Priprema za ljeto

Kako početi s vježbanjem?

Teretana-vježbanje

Svi želimo izgledati lijepo i privlačno, a za taj je cilj potrebno malo više upornosti, discipline i poznavanje nekoliko osnovnih pravila.

Mnogi govore kako će od ponedjeljka početi vježbati i promijeniti način prehrane. To sigurno najviše pamti okolina koja stalno sluša o ponedjeljku. Napokon ste odabrali teretanu, oprema je spremna, sad samo još trebate skupiti hrabrosti za prvi trening. Već prilikom prvog ulaska u teretanu čini vam se kako vas svi čudno gledaju, a dodatno vas obeshrabruje i činjenica da su svi ostali u boljoj formi od vas. Prije svega, potrebno se potpuno opustiti i postaviti ciljeve koji će vas motivirati da se pokrenete, poput zdravijeg života, bolje forme i ljepšeg izgleda. 

Činjenica je da ne samo da nitko u teretani ne gleda u vas, nego i nitko nikoga ne gleda. Ako vas i pogledaju, to će biti zato što ste novo lice u teretani. Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno ih postavite trenerima koji će vas najbolje uputiti u korištenje sprava i njihove osnovne funkcije. Za vježbanje vam je dovoljno ponijeti ručnik, vodu i eventualno mobitel, a sve ostale stvari, poput šminke ili laptopa, doista su nepotrebne.

Prije svega, potrebno je da se upoznate sa svojim tijelom i eventualnim zdravstvenim problemima koje imate kako biste u dogovoru s trenerom odabrali vježbe koje vam najviše odgovaraju. Kod treniranja je bitno napraviti raspored treninga kojeg ćete se svaki dan pokušati pridržavati. Ono što je definitivno najbitnije - shvatite da nije moguće da kilogrami čarobno nestanu, a mišići dođu preko noći. Nemojte očekivati čudo, samo se pridržavajte pravilne prehrane i treninga koji vam je zadan i rezultat je zagarantiran.

Komentari na članak

Vezani članci

Ravna Gora zimi

Dobro došli u čaroliju zime

Želite drugačiju proslavu Nove? Zašto ne u gorskim predjelima?!

Želite nešto novo za ove blagdane? Pogledajte što buro247.hr bira između hrvatskih sela.

running

Kratak program vježbi za smanjenje masnog tkiva

7 kardio vježbi u 15 minuta za povratak u formu

15-minutni program kardio vježbi koji pomaže u mršavljenu i popravljanju kondicije.

Hrana na stolu

Dobro nam poznata hrana u novom ruhu

Jela koja bi svaki student trebao znati napraviti

Nekoliko ideja za pripremu hrane kojom možete obogatiti vaš dosadašnji jelovnik na jednostavan i brz način. Spremite se za kulinarske novitete u 2016. godini!

T25

I ljeto može početi!

U 30 dana do savršenih „pločica“

Ovaj ponedjeljak početak je i novog mjeseca, a vrijeme je i za nove izazove!

Teretana

Vježbanje bez nepotrebnog troška

Zašto ne biste trebali ići u teretanu i koja je alternativa

Na veoma jednostavan način uštedite vrijeme, novac i živce.