Najbrži i najteži način do savršenog tijela

Insanity – malo više ili ipak previše?

Insanity

Najpopularniji svjetski program vježbi Insanity zahvatio je i Hrvatsku. Ovaj gotovo nemoguć način vježbanja u 60 dana može dovesti do savršene psihofizičke forme. Njegov tvorac je svjetski poznati fitness trener Shaun T.

Ako ste na trenutak pomislili da je ovo savršeno rješenje za gubitak kilograma koje ste nakupili tijekom praznika, a i onih koje ste dobili tokom godine kada ste odlučili pojesti koji obrok više, razmislite još jednom. Ovaj će vas program vježbi u pojedinim treninzima natjerati da izgubite do 1000 kalorija u 45 minuta vježbanja. 

Insanity program vježbi traje dva mjeseca s nedjeljnim odmorima i dvotjednim provjerama.
Kako biste se doveli u najbolju formu, prvi biste mjesec trebali raditi 5 Max Interval vježbi, a one uključuju:
1. PLYOMETRIC
2. UPPER BODY RESISTANCE
3. PURE CARDIO
4. CARDIO ABS
5. RECOVERY

Nakon ovoga, u sljedećem mjesecu rade se još 4 dodatne vježbe:
1. MAX INTERVAL CIRCULT
2. MAX INTERVAL PLYO
3. MAX CARDIO CONDITIONING
4. MAX RECOVERY

Rezultati ovih vježbi mogu se vidjeti već nakon dva tjedna, a o drastičnim promjenama svjedoče tisuće ljudi koji su zahvaljujući ovim vježbama postigli zavidan izgled tijela i izgubili desetke kilograma. Iako na prvi pogled zvuči kao idealna prilika za gubitak kilograma, važno je ponovno naglasiti da su neki treninzi toliko intenzivni da se nakon samo 45 minuta intenzivne vježbe može izgubiti i do 1000 kalorija.
Ako ste još uvijek ostali na onom dijelu da se u samo 60 dana možete dovesti do savršene psihofizičke forme, imajte na umu da se za tih 45 minuta dnevno morate vraški oznojiti. I tako 60 dana. Sve što ste znali o visoko intenzivnim treninzima, zaboravite! Ovo je daleko iznad toga.

U Hrvatskoj ovaj trend vježbanja postaje sve popularniji te sve više fitness studija nudi Insanity vježbe u svojim programima. 

Program Insanity vježbi kod nas izgleda otprilike ovako: Prvi dan treninga je Fit Test. To je test koji se radi svako dva tjedna kako bi mogli pratiti vlastiti napredak. Sastoji se od 8 vježbi te si možete u tablicu zapisivati koliko ste puta koju vježbu napravili. Zatim slijedi pravo vježbanje i znojenje. Jednu vježbu radite intenzivno, npr. 2 minute, a onda imate odmor od samo pola minute i tako u krug. Vježbe se ponavljaju po 3 puta. Prvi mjesec trening traje 4 tjedna. U prva dva tjedna radite pet vježbi, odnosno vježbate s 5 videa te stječete formu. Druga dva tjedna radite iste vježbe, a nekim danima morate raditi i po dvije vježbe, čime trening postaje intenzivniji. Nakon prva 4 tjedna slijedi „Recovery week“ koji služi da se pripremite za sljedeće treninge. U zadnja 4 tjedna radite vježbe koje su nemjerljivo teže od prijašnjih.
Ako se odlučite probati nešto ovako ludo, video s Insanity vježbama možete naručiti putem interneta ili ga pregledavati putem nekih videoservisa kao što je youtube. Velika prednost je što sve vježbe možete izvoditi i kod kuće.

Iako je cijena ovog programa vježbanja u fitness studijima možda malo previsoka za studentske standarde, ovaj program možete pronaći u različitim internetskim ponudama kao što je ponuda dana, po znatno nižim cijenama.
Vježbe su doslovno Insane i definitivno nisu za početnike te se svakako preporučuju svima koji žele vidjeti gdje im je granica.

Komentari na članak

Vezani članci

Ansambl ZOOV – COOL

Međunarodni festival komorne glazbe

Ansambl ZOOV – COOL premijerno u Splitu predstavlja „Ratne kvartete“

Na MAGfestivalu nastupa novi ansambl ZOOV-COOL koji će splitskoj publici premijerno izvesti „Ratne kvartete“ nastale u ratnom periodu 1991. godine. Radi se o djelima hrvatskih skladatelja Anđelka Klobučara, Frane Paraća, Marka Ruždjaka i Željka Brkanovića iznimne umjetničke vrijednosti.

Teretana-vježbanje

Priprema za ljeto

Kako početi s vježbanjem?

Svi želimo izgledati lijepo i privlačno, a za taj je cilj potrebno malo više upornosti, discipline i poznavanje nekoliko osnovnih pravila.

Josip Baboselac II

Intervju: Josip Baboselac

Student KIF-a savjetuje: aktivirajte se po pitanju vježbanja i zdrave prehrane!

Želite li napraviti pozitivnu promjenu u životu koja će se odraziti ne samo na fizički izgled, već i na vaše zdravlje? Na pravom ste mjestu! U daljnjem tekstu otkrijte kako uskladiti prehranu, tjelovježbu i fakultetske obaveze.

https://pixabay.com/en/balance-beach-ocean-person-sand-1842292/

Jednostavan lijek za bolove

VIDEO: Jogom i pilatesom protiv bolova u leđima

Samo 30 minuta dnevno bavljenja jogom i pilatesom može vam pomoći da se riješite bolova u leđima. Sigurni smo da možete odvojiti toliko vremena samo za sebe. Pokušajte i vi!

foto

Slobodno vrijeme

Gitare, zdravlje i ovisnosti obilježit će prosinac u Klubu za mlade Zagreb

Donosimo vam popis aktivnosti koje će se ovog mjeseca održati u sklopu trogodišnjeg programa za mlade – Kluba za mlade Zagreb.