Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Twitter

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?

Znamo da se već nekoliko godina većina mladih okreće društvenim mrežama. Mlađa ih populacija koristi kako bi došla do željenih informacija, povezala se s prijateljima, pratila određene organizacije, događaje i slično. No, prate li mladi, a naročito studenti, svoja Sveučilišta preko društvenih mreža? Dolaze li preko društvenih mreža do važnih podataka koji su im nužni za održavanje nastave i ispita?

Prema nedavno provedenom istraživanju, 75% studenata u Europi priznaje kako koristi Twitter cijelo vrijeme. 42% posto populacije mlađe od 20 godina priznaje da koriste društvene mreže kako bi bili u toku s događajima. Uz to, sve više fakulteta, organizacija, knjižnica u Europi i svijetu imaju otvoren Twitter profil.

No, na koji bi način Twitter mogao poboljšati učenje?

Andrea Sella, profesorica anoraganske kemije na University College of London (UCL), napravila je hashtag #UCLChem160x na Twitteru za razmjenu informacija sa studentima. Sella smatra da je potrebno pronaći inovativne načine kako bi se zainteresiralo studente, a povezivanje je ključ onoga što nastava postaje. Uz to, Twitter bi se mogao koristiti kao još jedan način da se dođe do studenata, da se s njima razmjenjuje sadržaj te da im se pruže relevantne informacije.

Trebalo bi iskoristiti društveni karakter Twittera te postavljati pitanja, voditi razgovore, rasprave ili debate. No, online zajednica mora biti aktivna da bi bila uspješna. Hashtag bi se trebao redovito koristiti, rasprave bi se trebale poticati jer jednosmjerna komunikacija ne vodi u pozitivnom smjeru.

Postavlja se pitanje što studenti misle o tome? S obzirom na to da većina studenata Twitter koristi u privatne svrhe, postavlja se pitanje hoće li ga koristiti i u akademske? Od nekolicine ispitanih studenata, jedan navodi kako bi mu bilo neugodno raspravljati o poteškoćama na fakultetu na društvenim mrežama. Drugi smatra da bi korištenje društvenih medija u obrazovanju bilo odlično jer ionako postoji mnogo Facebook grupa osnovanih za tečajeve na Sveučilištu.

"Upravo zbog toga što studenti imaju tendenciju provjeravanja svojih društvenih mreža, brže će odgovarati na postavljena pitanja. Lakše je biti online na Twitteru nego otići na predavanje.", navodi treći student.

Sve u svemu, većina ispitanih studenata složila se kako bi koristila hashtag te da bi odgovarali na postavljena pitanja. Međutim, društveni mediji ne mogu funkcionirati ako je komunikacija jednosmjerna. Dakle, ono što se predlaže jest da se svi studenti uključe u razgovor i rasprave vezane uz kolegij te će na taj način komuniciranje između profesora i studenata biti lakše i jednostavnije.

Komentari na članak

Vezani članci

Google - naslovna

Na današnji dan

Google, sretan ti rođendan!

Google danas slavi punoljetnost, a mi vam tim povodom donosimo zanimljivosti o počecima ove kompanije i tajne tehnološkog diva koje sigurno niste znali.

TasteKid

Pronađite film na lakši način

TasteKid: online tražilica serija i filmova

TasteKid je jedna od internetskih stranica koje mogu pomoći u traženju iduće serije ili knjige koje će vas odvratiti od studentskih obaveza.

TVZ MC2 - 2015.

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Započelo treće natjecanje studenata TVZ-a u izradi mobilnih aplikacija

Studenti TVZ-a i ove godine nastavljaju s uspješnom praksom natjecanja za razvoj aplikacija na mobilnim platformama, kojeg prati izuzetno velik broj IT partnera, nudeći im svoje mentorstvo.

Okrugli stol - naslovna

Hrvatska poštanska banka i Studentski.hr proveli istraživanje

Financijska slika hrvatskog studenta: Polovica studenata nije sigurna u zaposlenje u struci, no planiraju izraditi financijski plan

Na okruglom stolu „Financijska slika hrvatskog studenta“ objavljeni su rezultati zajedničkog istraživanja portala studentski.hr i Hrvatske poštanske banke. Čak 48,4 % studenata ne očekuje zaposlenje u struci odmah nakon završetka školovanja, dok ih 48,6 % namjerava izraditi financijski plan kako bi pravilno raspodijelili buduće prihode.

Žene u znanosti

Istraživanje zaklade L’Oreal

Ima li u znanosti mjesta za žene?

Zaklada L'Oreal provela je istraživanje o percepciji javnosti na žene u znanosti. Rezultati istraživanja negativno su iznenadili znanstvenike, a od Europljana lošije mišljenje o ženama u znanosti imaju Kinezi.