„Maraton karijera“ na FFZG-u

Šimleša progovorio o zavidnoj karijeri, ali i o početničkim greškama; tvrtka HalPet pridružila se nizom savjeta

Predavanje Brune Šimleše na FFZG-u

O svojim putevima do uspjeha stručnjaci progovaraju u sklopu projekta „Maraton karijera“. Inspirativno izlaganje na FFZG-u održao je Bruno Šimleša, a okupljene studente i mlade Nikola Greb iz tvrke HalPet upoznao je s alatima za uspješno upravljanje vremenom.

Ovog se četvrtka, 10. svibnja, na Filozofskom fakultetu održao treći susret prvog izdanja projekta Maraton karijera, kojim udruga Studentski informativni kutak dovodi renomirane goste na fakultete na kojima je njihova karijera i započela. Mjesto za katedrom pred studentima i mladima zauzeo je Bruno Šimleša, sociolog, književnik i kolumnist, a njegovu je predavanju prethodila radionica tvrtke HalPet, jednog od partnera projekta.

Godine 1996. Bruno Šimleša postao je studentom Filozofskog fakulteta, a kako mu je promijenio život, istaknuo je pred okupljenim studentima i mladima. Osvrnuo se na kolegije, profesore i prve ispite. No, u prvom planu njegova izlaganja bila je priča o karijeri koju je stvarao kroz godine koje su uslijedile. Bez rukavica istaknuo je da je griješio, ali je te iste greške podijelio sa sudionicima Maratona kako bi na njegovu primjeru ponešto naučili.

Glavna misao koja se provukla Šimlešinim predavanjem pruža dva puta za ostvarenje karijere u njegovu području. Prvi podrazumijeva prikrivanje osobnih stavova oko ključnih društvenih pitanja u javnosti, što je pametno, kako kaže, ali i što je ono što on nije odabrao. Svjestan da na prodaju njegovih knjiga itekako negativno utječe njegov društveni angažman, odabire ovaj drugi put kako bi se na kraju dana mogao pogledati u ogledalo. Uz to, on danas uz ljubav prema profesiji koju je odabrao, što se mnogima čini pomalo nemogućim, može i živjeti, napomenuo je.

Prije nego je Bruno započeo sa svojim vrlo inspirativnim izlaganjem, Nikola Greb, Junior Consultant iz tvrtke HalPet te također nekadašnji student FFZG-a, održao je radionicu pod nazivom Imaš minutu kako bi sudionici naučili pravilno koristiti tehnike i alate za uspješno upravljanje vremenom i podigli produktivnost u rješavanju obveza, što je itekako važno za snalaženje u poslovnom svijetu.

– Svakodnevno se suočavam s pretrpanim rasporedom, konstantno kasnim s izvršavanjem mnogih svojih zadataka. Uz savjete koje smo dobili na radionici sve se čini puno lakšim, stoga ću ih sigurno primijeniti. – rekla je Dora, sudionica.

Kao i na protekla dva susreta, uslijedilo je dodatno iznenađenje. Odabran je student koji je za svoje sudjelovanje nagrađen edukacijom poslovne tvrtke HalPet.

Podsjećamo, Maraton karijera projekt je udruge Studentski informativni kutak, pod čijim okriljem djeluje središnji studentski portal Studentski.hr. Održava se u travnju i svibnju na zagrebačkim fakultetima na kojima stručnjaci progovaraju o svojim putevima do uspjeha te svoja različita područja djelatnosti približavaju svim zainteresiranim studentima. Uskoro je na redu posjet Prirodoslovno-matematičkom fakultetu.

Sve informacije moguće je pratiti na Facebook stranici Maratona karijera.

Komentari na članak

Vezani članci

Sam Potolicchio

eSTUDENT poziva

Predavanje poznatog profesora na temu vodstva u 21. stoljeću

Kao vrsni poznavatelj područja vodstva i veliki govornik, zasigurno će svim zainteresiranima za ovo područje moći prenijeti ponešto od svoga znanja.

Predavanje o strukturi znanosti i pseudoznanosti

Udruga Primus

Predavanje o strukturi znanosti i pseudoznanosti

Kako razlikovati znanost i pseudoznanost? Koje su sličnosti, a koje razlike u njihovoj strukturi? Odgovore na ova i druga pitanja možete saznati na predavanju Udruge Primus.

pivo zg

Klub mladih „KLOOZ”

Dan poduzetništva mladih: „Crowdfunding"

O važnosti poduzetničkog pothvata ovog će četvrtka u Klubu mladih „KLOOZ” govoriti dvije pokretačice proizvodnje „craft” piva iza kojih je uspješna „crowdfunding" kampanja.

Mozgalo - drugo predavanje

Udruga eSTUDENT

Drugo motivacijsko predavanje u sklopu projekta „Mozgalo“

Na predavanju studenti mogu naučiti što je „Customer Relationship Management“ te saznati kako ga iskoristiti u odnosu s kupcima, prodaji ili kampanjama.

Galerija

Međunarodni kongres

Studenti povijesti umjetnosti okupili niz europskih stručnjaka na FFZG-u

– Raspravljali smo na koje sve načine umjetnost, ali i slika, tj. vizualno općenito utječe na kreiranje raznih identiteta. – otkrio je Tin Rajković.