Maraton karijera na Hrvatskim studijima

Stručnjakinje progovaraju o influencerstvu i drugim trendovima digitalnog marketinga i PR-a

Isto

Drugi Maraton karijera vodi nas do Hrvatskih studija. Studenti će 20. ožujka od 16:00 imati priliku poslušati predavanja Kristine Gotovac i Anamarije Virant o karijeri i iskustvu u PR menadžmentu i digitalnom marketingu.

PR menadžment i digitalni marketing posljednjih godina privlače sve veći broj studenata. Interes za digitalni marketing u neprestanom je porastu – svijet interneta otvorio je brojne mogućnosti reklamiranja i promocije, no trendovi se neprestano mijenjaju, a tehnologija je sve naprednija. PR menadžer pak mora dobro poznavati trendove, ali i biti odličan komunikolog. 

Jedna od postaja drugog Maratona karijera jesu Hrvatski studiji. Iz prethodno navedenih razloga na svoj se fakultet u sklopu SIK-ova projekta vraćaju Kristina Gotovac i Anamarija Virant, uspješne u spomenutim područjima. Bivše će studentice 20. ožujka od 16 sati održati predavanja na kojima ćete moći čuti nešto više o njihovim karijerama, putu do uspjeha te pitati sve ono što vas o njihovu poslu zanima.

Kristina Gotovac, PR seniorka i dobitnica druge nagrade za event godine, podijelit će svoje znanje i iskustvo iz područja PR-a i projekt menadžmenta. Za karijeru PR specijalista potrebno je poznavanje najrazličitijih područja – od sociologije do ekonomije, a uz to mnogo upornosti i rada već u studentskim danima za dolazak do ciljanog poslovnog uspjeha.

Anamarija Virant osvrnut će se na temu popularnosti digitalnog marketinga, ali i trenda koji je pokorio cijeli svijet – influencer marketing.  Saznat ćete nešto više o najzanimljivijim globalnim i domaćim kampanjama s influencerima. Otkrit će što bi budućnost digitalnog marketinga mogla donijeti i dotaknut će temu odnosa s medijima.

Predavanja će se održati u dvorani Pula, Facebook event nalazi se na poveznici, a sve informacije i najave ostalih postaja ovogodišnjeg Maratona koji će se ove godine održati i u Osijeku dostupne su na službenoj stranici. Događaj organizira udruga Studentski informativni kutak, a uz Studentski.hr, medijski su pokrovitelji projekta: Global novine, ICT business, Osijek031.com, SiB.hr i Poslovni dnevnik.

Komentari na članak

Vezani članci

Hrvatski studiji

Hrvatski studiji

Nakon odobrenja dvopredmetnog diplomskog studija kroatologije, procedura se ponavlja s filozofijom

Na sjednici Vijeća društveno-humanističkog područja održanoj 5. prosinca 2018, najavljeno je da bi dvopredmetni studij filozofije na diplomskom studiju na Hrvatskim studijima mogao biti omogućen u bližoj budućnosti, jednako kao što je to već bio slučaj sa studijem kroatologije.

FOTO: Patricija Prlog

Intervju s Vlatkom Smiljanićem

Student treće godine povijesti već izdao drugu knjigu o Mari Matočec

„Ne bojte se!“, rekao je papa Ivan Pavao Drugi. Mislim da je to najbolji poziv za rad. – Nikada nije kasno, samo treba konačno započeti. – poručuje nam Vlatko, student treće godine povijesti i autor dviju knjiga o Mari Matočec.

Uspjeh

Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

sf

„Homage“ Ovidiju

Hrvatske studije posjetio duh Publija Ovidija Nazona

„Što god bih pokušao reći, ispalo bi stih“ – riječi su Ovidija, jednog od najvećih pjesnika svih vremena.

Kokoš jaje

Luka Basa

A čije jaje ti lajkaš?

Nema sumnje da bi se trebali brinuti kako često površan sadržaj koji se današnjoj generaciji svakog dana servira i nije baš neki utjecaj. Bar ne onakav kakav bi trebao biti.