Jesenski dani

6 načina prirodne prevencije prehlade

https://pixabay.com/en/young-woman-girl-concerns-rest-2239269/

Iako je mnogima jesen najdraže godišnje doba uz ispijanje čaja i kišne dane, ona ima jednu negativnu nuspojavu – prehladu. Kako biste spriječili posjete ljekarni, postoje prirodni načini prevencije – poput određene vrste hrane ili održavanja higijene.

Neočekivani i nagli dolazak niskih temperatura sa sobom je doveo opasnost prehlade. Šmrcanje, ogroman broj paketa maramica, kapi za nos i kašalj samo čekaju da se prišuljaju i zagorčaju početak akademske godine Kako bi se mjesec brucošijada ipak odradio u potpunosti, donosimo nekoliko savjeta prirodne prevencije.

1. San

Spavanje je ključno za održavanje normalnoga imunološkog sustava. Osobe koje ne spavaju dovoljan broj sati podložnije su prehladama i virusima. Preporuča se osam sati sna dnevno kako bi tijelo bilo zdravije.

2. Vježbanje

Pozitivan učinak na imunološki sustav ima i redovito vježbanje. Za vrijeme fizičke aktivnosti imunološke stanice brže cirkuliraju kroz tijelo i bolje uništavaju viruse i bakterije. Vježbanje također može pomoći pri rješavanju bakterija iz dišnog i plućnog sustava.

3. Meditacija

Meditacija nema pozitivan učinak samo na um, već i na tijelo. Opuštanje tijekom meditacije podiže razinu endorfina, smanjuje razinu kortizola te pomaže tijelu da se obrani od virusa.

FOTO: Pixabay

4. Pranje ruku

Redovito pranje ruku jedna je od najvažnijih stavki prilikom obrane od prehlade. Najlakši način prenošenja prehlade jest da zaražena osoba kihne u ruku, zatim dira određene javne objekte te započne širenje virusa. Virusi na objektima mogu preživjeti satima, stoga je važno uvijek prati ruke te nositi rukavice kada je moguće.

5. Bazga

Preporuča se uklopiti bazgu u bilo kojem obliku u dnevnu prehrambenu rutinu. Bazga ima antivirusno djelovanje te stimulira imunitet. Moguće ju je konzumirati kao sok ili u kapsulama.

6. Hrana

Postoje namirnice koje imaju izrazito antivirusno djelovanje te bi njihovu konzumaciju trebalo povećati za vrijeme sezone prehlade. Neke od njih jesu: češnjak, citrusno voće poput limuna ili mandarine, zatim luk i riba. Preporuča se i što veći unos kako bi se toksini što prije izbacili iz tijela.

Komentari na članak

Vezani članci

zubi

Kvarljivi zubi?

Genetički čimbenici koji utječu na zdravlje zubi

Pet faktora u kojima genetika ima velik utjecaj na kvarenje zubi.

Fotografijom zagrljaja podržite osobe s rijetkim bolestima – Gala

„Zagrli za Guinness, zagrli za rijetke!“

Fotografijom zagrljaja podržite osobe s rijetkim bolestima

Akcija se provodi povodom Međunarodnog dana rijetkih bolesti, koji se u cijelom svijetu obilježava 29. veljače. Cilj je upoznati javnost s potrebama i problemima osoba koje boluju od rijetkih bolesti.

Studenska prehrana

Studenti žive nezdravo

Prosječan student na prvoj godini fakulteta udeblja se 12 kilograma

Odlaskom na studij daleko od kuće mnogi studenti po prvi put u životu postaju odgovorni za vlastite prehrambene navike, a nemaju baš uvijek vještine i motivaciju za kuhanjem zdravih obroka u kojima su uživali kod kuće.

Ljubavni par

Prednosti aktivnog seksualnog života

12 problema koje trebate riješiti seksom

Postoje brojne blagodati redovitog seksa. Saznajte kako njime riješiti neke od problema s kojima se svakodnevno suočavate.

Radionica o prevenciji vršnjačkog nasilja

Liga za prevenciju ovisnosti

Rad na prevenciji vršnjačkog nasilja u Info zoni

–Svako ljudsko biće ima potrebu da bude saslušano i da ima stvarnu životnu moć. – upozoravaju iz Lige za prevenciju ovisnosti