Najbrži i najteži način do savršenog tijela

Insanity – malo više ili ipak previše?

Insanity

Najpopularniji svjetski program vježbi Insanity zahvatio je i Hrvatsku. Ovaj gotovo nemoguć način vježbanja u 60 dana može dovesti do savršene psihofizičke forme. Njegov tvorac je svjetski poznati fitness trener Shaun T.

Ako ste na trenutak pomislili da je ovo savršeno rješenje za gubitak kilograma koje ste nakupili tijekom praznika, a i onih koje ste dobili tokom godine kada ste odlučili pojesti koji obrok više, razmislite još jednom. Ovaj će vas program vježbi u pojedinim treninzima natjerati da izgubite do 1000 kalorija u 45 minuta vježbanja. 

Insanity program vježbi traje dva mjeseca s nedjeljnim odmorima i dvotjednim provjerama.
Kako biste se doveli u najbolju formu, prvi biste mjesec trebali raditi 5 Max Interval vježbi, a one uključuju:
1. PLYOMETRIC
2. UPPER BODY RESISTANCE
3. PURE CARDIO
4. CARDIO ABS
5. RECOVERY

Nakon ovoga, u sljedećem mjesecu rade se još 4 dodatne vježbe:
1. MAX INTERVAL CIRCULT
2. MAX INTERVAL PLYO
3. MAX CARDIO CONDITIONING
4. MAX RECOVERY

Rezultati ovih vježbi mogu se vidjeti već nakon dva tjedna, a o drastičnim promjenama svjedoče tisuće ljudi koji su zahvaljujući ovim vježbama postigli zavidan izgled tijela i izgubili desetke kilograma. Iako na prvi pogled zvuči kao idealna prilika za gubitak kilograma, važno je ponovno naglasiti da su neki treninzi toliko intenzivni da se nakon samo 45 minuta intenzivne vježbe može izgubiti i do 1000 kalorija.
Ako ste još uvijek ostali na onom dijelu da se u samo 60 dana možete dovesti do savršene psihofizičke forme, imajte na umu da se za tih 45 minuta dnevno morate vraški oznojiti. I tako 60 dana. Sve što ste znali o visoko intenzivnim treninzima, zaboravite! Ovo je daleko iznad toga.

U Hrvatskoj ovaj trend vježbanja postaje sve popularniji te sve više fitness studija nudi Insanity vježbe u svojim programima. 

Program Insanity vježbi kod nas izgleda otprilike ovako: Prvi dan treninga je Fit Test. To je test koji se radi svako dva tjedna kako bi mogli pratiti vlastiti napredak. Sastoji se od 8 vježbi te si možete u tablicu zapisivati koliko ste puta koju vježbu napravili. Zatim slijedi pravo vježbanje i znojenje. Jednu vježbu radite intenzivno, npr. 2 minute, a onda imate odmor od samo pola minute i tako u krug. Vježbe se ponavljaju po 3 puta. Prvi mjesec trening traje 4 tjedna. U prva dva tjedna radite pet vježbi, odnosno vježbate s 5 videa te stječete formu. Druga dva tjedna radite iste vježbe, a nekim danima morate raditi i po dvije vježbe, čime trening postaje intenzivniji. Nakon prva 4 tjedna slijedi „Recovery week“ koji služi da se pripremite za sljedeće treninge. U zadnja 4 tjedna radite vježbe koje su nemjerljivo teže od prijašnjih.
Ako se odlučite probati nešto ovako ludo, video s Insanity vježbama možete naručiti putem interneta ili ga pregledavati putem nekih videoservisa kao što je youtube. Velika prednost je što sve vježbe možete izvoditi i kod kuće.

Iako je cijena ovog programa vježbanja u fitness studijima možda malo previsoka za studentske standarde, ovaj program možete pronaći u različitim internetskim ponudama kao što je ponuda dana, po znatno nižim cijenama.
Vježbe su doslovno Insane i definitivno nisu za početnike te se svakako preporučuju svima koji žele vidjeti gdje im je granica.

Komentari na članak

Vezani članci

foto

Sveučilište u Dubrovniku

Na Danu karijera u Dubrovniku naučite kako postati poduzetnik

Sveučilište u Dubrovniku organizira Dan karijera koji okuplja sve poslodavce na jednom mjestu. Ovogodišnja je tema „Kako pokrenuti vlastiti posao?“, a uspješni će poduzetnici studentima na vlastitom primjeru objasniti sve važne korake.

Vježbanje, trčanje, hodanje; izvor: https://unsplash.com/photos/mNGaaLeWEp0

Vježbanje je in!

Kućanski poslovi i pješačenje do fakulteta: savjeti za besplatnu i laganu svakodnevnu aktivnost

Ako ste jedan od studenata koji se želi baviti nekom sportskom aktivnošću, ali se uvijek žali kako nema novaca ili slobodnog vremena, donosimo vam nekoliko savjeta kako biste u svoju svakodnevicu unijeli više kretanja koje ne zahtijeva troškove ni dodatno vrijeme.

Trčanje

Adidas Runners sekcija

Mladima besplatni treninzi trčanja, tehnike i snage; start prvog na Savi

Ako si osoba u dobi između 18 i 26 godina, otvorena ti je prilika da se besplatno pridružiš sekciji mladih Adidas Runnersa. Prvi je trening zakazan 8. studenog.

Noć knjige 2015.

Noć knjige 2015.

U Zagrebu najveći broj programa u Noći knjige

Predstavljanje novih izdanja, razgovori s piscima, javna čitanja, sajmovi knjiga i kvizovi znanja samo su neki od mnoštva bogatih programa ovogodišnje zagrebačke Noći knjige.

https://cdn.pixabay.com/photo/2017/04/22/10/15/sport-2250970__340.jpg

Rezultati istraživanja

Samo jedan trening može nekome spasiti život

Poznato je da vježbanje poboljšava fizičko i psihičko zdravlje, no postavlja se pitanje kada ono zaista počinje djelovati na organizam. Nedavno istraživanje pokazalo je kako samo jedan trening smanjuje opseg srčanog udara, a njegov učinak traje od četiri do pet dana.