Sveučilište u Dubrovniku

„Umjetna inteligencija, roboti i mediji“ tema su 11. Dubrovačkih medijskih dana

Sveučilište u Dubrovniku

Međunarodna znanstvena konferencija Dubrovački medijski dani održat će se 30. i 31. listopada u Kampusu Sveučilišta u Dubrovniku.

Međunarodna znanstvena konferencija 11. Dubrovački medijski dani (DMD) s temom „Umjetna inteligencija, roboti i mediji“ održat će se 30. i 31. listopada 2015. u Kampusu Sveučilišta u Dubrovniku. Na konferenciji Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku izlagat će tridesetak stručnjaka i znanstvenika iz Nizozemske, Slovenije, Velike Britanije, SAD-a, Izraela, Belgije, Austrije, Njemačke i Hrvatske.

– Umjetna inteligencija i roboti u budućnosti će značajno izmijeniti profesiju novinarstva zbog čega smo se odlučili da to bude ovogodišnja tema, a ujedno je ovo i prva ovakva konferencija u svijetu – izjavio je predsjednik organizacijskog odbora DMD-a izv. prof. dr. sc. Mato Brautović.

Otvaranje DMD-a upriličit će se u petak 30. listopada 2015. u 17:30 u Kampusu Sveučilišta (Branitelja Dubrovnika 41). Uz brojna izlaganja inozemnih i hrvatskih znanstvenika, posebnu pozornost zasigurno će izazvati predavanja dr. sc. Marka Deuzea sa Sveučilišta u Amsterdamu, koji će govoriti o povezanosti tehnologije i novinarstva, dr. sc. Noama Lemelshtricha Latara sa Sammy Ofer School of Communications iz Izraela, čije će izlaganje biti o upotrebi umjetne inteligencije i računalnih programa u izvještavanju medija, te Jamesa Koteckog iz SAD-a koji će prezentirati softver koji u potpunosti zamjenjuje novinare, a koriste ga najveće i najpoznatije medijske kuće u SAD-u poput Associated Press i New York Times.

Vrijedi naglasiti da su sudionici ovogodišnje Konferencije nastavnici na ponajboljim sveučilištima u svijetu: Oxford University, City University London, Southwestern Law School u SAD-u. Također, i ove godine kraj Konferencije obilježit će studentski panel.

Konferencija će se moći pratiti putem live streama. Studenti Odjela za komunikologiju prenosit će sva izlaganja na društvenim mrežama: Facebooku, Twitteru, Google+ i Instagramu.

Dosad su teme Dubrovačkih medijskih dana bile: „Budućnost novinarstva“ (2014.), „Mediji i ekonomska kriza“ (2013.), „Ekonomski, politički i komunikološki aspekti društvenih medija“ (2012.), „Građanski aktivizam, terorizam i medijacija sigurnosti“ (2011.), „Nove tehnologije, internet i komuniciranje“ (2010.), „Obrazovanje novinara i djelatnika u OSJ“ (2009.), „Etika u odnosima s javnošću“ (2008.), „Uloga odnosa s javnošću u kreiranju javnog mnijenja“ (2007.), „EU pravila i naša realnost“ (2006.) i „Mediji i demokracija“ (2005.).

Komentari na članak

Vezani članci

Besplatna izrada web stranica

Jedinstvena ponuda svim udrugama

Besplatna izrada web stranica

Exdizajn nudi besplatnu izradu web stranica svim udrugama. Na ovaj način želi pomoći predstavljanju njihovog rada široj javnosti i privlačenju novih članova.

Degordian logo

Agencija iStudio odlazi u prošlost

iStudio od sada postao Degordian

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

konferencija prikaz

Stjepan Pavić

Konferencije o zapošljavanju mladih i sarme

Isječak iz dana kada će Hrvatska (potencijalno) postati utočište Šveđanima, Fincima, Talijanima i Španjolcima. I ne, nije vic.

Međunarodna konferencija "Sloboda i odgovornost: Rješenja mladih za probleme današnjice"

U organizaciji Svjetskog saveza mladih Hrvatska

Međunarodna konferencija „Sloboda i odgovornost: Rješenja mladih za probleme današnjice”

Projekt će se održati u obliku sedmodnevne konferencije od 16. do 22. studenog 2015. uz financijsko pokroviteljstvo Agencije za mobilnost i programe EU

Cenzura

Sloboda govora: pravo ili obveza pisca?

„Postoji razlika između onoga što se objavljuje i onoga što se misli, a to je, jednom riječju – cenzura“

Na ljetnoj pozornici MUO-a u sklopu Zagreb Book Festivala Edo Popović, Slađana Bukovac i Franz Hammerbach raspravljali su o cenzuri, slobodi govora i mišljenja te današnjem statusu novinara i književnika u društvu.