Lana Jurčević: Biti fit lavovski je posao!

FOTO: Pet savjeta Lane Jurčević kako biti fit

Lana Jurčević 7
Pogledaj fotogaleriju
Lana Jurčević
Lana Jurčević 1
Lana Jurčević 2
Lana Jurčević 3
Lana Jurčević 4

+3

Kako Lana Jurčević uspijeva ne samo zadržati formu nego i iz godine u godinu izgledati sve bolje, saznajte u tekstu.

Najbolji dokaz toga da se zdrav život i redovito vježbanje itekako isplate je pjevačica Lana Jurčević. Unatoč brojnim obvezama koje joj donosi uspješna glazbena karijera, a odnedavno i dužnost ambasadorice sve popularnijeg urbanog brenda sportske i bio prehrane Polleo Sport, Lana uspijeva ne samo zadržati formu nego i iz godine u godinu izgledati sve bolje. U čemu se krije njezina tajna?

U svakom medijskom i privatnom istupu Lana ženama poručuje da trebaju učiti na pogreškama i osvojiti svoj život. Vlast nad svojim tijelom znak je ultimativne ženske moći koja se nikako i nikada ne treba shvaćati olako.

Pronađite unutarnju moć uz ovih 5 savjeta pjevačke fitness lavice.

1. Duge šetnje

Zašto šetati? Postoji li bolji način za početak dana? Uz minimalnu pripremu koja uključuje dobar doručak bogat antioksidantima, sušenim voćem i zobenim pahuljicama, uskočite u ugodnu odjeću i kvalitetne tenisice, pa krenite jer šetnja na svježem zraku čini čuda za um i tijelo. Preporučljive lokacije su, naravno, šuma ili obližnji park, ali i šetnja kvartom je veliki korak. Hodanje budi tijelo, potiče cirkulaciju i sjajan je antistresni program, a ono što je najbolje – besplatno je! 

2. Čučnjevi

Možda ih znate kao squats? Iz osobnog iskustva mogu reći kako je riječ o iznimno efikasnim ciljanim vježbama za najpopularniji dio ženskog tijela. Važno je znati kako ih pravilno izvoditi: stanite tako da su vam noge malo šire od širine kukova, a spuštajte se toliko da koljenima ne prelazite vrhove stopala. Obavezno ponavljajte vježbu u serijama! Ako ste početnice, krenite s nekoliko serija po 10 ponavljanja uz male stanke. Ne zaboravite kako tijekom izvođenja čučnjeva postoji mogućnost istegnuća, stoga ne zaboravite na zagrijavanje, na svakodnevno suplementiranje vitaminima i na korištenje preparata za očuvanje zglobova. Ako ćete ih ispravno i redovito izvoditi, rezultati će vas oduševiti. Izazivam vas!

3. Bicikl

Biciklom na posao, u dućan, na kavu – biciklom uvijek i svugdje. Odaberite rutu koju volite i s užitkom pedalirajte koliko god možete. Na zraku ste i krećete se. Ne može bolje! 

4. Preskakanje konopca

Jeste li znali da je boksačima upravo ova vježba osnova zagrijavanja? To ne čudi s obzirom na to da čudotvorno djeluje na kondiciju, a mišići nogu, guze, trbuha i ruku intenzivno rade cijelo vrijeme. Osim toga, sjajna je vježba i za koordinaciju. Jedan skok, dvostruki skok, skok na jednoj nozi, ruke u križ – svejedno je! Pronađi svoj ritam i dijete u sebi. Ipak je ovo jedna od vježbi koja nas neodoljivo podsjeća na djetinjstvo.

5. Trbušnjaci

Prije ljeta zauzimaju tron jedne od najvažnijih vježbi u nizu jednostavnih, ali onih u mojoj fitness rutini. U teretani ili kod kuće – svejedno je. Pokušajte sljedeće: lezite na pod, ruke stavite ispod guze da budete stabilniji, a zatim dižite i spuštajte noge. Ovdje intenzivno rade mišići donjeg dijela trbuhe, stoga pazite – neće biti jednostavno, ali ne odustajte! Ili pokušajte ovako, bit će vam zabavnije: zamolite svoju djecu ili nekog od ukućana da vam pridrži stopala dok vi ravnih leđa podižete gornji dio tijela. Kako ništa ne volim prepustiti slučaju, uvijek se prije zagrijavanja dodatno oboružam fat burnerom te proteinima za mišićni rast nakon određenog seta vježbi. Vjerujte mi, nije teško, ali kao i u svemu u životu – važno je ustrajati. Ništa ne garantira uspjeh kao što to čini čelična volja!

Komentari na članak

Vezani članci

Izvor: Pinterest

Savjeti za sretniji život

Osam načina kako unijeti više sreće u svoj život

Donosimo vam nekoliko savjeta uz koje biste se mogli osjećati ispunjenije nego sada i u svoj život unijeti mnogo pozitivne energije.

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dk_2013-06-13_calisthenics_097hhh.jpg

Vježbanje i pravilna prehrana

Trikovi koji će vam pomoći da prirodnim putem dođete do savršenog izgleda

Kada ljudi počinju s treningom, često ne obraćaju pažnju na prehranu, već se koncentriraju samo na vježbanje. Ono donosi određene rezultate samo po sebi, no uz pravilan unos namirnica možete uvelike utjecati na bolje rezultate treninga.

spavanje

Ljetne noćne more

Sedam trikova za preživljavanje vrućih ljetnih noći

Donosimo vam sedam trikova kako preživjeti vruće ljetne noći bez klima-uređaja i kvalitetno se naspavati.

https://pixabay.com/en/bed-sleep-girl-white-tired-pillow-945881/

Savjeti

Dubok san iznimno je važan za vaše tijelo i um

Ako se zdravo hranite, često vježbate i znate kontrolirati svakodnevni stres, dobar san samo će upotpuniti vaš, ionako zdrav, način života i dovesti ga do vrhunca. Pročitajte par savjeta kako postići kvalitetan dubok san.

Motivacija

Zdrav duh u zdravom tijelu

Izgradnjom samopouzdanja poboljšajte vlastito zdravlje

Donosimo vam savjete koji će vam pomoći izaći iz vlastite sigurne zone te oblikovati samoopouzdanje i pozitivan stav koji vode do zdravlja.