će vam biti lakši povratak u studentske klupe i na radna mjesta.

Taj dan dobro će vam doći i da slegnete blagdanske dojmove. 

VJEŽBANJE

Već i vrapci na grani znaju koliko je vježbanje bitno za zdravlje Ako se trenutno ne bavite nekom aktivnošću ili sportom, sada je pravo vrijeme da prekrižite jedan „to do“ na svome novogodišnjem popisu.

Briga za naše fizičko i psihičko zdravlje trebala bi biti prioritetna. To nužno ne mora značiti trošak jer vježbati možete i u svome prostoru.

Predlažemo vam vježbe „5 tibetanaca“ koje utječu na čitav organizam: poboljšavaju san, smanjuju napetost, poboljšavaju probavu, smanjuju bol u leđima, potpomažu mršavljenju. 

 

RELAKSACIJA

Svaki dan nađite barem 30 minuta koje ćete posvetiti isključivo sebi. Šećite, meditirajte, nazovite dragu osobu, planirajte sljedeće putovanje, čitajte knjige, slušajte omiljenu glazbu, svirajte, plešite… Ideja ima napretek. 

Nadamo se da smo vam savjetima uspjeli barem malo ublažiti povratak radu. I zapamtite dobru staru Friedricha Ruckerta: „Sreća samo ponekad pomaže, rad uvijek“.

Komentari na članak

Vezani članci

Ilustracija posao

Zapošljavanje

Par trikova za traženje posla kad vam je CV siromašan

Krajnje je vrijeme da se osamostalite i počnete živjeti od vlastitoga rada. Premda nemate iskustva, ne gubite nadu u pronalazak posla. Potrebno je samo malo upornosti i lukavstva.

Travel

Što NE raditi u stranim zemljama

Kako biti idealan turist?

Iako su studentske godine najidealnije za putovanje u što više zemalja, treba biti pažljiv pri susretanju s novim kulturama kako ne biste uvrijedili svog domaćina. Ili završili u zatvoru.

Isto

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera

Objavljen akademski kalendar osječkog Sveučilišta; nastava počinje 1. listopada

Akademski kalendar Sveučilišta u Osijeku prikazuje razdoblje održavanja nastave te ispitnih rokova, kao i blagdane. Datumi se ne razlikuju mnogo u usporedbi s kalendarom Sveučilišta u Zagrebu – nastava na fakultetima u oba grada počinje 1. listopada.

Izvor: Pinterest

Savjeti za sretniji život

Osam načina kako unijeti više sreće u svoj život

Donosimo vam nekoliko savjeta uz koje biste se mogli osjećati ispunjenije nego sada i u svoj život unijeti mnogo pozitivne energije.

Stres

Studentske muke

Moguća misija: 10 načina kako se riješiti stresa prilikom učenja

Što poduzeti kada si student, kada shvatiš da voliš svoj fakultet i ne želiš odustati od njega, ali svejedno si opterećen? Donosimo ti čak deset savjeta kako se lakše nositi sa stresom studentskog života.