Traju prijave

Traži se slogan Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Ekonomski fakultet

Studenti imaju priliku osmisliti kreativan slogan koji će slati jasnu poruku o fakultetu.

Ekonomski fakultet u Osijeku raspisao je natječaj za osmišljavanje slogana u kojem mogu sudjelovati svi studenti bez obzira studiraju li trenutno ili su već studirali. Zadatak je osmisliti jasnu i lako pamtljivu rečenicu koja će predstavljati fakultet i njegovu djelatnost.

Svi prijedlozi šalju se na slogan@efos.hr. Osim slogana, kandidati su dužni poslati svoje ime i prezime, adresu, datum rođenja te trenutni studentski status (redoviti ili izvanredni student; trenutni ili bivši). Slogan mora biti napisan na hrvatskom jeziku, a sve prijedloge će razmatrati povjerenstvo od sedam članova koje će izabrati tri najbolja.

Studenti mogu prijedloge slati od 28. siječnja do 28. veljače, a rezultati natjecanja će 15. ožujka biti objavljeni na stranicama Fakulteta. Da se vrijedi potruditi pokazuje i činjenica da će autor najboljeg slogana biti nagrađen tabletom, a oni koji ostvare 2. i 3. mjesto dobit će e-čitač.

Komentari na članak

Vezani članci

Žito case study

Ekonomski fakultet u Osijeku

Pobjednici natjecanja "Žito case study" nagrađeni s 48 tisuća kuna

Održana je završnica Žito case studyja. Najbolji timovi izložili su svoje prezentacije pred stručnim žirijem te su za svoj trud nagrađeni novčanim nagradama, priznanjima te mogućnošću zapošljavanja u tvrtki Žito d.o.o.

Marketinški plan Vunderkid sportske akademije

Suradnja fakulteta i poslovnih subjekata

Osječki studenti dobili priznanja za izvrstan marketinški plan

Nakon dva mjeseca intenzivnog rada osječkih studenata na poslovnom slučaju, odabran je najbolji Marketniški plan Vunderkid sportske akademije.

Ekonomski fakultet

Financijski impuls

Obilježavanje Europskog tjedna novca

Od 14. do 18. ožujka održat će se Europski tjedan novca na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Različite radionice i predavanja pripremila je studentska udruga Financijski impuls s brojnim suradnicima.

Kreativna riznica

Ekonomski fakultet Osijek

Pokaži svoju kreativnost na Kreativnoj riznici

– Termini poput „kreativne ekonomije“ te „kulturne i kreativne industrije“ ukazuju na to da se trenutačno institucionalizira cijela jedna industrija temeljena na kulturi i kreativnosti. Prema studiji Hrvatskog klastera konkurentosti kreativnih i kulturnih industrija, taj će sektor imati 12 dionika. Slijedom navedenog – kreativnost i kulturu posjedujemo, ali kao i sve ostalo, uspijeva ono što njegujete i u čemu ustrajate.

USKOK ispitivačka soba

Nove presude zbog prodaje ispita na osječkom fakultetu

Četvero studenata dobilo kazne zbog prodaje ispita u aferi „Index”

Afera „Index“, koja je potresla hrvatski obrazovni sustav, ali i cjelokupnu hrvatsku javnost novim otkrivanjem koruptivnih radnji, pokazala je kako su se mito i korupcija uvukli u najznačajnije slojeve društva.