Jesenski dani

6 načina prirodne prevencije prehlade

https://pixabay.com/en/young-woman-girl-concerns-rest-2239269/

Iako je mnogima jesen najdraže godišnje doba uz ispijanje čaja i kišne dane, ona ima jednu negativnu nuspojavu – prehladu. Kako biste spriječili posjete ljekarni, postoje prirodni načini prevencije – poput određene vrste hrane ili održavanja higijene.

Neočekivani i nagli dolazak niskih temperatura sa sobom je doveo opasnost prehlade. Šmrcanje, ogroman broj paketa maramica, kapi za nos i kašalj samo čekaju da se prišuljaju i zagorčaju početak akademske godine Kako bi se mjesec brucošijada ipak odradio u potpunosti, donosimo nekoliko savjeta prirodne prevencije.

1. San

Spavanje je ključno za održavanje normalnoga imunološkog sustava. Osobe koje ne spavaju dovoljan broj sati podložnije su prehladama i virusima. Preporuča se osam sati sna dnevno kako bi tijelo bilo zdravije.

2. Vježbanje

Pozitivan učinak na imunološki sustav ima i redovito vježbanje. Za vrijeme fizičke aktivnosti imunološke stanice brže cirkuliraju kroz tijelo i bolje uništavaju viruse i bakterije. Vježbanje također može pomoći pri rješavanju bakterija iz dišnog i plućnog sustava.

3. Meditacija

Meditacija nema pozitivan učinak samo na um, već i na tijelo. Opuštanje tijekom meditacije podiže razinu endorfina, smanjuje razinu kortizola te pomaže tijelu da se obrani od virusa.

FOTO: Pixabay

4. Pranje ruku

Redovito pranje ruku jedna je od najvažnijih stavki prilikom obrane od prehlade. Najlakši način prenošenja prehlade jest da zaražena osoba kihne u ruku, zatim dira određene javne objekte te započne širenje virusa. Virusi na objektima mogu preživjeti satima, stoga je važno uvijek prati ruke te nositi rukavice kada je moguće.

5. Bazga

Preporuča se uklopiti bazgu u bilo kojem obliku u dnevnu prehrambenu rutinu. Bazga ima antivirusno djelovanje te stimulira imunitet. Moguće ju je konzumirati kao sok ili u kapsulama.

6. Hrana

Postoje namirnice koje imaju izrazito antivirusno djelovanje te bi njihovu konzumaciju trebalo povećati za vrijeme sezone prehlade. Neke od njih jesu: češnjak, citrusno voće poput limuna ili mandarine, zatim luk i riba. Preporuča se i što veći unos kako bi se toksini što prije izbacili iz tijela.

Komentari na članak

Vezani članci

Clean sleeping je najveći zdravstveni trend 2017

Kvalitetan san

"Clean sleeping" najveći je zdravstveni trend 2017.

Nedostatak sna može prouzrokovati velike zdravstvene probleme. Ako vas zanima razlog tome i kako se nositi s njime, ovo je članak za vas.

Jesenska priča o štitnjači

Otvorenje izložbe

Stručnjaci ispričali „Jesensku priču o štitnjači”

Hrvatska udruga za bolesti štitnjače otvorila je izložbu akademske slikarice Zorice Turkalj. Idući pothvat čini u suradnji s udrugom Mogu sve. Naime, pripremaju puštanje tisuća lampiona na zagrebačkim fontanama.

Akcija „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“– gradonačelnik Zagreba Milan Bandić

Akcija „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“

FOTO: Svijet u zagrljaju povodom Međunarodnog dana rijetkih bolesti

Cilj međunarodne inicijative „Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke“ postignut je. Glas oboljelih čuo se u javnosti koja im je pružila razumijevanje i podršku upravo putem fotografija zagrljaja koje su pristizale svakodnevno.

Doručci u kojima su uživale najproduktivnije osobe u povijesti

Zdravlje, produktivnost i kreativnost započinju pravim doručkom

Doručci u kojima su uživale najproduktivnije osobe u povijesti

Donosimo vam deset jela kojima su svoj dan započinjale neke od najutjecajnijih ličnosti u povijesti. Njihovi su ukusi bili sve samo ne dosadni i jednolični.

Zaklada Ana Rukavina

Zaklada Ana Rukavina

Akcija upisa u Registar dobrovoljnih darivatelja krvotvornih matičnih stanica

Akcija upisa u Registar održat će se 11. travnja u ambulanti Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Mogu se upisati svi zdravi građani od 18 do 40 godina starosti.