Zrcalni odnos vas i vašeg tijela

8 navika koje će transformirati vaše zdravlje

Vježbanje, trčanje, hodanje; izvor: https://unsplash.com/photos/mNGaaLeWEp0

Ako ste se dosad uvjeravali da se nemate vremena brinuti za svoje zdravlje, krajnje je vrijeme da prestanete. Pitate se kako?

Put do zdravlja ne mora nužno biti toliko naporan. Primijenite sljedeće savjete u svojoj svakodnevici i s vremenom će vaš stari život bez ovih 8 blagotvornih navika postati nezamisliv. Vaše tijelo i um bit će vam zahvalni.

1. Započnite dan rutinom

Po jutru se dan poznaje, kaže stara poslovica. Način kojim započinjete dan izuzetno je važan za vaše raspoloženje koje će vas pratiti do sljedećeg počinka, stoga posvetite više pažnje vremenu prije odlaska na faks/posao kako biste iskoristili sav potencijal koje vam jutro nudi.

2. Zakažite buđenje svaki dan u isto vrijeme

Osnova jutarnje rutine jest buđenje u isto doba dana. Budući da samo nekolicini prvo predavanje počinje svaki dan u isto vrijeme, nekima se može činiti besmislenim, no ovo je ključna navika za ugodno dizanje iz kreveta.

3. Rastežite se

Jedna veoma korisna aktivnost koju možete uklopiti u jutarnju rutinu jest rastezanje. Ono će vam mišiće ukočene od spavanja pripremiti za nadolazeći dan te tako ublažiti šok buđenja. Rastezanjem se isto tako možete poslužiti u bilo koje doba dana kada osjećate da vam je neki dio tijela predugo mirovao.

4. Manje sjedenja, više stajanja

Prekomjerno sjedenje donosi loše posljedice našim leđima te time pogoršava naše držanje, a može i loše utjecati na naše zdravlje općenito. Zato ubuduće u situacijama kada niste primorani da sjedite, kao npr. u tramvaju ili dok čekate tramvaj, nastojte stajati, kao bonus – nećete se trebati brinuti o prepuštanju sjedala za starije.

5. Posvetite više pažnje hrani koju jedete

Ne morate u potpunosti promijeniti svoju prehranu, ali probajte uklopiti barem jednu zdravu namirnicu u svaki obrok. S vremenom ćete imati sve veću žudnju za zdravom hranom te ćete ubrzo opaziti kako napuštate tete u menzi bez deserta na tacni.

6. Pronađite 15 minuta za pospremanje svoje sobe

Kako biste izbjegli dugo i mukotrpno čišćenje sobe jednom tjedno, radije ju pospremajte svaki dan po 15-ak minuta. Htjeli vi to ili ne, vaša je soba okruženje u kojem boravite te vam ona služi kao podsjetnik vaše produktivnosti.

7. Ako je potrebno, zadrijemajte

Kada ste na rubu snage, a tek ste dogurali do prve polovice dana, polusatna siesta odlična je alternativa za energetska pića i za apsurdni broj kave. Kratki drijemež najekonomičnija je opcija koja će vam vratiti energiju i pomoći da prebrodite drugu polovicu dana.

8. Vrijeme za vas

Za kraj, pronađite vremena za sebe. Odredite jedan dio dana u kojem ste vi na prvom mjestu. Ispunite ovo vrijeme nekim svojim interesom ili nečim što vas zabavlja kako biste odahnuli od obaveza. Čitajte knjigu, pogledajte seriju ili jednostavno legnite i buljite u strop. Samo pazite da se ne zagledate predugo pa da se pogledat ću jednu epizodu serije ne pretvori u pogledao sam pet epizoda.

Komentari na članak

Vezani članci

neuron

Novo otkriće

Otkriven proces koji regulira zaboravljanje

Ako ste i vi frustrani zbog čestog zaboravljanja pogledajte što se zapravo događa u našem mozgu.

burnout01

Nemojte ignorirati simptome

Iscrpljenost kao sastavni dio studentskog života

Emotivna iscrpljenost pogađa sve više studenata, a najčešće se manifestira u obliku umora i lijenosti. Postoje vidljivi i manje vidljivi simptomi koje je važno na vrijeme uočiti i poduzeti korake kako bi se što prije oporavili.

Debljina

Prekomjerna tjelesna težina

Po broju pretilih Hrvatska visoko na listi zemalja EU

Hrvatska je među 28 članica Europske unije na osmom mjesto po broju pretilih ljudi. Da je situacija alarmanta, pokazuju i visoki postotci koje je donio Eurostat.

http://cdn.theatlantic.com

Savjet dana

Savjet: riješite se mrlja od znoja na lak način

Otkrivamo vam nekoliko jednostavnih načina da se riješite neugodnih mrlja.

Motivacija

Zdrav duh u zdravom tijelu

Izgradnjom samopouzdanja poboljšajte vlastito zdravlje

Donosimo vam savjete koji će vam pomoći izaći iz vlastite sigurne zone te oblikovati samoopouzdanje i pozitivan stav koji vode do zdravlja.