Možete vi to!

Kako se što lakše vratiti obvezama nakon blagdana

Povratak obvezama

Donosimo savjete o tome kako lakše možete preživjeti ponovne obveze nakon razdoblja opuštanja.

Obiteljski ugođaj („ne trebam ja - mama će“), mnogo ukusne hrane, pokloni, slavlja i doček Nove godine na nama su ostavili traga.

Samo razmišljanje o skorom povratku na staro baca vas u očaj?

Ne očajavajte, već pristupite obvezama odmorni i puni elana uz naše savjete.

DOVOLJNO SNA

Manjak kvalitetnog sna uzrok je mnogih bolesti i psiholoških problema poput pretilosti, slabog imuniteta, dijabetesa, depresije i nervoze.

Kako biste lakše ispunjavali obveze, idite spavati i budite se u približno isto vrijeme.

Naravno, ne moramo ni napominjati da je odrasloj osobi potrebno 7-8 sati sna kako bi normalno funkcionirala.

Dovoljno sna
 

ORGANIZACIJA

Uzmite dan aktivnog odmora nakon odmaranja. Vratite se dan ranije s putovanja ili iz rodnih gradova i napravite plan pomoću kojeg će vam biti lakši povratak u studentske klupe i na radna mjesta.

Taj dan dobro će vam doći i da slegnete blagdanske dojmove. 

VJEŽBANJE

Već i vrapci na grani znaju koliko je vježbanje bitno za zdravlje. Ako se trenutno ne bavite nekom aktivnošću ili sportom, sada je pravo vrijeme da prekrižite jedan „to do“ na svome novogodišnjem popisu.

Briga za naše fizičko i psihičko zdravlje trebala bi biti prioritetna. To nužno ne mora značiti trošak jer vježbati možete i u svome prostoru.

Predlažemo vam vježbe „5 tibetanaca“ koje utječu na čitav organizam: poboljšavaju san, smanjuju napetost, poboljšavaju probavu, smanjuju bol u leđima, potpomažu mršavljenju. 

 

RELAKSACIJA

Svaki dan nađite barem 30 minuta koje ćete posvetiti isključivo sebi. Šećite, meditirajte, nazovite dragu osobu, planirajte sljedeće putovanje, čitajte knjige, slušajte omiljenu glazbu, svirajte, plešite… Ideja ima napretek. 

Nadamo se da smo vam savjetima uspjeli barem malo ublažiti povratak radu. I zapamtite dobru staru Friedricha Ruckerta: „Sreća samo ponekad pomaže, rad uvijek“.

Komentari na članak

Vezani članci

naslovna

STUDENTSKI POSLOVI

Što učiniti kada ne dobijete posao koji ste htjeli – savjeti

Svaki se čovjek barem jednom u životu suočio s time da nije dobio posao koji je htio i da nije znao kako se nositi sa situacijom u kojoj se našao. Brojni ljude odluče odustati i ne pokušavaju se prijavljivati za druge poslove određeni period. No važno je znati da se iz svake situacije nešto može naučiti i da negativan odgovor koji ste dobili sada možda i nije tako loš.

sunčanje

LJETNE GADOSTI

DIY borba protiv izgaranja na suncu – vjerujete li jogurtu?

Nijedno ljeto vam još nije prošlo a da niste izgorjeli jer zavidite drugima na divnom tenu ili da niste morali tražiti lijekove koji će umiriti vaše crvenilo i peckanje? Mi vam možemo pomoći u tom procesu.

Slikanje - selfie (fail)

Say: „Cheese!“

Kako izgledati bolje na fotkama?

Vrijeme je kada se sve mora objaviti na društvenoj mreži. Niste pobornik slikanja ili jednostavno ne izgledate dobro na njima? Ne brinite! Kako biste izbjegli da na slikama koje je netko drugi uslikao ispadnete kao strašilo, najbitnija je poza. Iz ovog razloga donosimo super lagane trikove za vašu pozu koja će (na slikama) izraziti vaše divne strane na najljepši mogući način.

Pržena hrana

Nepravilna prehrana

Hrana koja oduzima energiju

Ministarstvo zdravlja savjetuje da se dnevni unos hrane podijeli na 5-6 manjih obroka, a ako jedemo 5 obroka dnevno održavamo šećer u krvi i energiju stabilnima tijekom cijeloga dana.

Koferi

Studentska putovanja

Što se sve mora naći u tvome koferu kada odlaziš na putovanje

Svi znamo da je pakiranje najgori dio svakog putovanja, zato ti donosimo nekoliko savjeta na što nikako ne valja zaboraviti.