Zrcalni odnos vas i vašeg tijela

8 navika koje će transformirati vaše zdravlje

Vježbanje, trčanje, hodanje; izvor: https://unsplash.com/photos/mNGaaLeWEp0

Ako ste se dosad uvjeravali da se nemate vremena brinuti za svoje zdravlje, krajnje je vrijeme da prestanete. Pitate se kako?

Put do zdravlja ne mora nužno biti toliko naporan. Primijenite sljedeće savjete u svojoj svakodnevici i s vremenom će vaš stari život bez ovih 8 blagotvornih navika postati nezamisliv. Vaše tijelo i um bit će vam zahvalni.

1. Započnite dan rutinom

Po jutru se dan poznaje, kaže stara poslovica. Način kojim započinjete dan izuzetno je važan za vaše raspoloženje koje će vas pratiti do sljedećeg počinka, stoga posvetite više pažnje vremenu prije odlaska na faks/posao kako biste iskoristili sav potencijal koje vam jutro nudi.

2. Zakažite buđenje svaki dan u isto vrijeme

Osnova jutarnje rutine jest buđenje u isto doba dana. Budući da samo nekolicini prvo predavanje počinje svaki dan u isto vrijeme, nekima se može činiti besmislenim, no ovo je ključna navika za ugodno dizanje iz kreveta.

3. Rastežite se

Jedna veoma korisna aktivnost koju možete uklopiti u jutarnju rutinu jest rastezanje. Ono će vam mišiće ukočene od spavanja pripremiti za nadolazeći dan te tako ublažiti šok buđenja. Rastezanjem se isto tako možete poslužiti u bilo koje doba dana kada osjećate da vam je neki dio tijela predugo mirovao.

4. Manje sjedenja, više stajanja

Prekomjerno sjedenje donosi loše posljedice našim leđima te time pogoršava naše držanje, a može i loše utjecati na naše zdravlje općenito. Zato ubuduće u situacijama kada niste primorani da sjedite, kao npr. u tramvaju ili dok čekate tramvaj, nastojte stajati, kao bonus – nećete se trebati brinuti o prepuštanju sjedala za starije.

5. Posvetite više pažnje hrani koju jedete

Ne morate u potpunosti promijeniti svoju prehranu, ali probajte uklopiti barem jednu zdravu namirnicu u svaki obrok. S vremenom ćete imati sve veću žudnju za zdravom hranom te ćete ubrzo opaziti kako napuštate tete u menzi bez deserta na tacni.

6. Pronađite 15 minuta za pospremanje svoje sobe

Kako biste izbjegli dugo i mukotrpno čišćenje sobe jednom tjedno, radije ju pospremajte svaki dan po 15-ak minuta. Htjeli vi to ili ne, vaša je soba okruženje u kojem boravite te vam ona služi kao podsjetnik vaše produktivnosti.

7. Ako je potrebno, zadrijemajte

Kada ste na rubu snage, a tek ste dogurali do prve polovice dana, polusatna siesta odlična je alternativa za energetska pića i za apsurdni broj kave. Kratki drijemež najekonomičnija je opcija koja će vam vratiti energiju i pomoći da prebrodite drugu polovicu dana.

8. Vrijeme za vas

Za kraj, pronađite vremena za sebe. Odredite jedan dio dana u kojem ste vi na prvom mjestu. Ispunite ovo vrijeme nekim svojim interesom ili nečim što vas zabavlja kako biste odahnuli od obaveza. Čitajte knjigu, pogledajte seriju ili jednostavno legnite i buljite u strop. Samo pazite da se ne zagledate predugo pa da se pogledat ću jednu epizodu serije ne pretvori u pogledao sam pet epizoda.

Komentari na članak

Vezani članci

Laptop i mobitel

Savjeti stručnjaka

Kako se nositi sa stresom uzrokovanim vijestima

Svi smo barem jednom iskusili koliko nas mediji i vijesti koje nam „serviraju“ iscrpljuju i ostavljaju pod stresom. Donosimo vam savjete kako s tim stresom izaći na kraj.

Ljepota lica

Zablude o njezi lica i tijela

Sedam "beauty" mitova koje trebate zaboraviti

Nemojte vjerovati svemu što čujete, posebno kada je u pitanju vaše tijelo. Iako su neki "beauty" savjeti koje ste pročitali na internetu, čuli od bake ili prijateljice postali ustaljeno pravilo, ne znači da su dobri za vaše zdravlje i ljepotu.

Žena koja spava

Predavanje o zdravlju

Na svoj dan žene uče kako tijelo tretirati s ljubavlju

Voditeljica programa za žensko zdravlje Viktorija Mišura održat će otvoreno predavanje „Funkcionalnost tijela u službi ženskog zdravlja” 8. ožujka u prostorijama Privatne prakse fizikalne terapije „Jadranka Brozd”.

sreća i zdravlje

Osmijeh na licu i tijelo puno energije

Povećajte razinu "hormona sreće" u svojemu tijelu uz ove savjete

Stanite na kraj izgovorima, podignite razinu serotonina i budite sretniji i zadovoljniji.

Teretana, vježbanje

Loše vijesti za sve kampanjce i lijenčine

Dva tjedna bez ikakvog vježbanja čini štetu tijelu

Znanstvenici su proveli istraživanje kako dva tjedna bez vježbanja utječe na organizam.