Digitalni marketing

Visoko učilište Algebra pokreće preddiplomski i diplomski studij digitalnog marketinga

Digital m

Prepoznajući sve veću ulogu digitalnih tehnologija u marketinškim aktivnostima organizacija Visoko učilište Algebra, prvo u ovom dijelu Europe, pokreće novi preddiplomski i diplomski studij koji se usredotočava upravo na vještine koje su na tržištu rada sve traženije.

Digitalni marketing dinamično je područje bez kojega je danas nemoguće kvalitetno poslovati, a digitalne marketinške vještine su prema podacima s LinkedIna bile među deset najtraženijih u prošloj godini. Klasični marketing polako odlazi u povijest, a toga su svjesni i na Visokom učilištu Algebra na kojemu ove godine pokreću stručni preddiplomski i specijalistički diplomski studij digitalnog marketinga. U Algebri tvrde da će osobe koje završe ovaj studiji biti odmah spremne preuzeti radne zadatke, a u tome će im uvelike pomoći i obavljanje stručnih praksi tijekom studiranja.

Zašto je Alegbra odlučila uvesti ovaj ambiciozni program pojasnio je i mr.sc. Mislav Balković, dekan Visokog učilišta Algebra:

– Nove studije digitalnog marketinga pokrećemo potaknuti trendovima koji su i više nego očiti: sve je veći pritisak na stručnjake za marketing u svim vrstama organizacija da svoju komunikaciju prilagode onomu što suvremeni potrošači i javnost očekuju, a digitalne tržišne komunikacije danas uvelike utječu na to kako se pojedina institucija, organizacija, tvrtka ili proizvod doživljavaju u javnosti. Novi studijski programi pažljivo su odabrana kombinacija marketinških i tehnoloških znanja s ciljem stjecanja konkretnih vještina s kojima će pojedinci koji diplomiraju na ovim studijima biti konkurentni na tržištu rada. Voditelji marketinga u današnjem su svijetu uvijek među čelnim ljudima svake organizacije te obavljaju ključne poslove za uspjeh tih organizacija.

Na razvoju novih studijskih programa, osim tima Visokog učilišta Algebra, gotovo dvije godine radili su i brojni stručnjaci za digitalni marketing iz renomiranih hrvatskih tvrtki i marketinških agencija.

Stručni preddiplomski studij digitalnog marketinga obuhvaća 30 kolegija i dva obvezna praktična projekta u suradnji s poslodavcima koji omogućuju praksu studentima. Studenti će ovladati komunikacijom na društvenim mrežama, analitičkim online sustavima i sustavima za plasiranje oglasa, kao što su Google Analytics i Google AdWords. Da ne bi sve ostalo na teoriji, proći će i kroz praktične procese poput razvoja internetskih aplikacija, razvoja i organizacije multimedijskih i tekstualnih sadržaja, vođenja digitalnih projekata i e-poslovanja.

Specijalstički diplomski stručni studij Digitalnog marketinga osigurava znanja i vještine koje se odnose na poslovne primjene u digitalnom marketingu te integriranje, analizu i interpretiranje marketinških podataka u digitalnom obliku.

Mislite da ste prava osoba za ovaj studij i željele biste se okušati u vodama digitalnog marketinga? Onda više informacija možete potražiti na stranicama Visokog učilišta Algebra.

Komentari na članak

Vezani članci

Stablo znanja

Studentski projekt

Otvoreno „Stablo znanja”, prvi centar za tehnologiju namijenjen studentima

– Ovim projektom želimo mladima ponuditi osnovne alate za rad i potaknuti ih da se uključe u razvoj vlastitih i timskih projekata. – poručio je inicijator projekta Marko Komerički.

Ohrid

Filozofijada u Makedoniji

Studenti filozofskih i filoloških fakulteta okupit će se u Ohridu

Filozofijada 2018. okupit će mlade iz jugoistočne Europe, ali ovaj put u Ohridu. Događaj će se odvijati od 28. travnja do 3. svibnja natjecanjima u sportu, debati i kvizovima. Prijave traju do 20. veljače 2018.

Održan Tjedan karijera 2017.

Fakultet organizacije i informatike

Rekordan odaziv poslodavaca i studenata na Tjednu karijera

– Najviše nas veseli to što su predstavnici poslodavaca i sami studenti prepoznali važnost ovog karijernog događaja i što su aktivno doprinijeli da šesti Tjedan karijera bude najbolji do sada. – istaknula je doc. dr. sc. Renata Mekovec

Društvene mreže

Edukacija

Besplatna akademija digitalnog marketinga za studente

– Cilj je ove akademije dati studentima uvid u širok svijet digitalnog marketinga te ih usmjeriti prema području koje im najbolje leži. Tijekom tri mjeseca studenti će se upoznati s raznim područjima kojima se digitalne agencije bave, iskusiti dinamičnost agencijskog posla i na kraju dobiti potvrdu za stečene vještine – rekla je Iva Gotlin.

Sveučilište u Zadru

Klub studenata informacijskih znanosti Ex libris

Besplatna mala knjižnica za studente i profesore Sveučilišta u Zadru

Ispred zgrade Sveučilišta u Zadru na Novom kampusu nalazi se drvena kućica prepuna knjiga koje možete posuditi. Riječ je o projektu „Besplatna mala knjižnica“ u organizaciji Kluba studenata informacijskih znanosti Ex libris.