Održana prva radionica eSTUDENTa

Započela edukacijska faza Business Plan Contesta 2014.

eSTUDENT Startup

Studentska udruga eSTUDENT je u suradnji sa Zagrebačkom bankom 19. veljače 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu organizirala prvu radionicu u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contest. Radionicu na temu „Uvod u Lean Startup: Kako pokrenuti (drugačiji) projekt“ vodio je Ratko Mutavdžić, osnivač i direktor tvrtke PROJEKTURA.

Studentska udruga eSTUDENT je u suradnji sa Zagrebačkom bankom 19. veljače 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu organizirala prvu radionicu u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contest. Radionicu na temu „Uvod u Lean Startup: Kako pokrenuti (drugačiji) projekt“  vodio je Ratko Mutavdžić, osnivač i direktor tvrtke PROJEKTURA.

Ratko Mutavdžić prisutnima je približio pojam „lean startupa“ služeći se učenjima Stevea Blanka te definirao startup kao „privremenu organizaciju u potrazi za nebrojivim i skalabilnim poslovnim modelom“. Pritom je objasnio 5 osnovnih principa startupa počevši od definiranja tko je poduzetnik i što sve spada u poduzetništvo, do jednog od najvažnijih koncepata poduzetništva, build-measure-learn koncepta, kao iterativnog procesa. Također, dao je i odgovore na vrlo važna pitanja kao što su: Kako značajno poboljšati vrijeme nastanka proizvoda? Koje tehnike primijeniti prilikom praćenja razvoja projekta i kako izbjeći najveće rizike za startup tvrtke?

Radionicu je zaključio naglašavanjem važnosti postavljanja i validiranja hipoteza te traženja odgovora na nepoznanice u što ranijoj fazi razvoja projekta kako bi se na kraju samo stvarne potrebe krajnjih korisnika pretvorile u proizvod, što je dobar preduvjet za uspješnost startupa.

Business Plan Contest je natjecanje koje studente s poduzetničkim ambicijama potiče na razvoj ideja i omogućuje njihovu razradu u obliku poslovnog plana. Osnovni smisao projekta je pružiti priliku studentima sa stvarnom idejom da kroz edukaciju u sklopu natjecanja razviju i usavrše svoju ideju tako da ona bude primjenjiva i pogodna za realizaciju. Spomenuta edukacijska faza uslijedila je nakon odabira 26 najboljih timova koji su ušli u drugu fazu natjecanja.

Za sve dodatne informacije možete posjetiti web stranicuFacebook stranicu ili kontaktirati organizatore na bpc@estudent.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

HSZ u Izraelu

Hrvatski studentski zbor u Izraelu

HSZ sudjelovao na međunarodnoj studentskoj konferenciji u Izraelu

Tema konferencije pod nazivom „Our roll as young leaders in global world” okupila je studentske predstavnike gotovo svih krovnih studentskih unija država iz Europe.

SCZG izvana

Priopćenje SZZG-a

Zbor predložio nove cijene studentskog smještaja

Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu uputio je predstavnicima medija priopćenje vezano uz poskupljenje studentskog smještaja u Zagrebu koje prenosimo u cijelosti.

Vip alumni program

Prilika za mlade i visokoobrazovane bez radnog iskustva

Vipnet pokrenuo natječaj za dvostruko veću, drugu generaciju Vip alumni programa

U godinu dana Vipnet će u svakog kandidata uložiti preko 100 tisuća kuna kroz plaću koja će iznositi 6 tisuća kuna bruto, edukacije, program međunarodne razmjene i ostale pogodnosti. Prijavi se i ti!

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.