Javni prijevoz

Zagrebački studenti žale se na liniju 215 koja prometuje do Kampusa; oglasili su se iz ZET-a

FOTO

„ZET-ov autobus 215 vrlo često kasni, ponekad i po 20-30 minuta, pa sam primorana otići taksijem na fakultet. Nikad ne znam sa sigurnošću kad će stići, pa uvijek moram krenuti puno ranije”, priča studentica s Hrvatskih studija.

Zagrebački studenti, pričaju nam, nerijetko se susreću s problemom velikog kašnjenja ZET-ove autobusne linije 215 koja vozi na relaciji Kvaternikov trg – Trnava, a kojom ih putuje značajan broj jer prolazi preko kampusa Borongaj. Tvrde da se autobus, iako bi trebao voziti svakih 10 minuta, jednostavno ne pojavi i po 30 minuta, a onda u roku od 5 minuta stignu dva.

Na stanici tako bude mnogo onih koji kasne na predavanja, što im nije prihvatljivo ponajviše zbog toga što plaćaju uslugu prijevoza.

Violeta, studentica na Hrvatskim studijima, tvrdi: 

– Smatram kako je kampus Borongaj loše povezan s ostatkom grada, a kako živim na Kvatriću, najbliži put mi je autobusnom linijom 215. No, iako je najbliži put, nije nužno i najbrži. ZET-ov autobus 215 vrlo često kasni, ponekad i po 20-30 minuta, pa sam primorana otići taksijem na fakultet. Nikad ne znam sa sigurnošću kad će stići, pa uvijek moram krenuti puno ranije. Naravno, znam da se neke okolnosti ne mogu predvidjeti, ali smatram da bi se o vremenu polaska i dolaska ove linije ipak moglo malo više voditi računa.

Zatražili smo obrazloženje problematike od ZET-a te nam je pristigao odgovor iz Odjela za odnose s javnošću. Predstavnik tvrdi da linija 215 prometuje kompleksnom cestovnom dionicom, a tijekom dana smanjena je protočnost zbog intenzivnog prometa ostalih sudionika. Nadalje, kaže da na redovitost polazaka znatno utječu i radovi zbog kojih je zatvoren dio Ulice Donje Svetice, što zagušuje promet i Borongajskom cestom, kao i Planinskom ulicom.

Gužva ne obuhvaća sve vozne redove istim intenzitetom te autobusi koji tek trebaju doći u zonu najvećeg opterećenja ipak voze u nešto boljim uvjetima zbog čega se povremeno smanjuje razmak između vozila na liniji u odnosu na autobus koji je privremeno u najvećem prometnom opterećenju, objašnjava.

– Prometni uvjeti diktiraju dinamiku prijevozne usluge, a nakon što se smanji gužva, u relativno kratkom vremenskom intervalu, autobusi počinju voziti prema predviđenom planu i u skladu s planiranim razmacima. Ulažemo znatne napore kako bi se utjecaj vanjskih čimbenika sveo na najmanju moguću mjeru. – zaključak je ZET-a. 

Komentari na članak

Vezani članci

Spužvabob čeka bus

Antonela Bulajić

Izbjeći hitove Mitra Mirića

Za sve one koji su mislili da je vožnja autobusom zanimljiva i sve one koji su mislili da nije.

Norijada

Posebna regulacija prometa u Zagrebu

Izmjene u prometu povodom obilježavanja Dana zagrebačkih maturanata

Na Dan zagrebačkih maturanata očekuju se povremena zaustavljanja i preusmjeravanja linija u tramvajskom i autobusnom prometu.

Naslovnica

Javni gradski prijevoz

ZET vraća novac kupcima karata po starim cijenama!

Novac će biti vraćen i putnicima s unaprijed kupljenim godišnjim kartama, adekvatno broju mjeseci, odnosno valjanosti karata u razdoblju od primjene novog cjenika.

Javni gradski prijevoz

Nove cijene

Niža cijena javnog gradskog prijevoza

Od sutra će se jeftinije plaćati karte za jedan smjer te dnevne, trodnevne i tjedne karte javnog gradskog prijevoza.

Grafit: how long could you..

Josip Maslov

Studenti su budući nosioci društva, ali su neki od njih idioti

Sarma i student. Hmmmmm. Mogao bih reći da je prosječan hrvatski student poput sarme, poput trudbeničke sarme stare majke poslane autobusom u Zagreb. Čim je malo jače podgriješ ona se lako raspada. Tako i student,  čim ga malo jače pogurneš, čim mu staviš i najmanji pritisak na leđa on ima tendenciju da se raspadne.