Održana prva radionica eSTUDENTa

Započela edukacijska faza „Business Plan Contesta" 2014.

eSTUDENT Startup

Studentska udruga eSTUDENT je u suradnji sa Zagrebačkom bankom 19. veljače 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu organizirala prvu radionicu u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contest. Radionicu na temu „Uvod u Lean Startup: Kako pokrenuti (drugačiji) projekt“ vodio je Ratko Mutavdžić, osnivač i direktor tvrtke PROJEKTURA.

Studentska udruga eSTUDENT je u suradnji sa Zagrebačkom bankom 19. veljače 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu organizirala prvu radionicu u sklopu studentskog natjecanja Business Plan Contest. Radionicu na temu „Uvod u Lean Startup: Kako pokrenuti (drugačiji) projekt“  vodio je Ratko Mutavdžić, osnivač i direktor tvrtke PROJEKTURA.

Ratko Mutavdžić prisutnima je približio pojam „lean startupa“ služeći se učenjima Stevea Blanka te definirao startup kao „privremenu organizaciju u potrazi za nebrojivim i skalabilnim poslovnim modelom“. Pritom je objasnio 5 osnovnih principa startupa počevši od definiranja tko je poduzetnik i što sve spada u poduzetništvo, do jednog od najvažnijih koncepata poduzetništva, build-measure-learn koncepta, kao iterativnog procesa. Također, dao je i odgovore na vrlo važna pitanja kao što su: Kako značajno poboljšati vrijeme nastanka proizvoda? Koje tehnike primijeniti prilikom praćenja razvoja projekta i kako izbjeći najveće rizike za startup tvrtke?

Radionicu je zaključio naglašavanjem važnosti postavljanja i validiranja hipoteza te traženja odgovora na nepoznanice u što ranijoj fazi razvoja projekta kako bi se na kraju samo stvarne potrebe krajnjih korisnika pretvorile u proizvod, što je dobar preduvjet za uspješnost startupa.

Business Plan Contest je natjecanje koje studente s poduzetničkim ambicijama potiče na razvoj ideja i omogućuje njihovu razradu u obliku poslovnog plana. Osnovni smisao projekta je pružiti priliku studentima sa stvarnom idejom da kroz edukaciju u sklopu natjecanja razviju i usavrše svoju ideju tako da ona bude primjenjiva i pogodna za realizaciju. Spomenuta edukacijska faza uslijedila je nakon odabira 26 najboljih timova koji su ušli u drugu fazu natjecanja.

Za sve dodatne informacije možete posjetiti web stranicuFacebook stranicu ili kontaktirati organizatore na bpc@estudent.hr.

Komentari na članak

Vezani članci

Poslovni čovjek

Erasmus+ projekt SILICE

Na VERN'u počinju radionice socijalnog poduzetništva za izraelske i indijske menadžere

Od 13. do 15. studenog održat će se treninzi za menadžere budućih SinnoLab-ova. Polaznici će obrađivati teme poput uloge inkubatora u razvoju inovacija, razlika između društvenog aktivizma i socijalnog poduzetništva.

FER pogled sa ulice

Predavanje na FER-u

Predstavnici renomiranih hrvatskih tvrtki na otvorenju Elektroboja

Jedinstveno natjecanje u osmišljanju praktičnih rješenja iz područja elektrotehnike započinje predavanjem koje će studentima olakšati sudjelovanje. Govorit će predstavnici RIMAC Automobila, Telegre, Global Logica i drugi.

Radionice komunikacijskih i prezentacijskih vještina

projekt „Mali pokretači promjena”

Počinju radionice komunikacijskih i prezentacijskih vještina i Male govorničke škole

U Osnovnoj školi Gornje Vrapče započinju radionice komunikacijskih i prezentacijskih vještina u organizaciji ISUM-a.

Slikarstvo

Serija strukovnih radionica

Kreativci postaju profesionalni umjetnici zahvaljujući HDLU-u Zagreb

HDLU Zagreb organizira seriju besplatnih strukovnih radionica vizualnih komunikacija i kulturnog marketinga namijenjenih zainteresiranim likovnim umjetnicima. Prijave za sudjelovanje traju do 5. rujna.

Zlatni index 2017

Nagrada poduzećima

Predstavnici studentskih zborova i udruga odlučuju kome u ruke ide Zlatni indeks

Najaktivniji studentski zborovi i udruge poslat će svoje predstavnike u Zagreb kako bi formirali Povjerenstvo koje će odlučiti kojima će se poduzećima dodijeliti nagrada Zlatni indeks u sljedećim kategorijama: stručne prakse, stipendije, ulaganje u studentske udruge i projekte, stručna potpora i organiziranje projekata te imidž.