Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Studenti Sveučilišta u Dubrovniku izradit će plan marketinške božićne kampanje za tvrtku PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i PEMA nastavit će se na različitim projektima i nakon provedbe projekta integrirane marketinške božićne kampanje.

Rektorica Sveučilišta u Dubrovniku, prof. dr. sc. Vesna Vrtiprah i direktor tvrtke PEMO, dr. sc. Nikola Butigan potpisali su u Rektoratu Sveučilišta Sporazum o suradnji. Sporazumom se uređuje suradnja na projektu izradbe plana integrirane marketinške kampanje u povodu božićnih blagdana za tvrtku PEMO koju će izraditi studenti Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju i Odjela za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku, u okviru kolegija Integrirana marketinška kampanja, nositeljice izv. prof. dr. sc. Ivane Pavlić.  

– Izvrsno je poticati suradnju s predstavnicima gospodarstva posebice kad se radi o dubrovačkoj tvrtki. Iznimno mi je zadovoljstvo što je direktor Butigan naš alumni, naš bivši student, pa je ovo i jedan od načina kako ostati u kontaktu sa svojim sveučilištem, – istaknula je rektorica Vrtiprah.

 

– Prepoznali smo napore Sveučilišta u Dubrovniku da se poveže s gospodarstvom i studentima omogući da se susretnu sa stvarnim poslovnim situacijama. Nastavak je ovo suradnje koja je započeta prošle godine donacijom tvrtke PEMO Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, – rekao je direktor tvrtke PEMO, dr. sc. Nikola Butigan.

Pročelnik Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, doc. dr. sc. Nebojša Stojčić i nastavnica izv. prof. dr. sc. Ivana Pavlić naglasili su da će se suradnja između odjela i PEMA nastaviti na različitim projektima i nakon provedbe projekta integrirane marketinške božićne kampanje.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Bookmark otkriva kako diše marketinški poslovni svijet

Treći SmartCaffe u Osijeku

Bookmark ponovno otkriva tajne marketinškog poslovnog svijeta

Studentska udruga Bookmark u Osijeku organizira treći SmartCaffe. Vice Božić, jedan od vodećih domaćih stručnjaka za marketing, održat će kratku prezentaciju i potaknuti interaktivnu diskusiju o marketinškom poslovnom svijetu.

Sveučilišni kampus

Sveučilište u Dubrovniku

Svečane promocije Sveučilišta u Dubrovniku ovoga četvrtka i petka

Diplomu će dobiti ukupno 315 studenata, a njih oko 200 bit će prisutno na svečanim promocijama.

Zgrada tri fakulteta u Splitu

Suradnja Sveučilišta i splitskog kluba

Ispred Zgrade tri fakulteta u Splitu trajno zasađena Hajdukova murva

Tim događajem završena je akcija koju je Sveučilište početkom ove godine pokrenulo zajedno s HNK Hajduk, a koja simbolički označuje povratak Hajduka njegovim sveučilišnim korijenima.

Dokazano postojanje nove vrste meduze u Jadranu

Razriješena stoljetna dvojba

Dokazano postojanje nove vrste meduze u Jadranu

Nakon više od 100 godina je vrsta meduze Bougainvilliatriestina prihvaćena kao zasebna vrsta u znanstvenim krugovima zahvaljujući znanstvenicima s Instituta za more i priobalje Sveučilišta u Dubrovniku. Manja je od 1 centimetra, a za sada je pronađena u Malostonskom zaljevu, Pločama, Hvarskom kanalu i Tršćanskom zaljevu.

Doge selfie

Tko se to tamo (ne baš) prikriveno oglašava?

Kad sponzoriranje pođe po krivu

Mislili ste da je ceremonija dodjele Oscara prošla bez ikakvih problema? Prevarili ste se!