Zdrava i brza prehrana

Do zdravog obroka za desetak minuta

Tuna salata

Donosimo nekoliko prijedoga zdravih i ukusnih obroka za čiju je pripremu dovoljno desetak minuta.

Sjedite cijeli dan na faksu i ne želite više jesti jednoličnu hranu iz menze jer vam organizmi žude za nečim zdravijim. Ljeto se bliži, nemate pretjerano vremena za kretanje, a i to što se krećete ne može kompenzirati ono pohano i pržene krumpiriće. Vrijeme je da uzmete svari u svoje ruke, odvojite desetak minuta za pripremu kvalitetnijih obroka koji će vas zasititi, a istovremeno neće naštetiti vašoj liniji. Naprotiv, navedeni će vam obroci pomoći da se osjećate bolje, zadovoljnije i da imate više energije preko dana.

Salata od tune

Salata od tune zaista je opširan pojam. Kako bismo izbjegli nezdraviju varijantu s tjesteninom ili rižom, u tunu možemo umiješati rajčicu, papriku, kukuruz ili grahorice poput graha, graška, leće i zanemarenoga slanutka koji je dobar za zdravlje srca i probave, a pomaže i u održavanju zdrave razine šećera u krvi. Budite kreativni, kombinirajte sastojke ili jednostavno ubacite ono što vam se nađe u frižideru. Dodate li i malo feta sira, nećete požaliti.

Piletina i povrće

Kao i prethodni prijedlog, i ovdje se možete poigrati svojim kulinarskim sposobnostima. Ispecite piletinu u gril tavi kako ne bi upila previše masti. Piletinu malo posolite i začinite po želji. Možete iskoristiti povrće iz recepta o tuni, ali piletina je izvrsna i u kombinaciji s brokulom, cvjetačom i mrkvom. Ako vam je majka poslala domaće povrće, ne možete poželjeti bolje. U slučaju da nije, u dućanima postoje vrećice smrznutoga povrća od kojih nema potrebe zazirati jer imaju kvalitetnu nutritivnu vrijednost.

Piletina i povrće, Foto: Pinterest
 
Posni sir i pureća salama

Kupite 10 dag pureće salame u komadu i dodajte ju u posni sir. Ponesite sa sobom rižine krekere ili integralno pecivo i hranjivi je obrok koji će vas zasititi spreman.   

Povrće i posni sir

Ponovno kombinirajte povrće po želji i ova vam jela nikada neće dosaditi. Jedite sezonsko povrće kada imate priliku, a ako ne, ne brinite. Ponuda smrznutoga povrća zaista je velika i neće vam dosaditi.

Posni sir i povrće, Foto: Pinterest
 
Kus-kus

Evo još jedan dodatak jelu. Kus-kus jelo je od pšenične krupice te jedna od glavnih namirnica afričke kuhinje. Izvrsna je zamjena za tjesteninu i rižu jer sadrži mnogo esencijalnih nutrijenata, ali i kalcij, magnezij, cink, željezo i vrlo je bogat proteinima. Još je jedna njegova velika prednost ta što se brzo kuha. Stavite grijati onoliko vode koliko ćete kus-kusa pripremiti. Kada voda zavrije, prelijte kus-kus, pustite da odstoji nekoliko minuta i spreman je. Možete ga dodati u salatu s tunom, može poslužiti kao prilog uz piletinu, a možete ga pomiješati s povrćem i dobiti vegetarijanski obrok. Mogućnosti su bezbrojne.

Nadamo se da vam se navedena jela čine ukusnima i da ćete ih probati. Javite nam jesu li vam se svidjela i slobodno nam pošaljite fotografije svojih zdravih jela i načine na koje ih pripremate.

Komentari na članak

Vezani članci

Rektorat Sveučilišta u Rijeci

„Mladi u suvremenom društvu“

Riječko sveučilište pokreće prvi studij za osposobljavanje stručnjaka za rad s mladima

Riječko sveučilište i Institut za društvena istraživanja potpisali su sporazum o pokretanju pilot-projekta cjeloživotnog učenja „Mladi u suvremenom društvu“. Riječ je o prvome studijskom programu u Hrvatskoj za osposobljavanje stručnjaka za rad s mladima.

I love internet

Beskorisno korisne stranice za koje niste znali da postoje

15 korisnih stranica za bolji život

Kada se probuditi i biti pun energije, koji film pogledati i na kojoj stranici izgubiti višak slobodnog vremena - samo su neki od primjera 15 beskorisno korisnih stranica koje bi život trebale učiniti lakšim.

hrana, jedenje, stol; izvor: https://unsplash.com/photos/y3aP9oo9Pjc

Mindfulness

Dokazano: Nema ništa loše u uživanju u hrani

U zadnje vrijeme pojam „mindfulness” došao je u središte pozornosti. Pokazalo se da posvećivanje veće pozornosti hrani može rezultirati gubitkom tjelesne mase te općenito zdravijim prehrambenim izborima.

djetelina s četiri lista-sreća

Znanstveni dokazi

Studenti koji pišu ispite sretnom kemijskom ostvaruju bolje rezultate

Sreća je važan dio našeg života jer sve što radimo smatramo kako ovisi o količini sreće koju imamo. Znanstvenici tvrde kako sreća ne postoji, već se radi o samoispunjavajućem proročanstvu.

Pržena hrana

Odvažna akcija

VIDEO: Ako niste zadovoljni izgledom hamburgera, tražite da vam naprave drugi!

Jeste li ikada uspjeli kupiti hamburger koji je po fotografiji na internetu odgovarao stvarnom izgledu? Nismo ni mi, bez brige.