Nagrađivanje inovativnih poslovnih modela

Započelo studentsko natjecanje Pokretač, a najbolje očekuju bogate novčane nagrade i roboti

Pokretač, vizual

Svoj inovativni poslovni model studenti iz cijele Hrvatske mogu prijaviti na natjecanje Pokretač do 15. svibnja. Najbolje tri ideje nagradit će se novčanim nagradama u ukupnom iznosu od 9000 kn te dvama STEMI hexapod robotima.

Udruga Studentski informativni kutak otvorila je prijave za natjecanje pod nazivom Pokretač kako bi studente upoznala s društvenim poduzetništvom te sa stvaranjem poslovnih modela kroz business model canvas metodologiju. 

Čovječanstvo se, naime, suočava s mnogim problemima – od siromaštva, nejednakosti i održavanja mira u svijetu pa sve do klimatskih promjena i narušavanja bioraznolikosti. Pregled takvih problema dao je UN postavljajući 17 samoodrživih razvojnih ciljeva. Kao odgovor na te izazove u zadnjih stotinjak godina javilo se tzv. društveno poduzetništvo, koje u prvi plan stavlja upravo rješavanje društvenih problema. 

U studentskom natjecanju mogu sudjelovati svi studenti i studentice (redovni i izvanredni) koji studiraju na jednom od hrvatskih sveučilišta, veleučilišta ili visokih škola, a koji su hrvatski državljani. Sudjelovanje je moguće pojedinačno ili u timu do dvije osobe. Zadatak je sudionika Pokretača napraviti svoj prvi korak u poduzetništvu – odabrati jednu od zadanih kategorija (zdravstvo, obrazovanje, očuvanje dostatnosti hrane i vode – proizvodnja, mir i sigurnost, ekonomija) i osmisliti inovativni poslovni model koji će rješavati važan društveni problem unutar nje.

U prvom online dijelu natjecanja rade svoj business model canvas odgovarajući na sve smjernice u propisanom obrascu, a rješenja šalju do 15. svibnja. Deset odabranih finalista svoja rješenja usmeno predstavljaju žiriju u završnici natjecanja zakazanoj za 29. svibnja – u pitch formatu.

Na svečanoj završnici, prva će tri sudionika (tima), prema odabiru žirija, kojeg čine predstavnici Udruge, partnera natjecanja tvrtke STEMI i sponzora OTP banke, osvojiti sljedeće nagrade:

  • 1. mjesto – 4500 kn + STEMI hexapod
  • 2. mjesto – 2500 kn + STEMI hexapod
  • 3. mjesto – 2000 kn.

STEMI hexapodi uručit će se na samoj završnici, a novčane nagrade OTP banke isplatit će se po završetku natjecanja na Mastercard prepaid kartici OTP banke u ukupnom iznosu jednom sudioniku (ako) je student samostalno sudjelovao u natjecanju) ili će se podijeliti na jednake iznose i isplatiti svakom od sudionika ako je u timu više osoba. 

Sve o načinu prijave i dodatne informacije nalaze se na stranici sik.hr/pokretac te na Facebook stranici natjecanja.

Komentari na članak

Vezani članci

Squash

Zagrebački sveučilišni savez poziva

Sveučilišno prvenstvo grada Zagreba u squashu

Zagrebački sveučilišni savez organizira sveučilišno prvenstvo grada Zagreba u squashu 29. ožujka 2014. u Vita fitness&spa centru.

Pobjednički tim  L'Oreal Brandstorm

Studentsko marketinško natjecanje

Zagrebački tim RIT borit će se u Parizu za nagradu vrijednu 10 000 eura

„Osim samog nagrađivanja i poticanja mladih na angažirani intelektualni rad, projekt Brandstorm je izuzetno važan najviše zato što okuplja studente različitih specijalizacija s različitih sveučilišta iz cijelog svijeta, pružajući svim sudionicima jednaku mogućnost da pokažu svoj talent, kreativnost i inovativnost", naglašava Brigitte Streller.

1

„International Video Pitch Competition“

Predstavljanjem vlastite poslovne ideje studenti mogu osvojiti vrijedne nagrade

Sveučilište u Osijeku jedan je od organizatora međunarodnog natjecanja na kojem imate priliku predstaviti vlastitu ideju, dobiti povratnu informaciju o njoj i osvojiti vrijedne nagrade.

IdejaXica

Natječaj za studente

Prijave na IdejaXica

U sklopu festivala marketinških komunikacija „Dani komunikacija“ održat će se natjecanje za studente pod nazivom IdejaXica.

Završnica Case Study Competitiona 2017.

Studentsko natjecanje

Doznajemo tko je impresionirao poduzeća u završnici „Case Study Competitiona”

Proglašeni su pobjednički timovi koji su najviše impresionirali poduzeća svojim kreativnim i inovativnim idejama, ali i prezentacijom istih u završnici „Case Study Competitiona”. Donosimo vam imena najboljih.