Intervju: Marko Miladinović

U Osijeku pokrenuta nova studentska emisija „Studionica"

Studionica

Osječki student Marko Miladinović, u suradnji s portalom Osijek031.com, pokrenuo je novu studentu emisiju, „Studionicu". Provjerite kako je prošla prva epizoda te što o emisiji kaže sam voditelj.

Marko Miladinović, student Ekomonskog fakulteta u Osijeku, u suradnji s portalom Osijek031.com pokrenuo je i vodi „Studionicu" - emisiju namjenjenu studentima i studentskom životu.

U suradnji s Danielom Antunovićem, studentom Medijske kulture, stvorena je prva epizoda, objavljena protekloga tjedna. S obzirom da je Daniel u međuvremenu našao posao, portal je trenutno u potrazi za osobom koja će kontinuirano snimati i montirati video priloge.

Što o ovoj studentski orijentiranoj emisiji kaže njezin voditelj, pročitajte u intervjuu.

Kako je nastala ideja za ovaj projekt?

Ideja za emisiju zapravo se pojavila prije gotovo dvije godine: Slavonska televizija tražila je novinare-studente, a kako sam ja tada radio kao sportski novinar, javio sam se na audiciju. Za sport im nitko nije trebao pa me urednica televizije odabrala za novog voditelja i rekla mi da smislim emisiju kakvu bih želio voditi. Nesretnim spletom okolnosti tada nisam počeo raditi na Slavonskoj televiziji te je ostala ideja za „Studionicu".

S obzirom da se radi o studentskoj emisiji, koje teme planirate pokriti? Hoćete li imati gostovanja studenata ili nekih za studente važnih i zanimljivih osoba?

„Studionica" je emisija koja će se prikazivati na najčitanijem osječkom portalu Osijek031.com. U emisiji će većinom gostovati studenti i učenici koji se ističu akademskim, sportskim ili nekim drugim aktivnostima. Osim predstavljanja studenata i učenika, pokrit ćemo i teme posvećene studentskim problemima, aktivnostima iz studentskog života i slično.

Kako je došlo do suradnje s portalom Osijek031 i u kojem formatu će se emisija moći pratiti preko portala?

Pošto sam ranije radio kao sportski novinar, na portalu sam trebao obavljati isti posao te biti i voditelj. Uredniku portala Draženu Karačiću-Šoljiću predložio sam ideju za novu emisiju, na što je on rekao da ostavim sport i odmah krenemo s emisijom koja će se moći pratiti u video formatu.

U kojem terminu možemo očekivati emisiju i u koliko nastavaka?

S obzirom da smo tek krenuli s emisijom, nemamo još određen tempo kojim ćemo ići.

Koji su vam planovi/očekivanja za budućnost projekta?

U vrijeme kada su nam mediji više nego ikad zatrpani raznoraznim kvazi-zvijezdama i događanjima iz njihovog života, prvenstveni plan emisije jest pružiti priliku studentima i učenicima da predstave svoj rad i trud. Možda ih na  taj način netko prepozna ili tim putem inspiriraju nekog na slično.

Prvu epizodu, u kojoj su gostovale četiri Osječanke koje su proteklo ljeto provele u Americi u sklopu programa Work and Travel USA, možete pogledati na linku.

Komentari na članak

Vezani članci

Jessica Jones

Serija koja je pomela s (pije)destala mnoge dosadašnje heroine i učinila svijet superheroja puno dostižnijim

Recenzija: Jessica Jones – prijateljica s kojom ne biste htjeli piti

Tko je Jessica Jones? Najmračnija heroina suvremenog svijeta superheroja. Što je „Jessica Jones”? Serija koja prvi put priča i o silovanju, PTSP-u i mnogim drugim temama koje se u pozadini provlače.

Bella figura

Osječko ljeto kulture

Težina tkanja života u obliku predstave "Bella figura" gostuje u Osijeku

Premijera predstave "Bella figura" održala se u studenom prošle godine. Ove je prigrabila godišnje nagrade zagrebačkog HNK, a sada gostuje na Osječkom ljetu kulture.

Dani elektroničkih medija

Dani elektroničkih medija

Uskoro stupaju na snagu izmjene zakona o internetu, radiju i televiziji

Završeni su 9. Dani elektroničkih medija, odnosno 22. dani radija, 9. dani televizija i 9. dani interneta. Predstavnici medija suglasni su da Zakon o elektroničkim medijima više ne odgovara sadašnjim okolnostima.

10 božićnih reklama 2015. godine

Reklame zbog kojih ne bi poželio promijeniti program

Deset najboljih božićnih reklama 2015. godine

Uskoro ulazimo u božićni mjesec - boje koje prevladavaju su crvene i zelene, debeli djedice nam postaju simpatični, a prilagodba se očekuje i od televizijskih reklama. Koje su najbolje i najsentimentalnije reklame ove božićne sezone u Europi?

Mia Dimšić_naslovna

Mlada osječka glazbenica Mia Dimšić

INTERVJU: „Nikad ne odustajte jer je to jedini pravi način da se živi”

„Živimo u sredini koja nas mlade često obeshrabruje i poručuje nam da ne možemo baš sve što hoćemo, ali nije tako.”