Lana Jurčević: Biti fit lavovski je posao!

FOTO: Pet savjeta Lane Jurčević kako biti fit

Lana Jurčević 7
Pogledaj fotogaleriju
Lana Jurčević
Lana Jurčević 1
Lana Jurčević 2
Lana Jurčević 3
Lana Jurčević 4

+3

Kako Lana Jurčević uspijeva ne samo zadržati formu nego i iz godine u godinu izgledati sve bolje, saznajte u tekstu.

Najbolji dokaz toga da se zdrav život i redovito vježbanje itekako isplate je pjevačica Lana Jurčević. Unatoč brojnim obvezama koje joj donosi uspješna glazbena karijera, a odnedavno i dužnost ambasadorice sve popularnijeg urbanog brenda sportske i bio prehrane Polleo Sport, Lana uspijeva ne samo zadržati formu nego i iz godine u godinu izgledati sve bolje. U čemu se krije njezina tajna?

U svakom medijskom i privatnom istupu Lana ženama poručuje da trebaju učiti na pogreškama i osvojiti svoj život. Vlast nad svojim tijelom znak je ultimativne ženske moći koja se nikako i nikada ne treba shvaćati olako.

Pronađite unutarnju moć uz ovih 5 savjeta pjevačke fitness lavice.

1. Duge šetnje

Zašto šetati? Postoji li bolji način za početak dana? Uz minimalnu pripremu koja uključuje dobar doručak bogat antioksidantima, sušenim voćem i zobenim pahuljicama, uskočite u ugodnu odjeću i kvalitetne tenisice, pa krenite jer šetnja na svježem zraku čini čuda za um i tijelo. Preporučljive lokacije su, naravno, šuma ili obližnji park, ali i šetnja kvartom je veliki korak. Hodanje budi tijelo, potiče cirkulaciju i sjajan je antistresni program, a ono što je najbolje – besplatno je! 

2. Čučnjevi

Možda ih znate kao squats? Iz osobnog iskustva mogu reći kako je riječ o iznimno efikasnim ciljanim vježbama za najpopularniji dio ženskog tijela. Važno je znati kako ih pravilno izvoditi: stanite tako da su vam noge malo šire od širine kukova, a spuštajte se toliko da koljenima ne prelazite vrhove stopala. Obavezno ponavljajte vježbu u serijama! Ako ste početnice, krenite s nekoliko serija po 10 ponavljanja uz male stanke. Ne zaboravite kako tijekom izvođenja čučnjeva postoji mogućnost istegnuća, stoga ne zaboravite na zagrijavanje, na svakodnevno suplementiranje vitaminima i na korištenje preparata za očuvanje zglobova. Ako ćete ih ispravno i redovito izvoditi, rezultati će vas oduševiti. Izazivam vas!

3. Bicikl

Biciklom na posao, u dućan, na kavu – biciklom uvijek i svugdje. Odaberite rutu koju volite i s užitkom pedalirajte koliko god možete. Na zraku ste i krećete se. Ne može bolje! 

4. Preskakanje konopca

Jeste li znali da je boksačima upravo ova vježba osnova zagrijavanja? To ne čudi s obzirom na to da čudotvorno djeluje na kondiciju, a mišići nogu, guze, trbuha i ruku intenzivno rade cijelo vrijeme. Osim toga, sjajna je vježba i za koordinaciju. Jedan skok, dvostruki skok, skok na jednoj nozi, ruke u križ – svejedno je! Pronađi svoj ritam i dijete u sebi. Ipak je ovo jedna od vježbi koja nas neodoljivo podsjeća na djetinjstvo.

5. Trbušnjaci

Prije ljeta zauzimaju tron jedne od najvažnijih vježbi u nizu jednostavnih, ali onih u mojoj fitness rutini. U teretani ili kod kuće – svejedno je. Pokušajte sljedeće: lezite na pod, ruke stavite ispod guze da budete stabilniji, a zatim dižite i spuštajte noge. Ovdje intenzivno rade mišići donjeg dijela trbuhe, stoga pazite – neće biti jednostavno, ali ne odustajte! Ili pokušajte ovako, bit će vam zabavnije: zamolite svoju djecu ili nekog od ukućana da vam pridrži stopala dok vi ravnih leđa podižete gornji dio tijela. Kako ništa ne volim prepustiti slučaju, uvijek se prije zagrijavanja dodatno oboružam fat burnerom te proteinima za mišićni rast nakon određenog seta vježbi. Vjerujte mi, nije teško, ali kao i u svemu u životu – važno je ustrajati. Ništa ne garantira uspjeh kao što to čini čelična volja!

Komentari na članak

Vezani članci

Autohop

5 savjeta Autohopa

Naučite putovati uz ograničeni budžet

Servis za dijeljenje vožnje Autohop dijeli i savjete o putovanju uz ograničeni budžet.

Studenska prehrana

Studenti žive nezdravo

Prosječan student na prvoj godini fakulteta udeblja se 12 kilograma

Odlaskom na studij daleko od kuće mnogi studenti po prvi put u životu postaju odgovorni za vlastite prehrambene navike, a nemaju baš uvijek vještine i motivaciju za kuhanjem zdravih obroka u kojima su uživali kod kuće.

Fitness

Jednostavni savjeti

YouTube kanali koji će vam pomoći doći do savršene forme

Pet YouTube kanala koji će vam pomoći postići ili zadržati željenu formu.

Morske radosti

Pet savjeta da vam mozak ostane aktivan kroz ljeto

Neka vam mozak ostane u formi do početka faksa!

Ljeto je vrijeme zasluženog odmora. Puštanja mozga na pašu, reklo bi se. Potrebno je to vrijeme iskoristiti za najbolji mogući odmor u kojemu vaš mozak ipak nešto radi, kako na jesen ne biste učili kako se pravilno drži kemijska!

Mršavljenje, jabuka

Sveučilište u Rijeci

Popularizacija zdrave prehrane na studentskom kongresu u Rijeci

Cilj je kongresa popularizirati zdravu prehranu te ukazati na neprilike koje nastaju kad je ona nepravilna. Pozvani su svi studenti koji žele predstavljati svoj rad te tematike, ali i oni koji žele znati više ili samo podržati projekt.