Traju prijave

Traži se slogan Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Ekonomski fakultet

Studenti imaju priliku osmisliti kreativan slogan koji će slati jasnu poruku o fakultetu.

Ekonomski fakultet u Osijeku raspisao je natječaj za osmišljavanje slogana u kojem mogu sudjelovati svi studenti bez obzira studiraju li trenutno ili su već studirali. Zadatak je osmisliti jasnu i lako pamtljivu rečenicu koja će predstavljati fakultet i njegovu djelatnost.

Svi prijedlozi šalju se na slogan@efos.hr. Osim slogana, kandidati su dužni poslati svoje ime i prezime, adresu, datum rođenja te trenutni studentski status (redoviti ili izvanredni student; trenutni ili bivši). Slogan mora biti napisan na hrvatskom jeziku, a sve prijedloge će razmatrati povjerenstvo od sedam članova koje će izabrati tri najbolja.

Studenti mogu prijedloge slati od 28. siječnja do 28. veljače, a rezultati natjecanja će 15. ožujka biti objavljeni na stranicama fakulteta Da se vrijedi potruditi pokazuje i činjenica da će autor najboljeg slogana biti nagrađen tabletom, a oni koji ostvare 2. i 3. mjesto dobit će e-čitač.

Komentari na članak

Vezani članci

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

(Budući) HR manageri, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto HR managera, bez obzira na prethodno iskustvo, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

proglašenje pobjednika

Natječaj Ine i udruge eSTUDENT

Proglašenje pobjednika natječaja Rebranddd

INA je s udrugom eSTUDENT raspisala natječaj Rebranddd u kojem su studenti imali priliku osmisliti novi logo Ine kao poslodavca. Nakon dva natjecateljska kruga, dodijelile su se vrijedne novčane nagrade najkreativnijim sudionicima.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara vrata svog marketinškog odjela

Prijavite se za rad u marketingu Studentskog.hr!

Ako si zainteresiran za poslove u marketingu: voditelj odjela marketinga i komunikacija, CM tima, voditelj suradnje sa studentskim organizacijama, glasnogovornik ili asistent u odjelu marketinga, pošalji svoju molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Come to the dark side

Studentski.hr otvara svoja vrata

Urednici, novinari, lektori i fotografi, prijavite se za rad na Studentskom.hr!

Ako si zainteresiran za radno mjesto glavnog urednika/ce, njegovog/e zamjenika/ce, urednika/ce kolumni, lekture ili fotografije, novinara, lektora ili fotografa, pošalji molbu i životopis na ivana.herceg@studentski.hr do 1.10.2014.

Zajedništvo

Uspješnost pregovaranja

Možemo li pregovarati učinkovitije?

Pregovaranja imaju zajedničke osnovne karakteristike ali se opet međusobno razlikuju jedno od drugog po strukturi, tijeku i dinamici, stoga je bitno odrediti specifičnu strategiju i taktike u cilju uspješnog vođenja pregovora.